HAIH SEPATUTNYA DAH BOLEH UPDATE AWAL. TAPI WATTPAD BUAT HAL PULA.
SO KALI NI PANJANG SIKIT SAYA BAGI 🥰
Farhan menarik handbreak selepas betul betul memarkir dihadapan rumah sewa Sofea Amanda. Kelihatan rumah tersebut masih tiada sesiapa.
Nampaknya Yasmin belum balik lagi. Sudah hampir seminggu Yasmin pulang ke rumah orang tuanya kerana ada hal keluarga yang perlu diselesaikan. Tapi Yasmin sudah berjanji ingin menjadi pengapitnya nanti. Baju pun sudah disiapkan , hanya tinggal untuk di ambil sahaja." Thanks for today honey " - Farhan
Sebenarnya Sofea Amanda sudah berapa kali menegur panggilan itu namun hanya diendahkan saja olwh Farhan malah makin galak Farhan memanggilnya dengan panggilan sebegitu. Hm pasrah jelah.
" Thanks jugak belanja , next time InsyaAllah Fea pulak " - Sofea Amanda
" ahahaha its okay , wow i will be appreciate it so much dear. Dah pergi masuk. Dah pukul 6.30 dah " - Farhan
" Okay , bye. Leklok drive " - Sofea Amanda
Farhan hanya memandang penuh minat sehingga kelibat Sofea Amanda menghilang ke dalam rumah. Sungguh dia tak sabar untuk next ' date ' mereka.
Tanpa mereka sedar , seseorang sedang mengambil gambar mereka sejak mereka keluar tadi.
--------
Seusai isyak , Sofea Amanda ingin me dapur untuk minum sebentar. Tiba tiba dia berasa dahaga. Selepas itu dia berlalu ke ruang depan untuk mengunci pintu dan grill pintu. Zaman sekarang banyak kes pecah masuk. Takut Sofea Amanda memikirkan sebegitu memandangkan dia hanya seorangan di rumah sewanya.
Pakk
Sofea Amanda mengunci pintu biliknya dan bergerak ke meja solek untuk melakukan rutin harian sebelum tidurnya. Menyapu losyen kegemarannya iaitu losyen Victoria Secret Coconut. Dengan hanya memakai baju tidur satin style single dan berseluar pendek sahaja memudahkan kerjanya untuk meratakan haruman tersebut. Sangat menyamankan.
Dush
Sofea Amanda terlihat kelibat seseorang diatas katil queen miliknya. Orang tersebut memerhati tajam sambil enak berbaring menyandar di kepala katilnya.
Adam Arsyad Feehan!
Kenapa dia langsung tidak perasan sejak masuk tadi? Dan bagaimana dia boleh masuk? Atau lebih tepat , bila?
Sofea Amanda terkaku sehingga tidak menyedari Tuan Adam sudah berada rapat dengan belakangnya. Dia tersentak dan terkejut dengan kehadiran lelaki tersebut apabila bahunya dipegang dan terasa hembusan hidu oleh Tuan Adam Arsyad.
" Erm so wangi dear. You always make me turn on " - Tuan Adam Arsyad
Sofea Amanda menggigil dan lantas berdiri untuk melarikan diri namun terlambat apabila tangan kekar bakal suaminya terlebih dahulu bertindak. Dia berasa takut dan serta merta matanya kabur dengan air matanya. Tuan Adam sengaja merapatkan batang tegangnya di celah punggung empuk Sofea Amanda.
" Not wearing spender huh? Good! You make it easier baby " - Tuan Adam Arsyad
" Tolong jangan. Kita belum halal lagi , please "
Merayu Sofea Amanda kepada tunangnya , Tuan Adam Arsyad. Menitis air mata Sofea apabila lehernya dicium dan dijilat rakus oleh Tuan Adam Arsyad. Dia ingin melawan namun kedudukannya yang dipeluk erat sambil kedua belah tangannya digenggam kemas membataskan pergerakannya. Apalah kudrat wanitanya untuk menepis genggaman erat begini.
Tuan Adam Arsyad semakin galak mengikut rentak nafsunya. Tangannya mula menjalar ke bahagian kewanitaan tunangnya. Sofea Amanda semakin galak menangis. Dari tadi dia merayu rayu supaya Tuan Adam Arsyad menghentikan perbuatannya. Dia tak rela dengan status mereka masih belum halal. Gosokan semakin kasar di bahagian kewanitaan Sofea Amanda. Buah dada kirinya sakit akibat ramasan kasar yang dihasilkan oleh Tuan Adam. Sakit.
YOU ARE READING
Derita Yang Pulih ( OG )
RomansaSupport ye 🥰 Tuan Adam Arsyad Feehan 💖 Sofea Amanda ⚠️ Pembaca Matang Sahaja! ⚠️