1.Bölüm

160 4 0
                                    

Yine çalar saatin o iğrenç sesiyle uyandum. Lanet olsun okullar neden sabah ki? Hayır yani öğlen olsun, sabahın köründe okul mu olur lan? 

Söylene söylene sıcacık ve güzel yatağımdan güçlükle kalktım. Banyoya girip ıslak zemine bastığımda kayıp popo üstü yere yapıştım. Yerden popomu ovuşturarak kalktım.

-"Kızım daha kalkmadın mı sen?" Off yine ne diyor bu karı ya.

-"Banyodayım, burda bari rahat bırak." diyip elimi yüzümü yıkadım. Odama geçtim ve formamı alıp giymeye başladım. Pijamalarımı katlarken telefonum çaldı. Telefona bakmak için elimdeki pijamalarımı fırlatıp aramayı cevapladım. Eylül'ün kulağımı dolduran sesi ile irkildim 

-"Kızım nerdesin be? Mesajlarıma niye cevap vermiyorsun?

-"Ne be uyuyordum."

-"Hıı aman bişey oldu zannettim."

-"Yok lan bişey işte hadi kapat hazırlanıyorum."

-"Tamam tamam be, okula beraber gidelim diyecektim."

-"Ya he he tamam hadi bayy." diyip telefonu kapattım ve fırlattığım pijamalarımı yerden aldım katlayıp odamdan çıktım. Aşağı indiğimde annem, babam ve gereksiz kardeşim masada kahvaltı yapıyorlardı. Ben pek fazla aç olmadığım için ayakta birkaç lokma atıştırıp, ailemi öpüp evden çıktım. Birkaç adım atmıştım ki Eylül'ün cırtlak sesi ile irkildim.

-"Kanka naberr?"

-"Konko noborr?"

-"Hiç iyi taklit yapamıyorsun kanka."

-"Sus lan mal. Ay Allah'ım sabah sabah ne suç işledim ben yaa?"

-"Ne suçu lan benim gibi kankiyi zor bulursun şükret kızıımm."

-"Ya he he canım ondan." diyip yürümeye devan ettim. Tabi Eylül hiç susar mı? Okula kadar beynimi sikti resmen o ne çene yarappim, kız kız değil taramalı tüfek. 

Okula geldiğimizde bizim grubun olduğu yere doğru ilerledik.

***

 Arkadaşlar ilk hikayem eksiklerim olabilir maruz görün lütfen :) 

TESADÜF SEVGİLİ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin