Sabah annemin sesiyle uyandım.
-"Kızım kalksana saat kaç haberin varmı."
-"Anne ne oldu sabah sabah neden bağırıyorsun ve saat kaçmış?"
-"Saat 8.30 akıllı kızım benim okula geç kalıyorsun."
-"Neee." diyerek yataktan fırladım ben nasıl uyuya kalırım ahh tabi ya dün gece partiden geldikten sonra kendimk hemen uykunun kollarına bıraktığım için saatimi kurmayı unutmuşum.Hemen hazırlanıp evden çıktım ve taksiye bindim dersin başlamasına 15 dakika vardı,okula geldigimizde taksiciye parayı verip indim ve sınıfa ilerledim iceriye girdiğimde Ardayla göz göze gelmem bir oldu bana anlayamadığım gözlerle bakıyordu ona bakmayı kesip bos olan bir yere oturdum ders kitaplarımı çıkarıp sıranın üzerine koydum ve hocayı beklemeye başladım.Hoca sınıfa girdiğinde hemen derse başladık ardaya döndüğümde bana bakarken buldum birkac saniye bakıştıktan sonra önüme döndüm ama ardanın bakışlarını üzerimde hissedebiliyorum.
***
Sonunda son desrse girmistik ve nezaman ardaya baksam icimi eritecek derecede garip bir sekilde bakıyordu ve bende bana öyle bakınca kendimi bir garip hissediyorum.Bugün çok fazla teneffüslere çıkmadığım için Eylül ve Ece bende birsey olduğunu sezdikleri icin birkaç kez sormuslardı bende sonra konuşuruz diyip geçiştirmiştim.Gerçekten konuşmaya ihtiyacım vardı fakat ben bile bende ne olduğunu çözememişken birşey anlatamazdım değilmi?
Zil çaldığında Eylül olanları anlatmam icin ısrar edince bize gitmeye karar verdik eve girdiğimizde allahtan kimse yoktu direk odama çıktık ve üzerimizi degiştirip salona geçtik olanları ve hislerimi anlattığımda Eylül çığlık attı
-"Kızım sen bildiğin arda'dan hoşlanmaya başlamıssın ya."
-"Ne hoşlanması ne başlaması kızım şaçmalama."
-"Saçmalama kanka sen bu çocuğu gördüğünde garip şeyler hissetmiyormusun?"
-"Evet bazen kalbimin ritmi artsada garip hissetsemde olamaz ya olmamalı yani."
-"Görürsün ve bence arda da senden hoşlanıyo habire bakmalar falan"dedi ve sırıttı.
-"Kızım ağzını hayrı aç o kas yığını egoist şeyle mı ha ha ha " dedim.Allah'ım ya olamaz demi hoşlanamam ben ondan kapının çalmasıyla konuşmayı kesip kapıyı açtım şoka girmem ve kalbimin deli gibi atması bir oldu çünkü karsımda kardeşim deniz ve arda duruyordu.
Merhaba arkadaslar ilk kitabım oldugu için fazla heyecanlıyım ve bu yüzden biraz saçmalamış olabilirim maruz görün lütfen sizleri seviyorum :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF SEVGİLİ...
Ficção AdolescenteOkulda popüler bir kız ve yeni bir çocuk. Aralarında yaşanan macera ve fantastik bir öykü. Ve espirileri ile ünlü bir Eylül...