2.bölüm

51 4 0
                                    

Tabi bizim grupta hiç akıllı olurmu.Bizde yanlarına gittiğimizde kıvanç hemen üzerime atlayıp  

-kanka seni çok özledim.

-Ay canım iyidir de hayırdır kafana saksı mı düştü. 

-Ne alaka ya özliyemezmiyim ben  kankamı?

-Yok ya özlersinde neyse.dedim ve güldüm hemen araya ece atladı ve Eylülle bana sarıldıbiraz sohbet muhabbetten sonra beste de gelince grubu tamamlamış olduk ve sınıfa dogru ilerledik.Sınıfa girdiğimizde neredeyse herkez gelmişti,bizde girdikten sonra zil çaldı ve herkez yerlerine geçti ben en arkada yalnız oturuyorum,e tabikide rahatıma düşkünüm ;) birkaç dakika sonra sınıfa geometri hocası girdi bu dersten nefret ettiğim için uyuyarak geçireceğim kesindi hemen ardından sınıfa müdür ve yanında üç çocuk içeriye girdiler.

 " Oha o ne lan,neredeyim ben burası neresi siz gerçekmisinizz,o ne tatlılık yarappim "iç ses yine devreye girerken müdür sınıftan çıktı.Eylülle bakışmaya başladık tabiki de kankimle aynı şeyleri düşünüyoruz bunlar tam bir meteor :) hoca yeni gelen taşlara kendilerini tanıttıktan sonra adının Arda olduğunu öğrendiğim çocuk yanıma oturdu " ayy bu çocuk ne tatlı ya şu dudaklara bak" iç ses bi susarmısın artık dedim kendi kendime  ve çocuk ona baktığımı fark edince dönüp bana baktı bende hemen gözlerimi kaçırdım tabi şuan kıpkırmızı olduğuma eminim gülerek önüne döndü,önündeki deftere:

- "Selam ben Arda." yazıp defteri bana itti ben şaşkınlık ve heyecanımdan sıyrılıp 

-" bende Irmak." yazıp geri yolladım.Tekrar birşeyler yazıp önüme koyduğunda kağıtta " tanıştığımıza memnun oldum güzelim" yazıyordu.Bi dakika o bana güzelimmi demişti " ay Tanrım sana geliyorum " tamam daha öncede duymuştum ama olsun.Mal gibi kalmamak için " bende memnun oldum " yazıp önüne koydum.Arda bana bakıp gülümsedi, " amk sen gülme yaaa"

Telefonumun titremesiyle kendime geldim mesaj eylüldendi kutay'a bayıldığını falan yazmıştı (kutay ardayla gelen üçlüden biri ve diğer çocuğun adıda ediz).

Bende " aynen kanka ya Arda da çok tatlı çocuk valla "  yazıp yolladım. Oda  "evet ama kutay daha tatlı ve tam benlik " yazmıştı.Tabi bende hiç altta kalırmıyım " evet ama kardeşim arda daha tatlı ve hoş artı en yakışıklıları ve tam benlik" yazıp yolladım ve gerçekten de Arda en tatlıları çocukta bir kas var..... 

*******

Sonunda okul bitti ve biz tüm günü yeni gelen üçlüyle tanışıp onları kesmekle geçirmiştik.Eve doğru giderken arkamdan çocuğun biri gelip abla bu sana dedi ve elime bir kağıt verip gitti kağıtta bir numara vardı ve  "Ben Arda Güzellik"  yazıyordu..

TESADÜF SEVGİLİ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin