Arda da beni görünce küçük çaplı bir şok geçirdi.Birbirimize öylece bakarken yine kalbimin ritmi artmaya ve karnım gıdıklanmaya başladı.Öksürük sesi ile kendimize geldik.
Deniz bana;
-"Artık çekilsende geçsek ya ablacım" dedi ve içeriye girdi,tabi Arda'da arkasından.Eylül'e baktığımda gözleri fal taşı gibi açılmış,bir Arda'ya bir bana baktı ve gülmemek için ağzını kapattı.Bende salona geçtiğimde Eylül'ün yanına oturdum ve Arda'ya baktım.Lanet olsun neden böyle hissediyordum.
ARDA'DAN
Okul boyunca gözlerimi Irmak'tan ayırmadım.Dünkü partide o çocuğun Irmağın elini tutması gerçekten sinirlerimi çok bozdu.Neden böyle birşey hissettiğimi bilmiyorum.Onun yanında başka bir erkel görmeye dayanamıyorum.Hatta o kankası olan Kıvanç'ı bile gördüğüm zaman sinir katsayım yükseliyor.Okul çıkışı arabama binip Irmağı takip ettim.Eylül ile bir eve girdiğinde bende kendi evime sürdüm.Eve girdiğimde yine kimse yoktu.Bende dolaptan bir bira alıp salona geçtim.Biramı yarıladığımda tekefonum çaldı,arayan Deniz'di.
-"Kanka napıyon."
-"İyi Deniz. Sen?"
-"Bende iyide dolaşalım mı? diycektim."
-"Yok ya kafa dinlemem lazım."
-" İyi o zaman abi bize gider otururuz.Hadi lo çok sıkıldım."
-"Tamam bize gel burdan geçelim."dedim ve telefonu kapattım. Biramı bitirip üstümü değiştirdim. Salona geçtim, 5 dakika kadar sonra Deniz geldi ve evden çıktık. Denizlerin evinin önüne geldiğimizde bir garip oldum. Ben bu evi nerden tanıyorum diye düşünürken Deniz zili çaldı.Kapı açıldığında şoka girdim , çünkü karşımda Irmak duruyordu ve yüz ifadesinden anlaşıldığı kadarıyla oda şoktaydı.Kalbim birden ritim değiştirdiğinde bu evi nerden tanığımı hatırladım bu ev sabah Irmağı takip ettiğim zaman eylülle girdiği evdi,iyi ama deniz Irmağı nereden tanıyordu...
Biz birbirimize bakarken Deniz'in öksürük sesi ile kendime geldim ve Deniz Irmağa
-"Artık çekilsen de geçsek ya ablacım"demisti.Ne yani Irmak Deniz'in ablasımıymış.Tamam Deniz benden de küçüktü ama iyi çocuktur ve gerçekten en iyi arkadaşlarımdan birisidir.Daha fazla beklemeden bende içeriye girdim.
IRMAK 'TAN
Deniz Ardayla beni tanıştırınca el sıkıştık biran "gerizekalı zaten biz tanışıyoruz " diyesim geldi ama Arda da birsey demediği için bende demedim.Ardayla el sıkışınca beynimde şimşek çaktı ve kalbim duracak gibi oldu,elleri o kadar yumuşaktı ki biran ciddi ciddi o beyaz ışığı görür gibi oldum.
Kendimi toparlayıp Deniz'e ve Arda'ya birşey içermisiniz diye sordum.İkiside kola isteyince mutfağa doğru ilerledim tam mutfağa girecekken sırtımda bir el hissettim ve arkamı döndüğümde Ardayla burunlarımız birbirine değdi birkaç saniye öyle durduktan sonra geri çekildim ve Arda'ya
-"Birşey mi oldu ?"dedim
-"Ş Şey lavobonun yerini sorucaktım."dedi bu hali gerçekten çok tatlıydı ve gel yanaklarımı sık diyordu.Kahkaha atmamak için kendimizor tuttum. O biraz önce kekelemişmiydi,evet evet kekelemişti...
Merhaba arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir :) Vote ve yorumlarınızı bekliyorum ;))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF SEVGİLİ...
Novela JuvenilOkulda popüler bir kız ve yeni bir çocuk. Aralarında yaşanan macera ve fantastik bir öykü. Ve espirileri ile ünlü bir Eylül...