Ne ama neden bana numarasını versin ki daha doğru düzgün konuşmıyoruz bile neyse bu konuyudaha sonra düşünmek için aklımın bir köşesine yolladım ve evin yolunu tuttum.Eve girdiğimde kimse yoktu bende odama çıkıp üzerimdekilerden kurtuldum ve sabah atıitırmadan sonra hiçbirşey yemediğim için mutfağa inip kendime tost yaptım tam salona giderken telefonum çaldığı için tekrar odama çıktım telefonu alıp arayana baktığımda ece olduğunu gördüm ve aramayı cevapladım.
-" ırmak kanka akşama parti var ve pek zamanın yok çabuk hazırlan beraber gidiceğiz."
-" Ne,kimin partisi,nerde ve ben gelmesem olmazmı?"
-" Parti emreler de ve sende geliceksin çünkü herkez orada olcak biz olmazsak olmaz 1 saate yanına gelcez o yüzden hazırlansan iyi edersin." diyip telefonu yüzüme kapattı.Nereden çıkmıştı bu parti şimdi tabi gitmessem olmaz çünkü okulun popisiyim ve rezil olurum :) banyoya gidip hızlıca duş aldım ve odama geçip parti için elbise bakmaya basladım sonunda karar verdiğimde askıdan siyah mini ve hafif sırt dekolteli bir elbise,altına yine siyah platform topuklarımı alıp giydim hafif bir göz makyajıyla mavi olan gözlerimi dahada belirginleştirip saçımı düzleştirdim gerçekten güzel olmuştum.Zil çaldığında son bir kez daha boy aynama bakıp çıktım kapıyı açtığımda dışarıda beni kıvanç,eylül ve ece bekliyorlardı yanlarına gittiğimde kıvanç gözlerini bana çevirip ıslık çaldı ve elimi nazikçe öptü " valla kardeşim olmasa tam benlik bir çocuk :)" ardından kızlarla da öpüştük ve sonra arabaya bindik yolculuk eylenceli ve daha partiye gitmeden koparak geçmişti 10-15 dakika sonra emrelerin villasının önünde durduk ve arabadan aşşağı indik bahçeye şöyle bir göz attığımda ne kadar güzel olduğunu gördüm havuzu doldurmuş ve kenarlara armut şeklinde renk renk puflar yerleştirmişlerdi bestenin bizden önce geldiğini gördüm yanına gidip selamlaştım.Biz sohbet ederken kıvanç,ece ve eylül kucaklarında bira şişeleriyle yanımıza geldiler birazeylenceden sonra lavoboya gitmek için yanlarından ayrıldım eve doğru ilerledim emreye lavobonun yerini sordum tam merdivenlerden çıkarken biriyle çarpıştım ve yere düştüm çocuk bana yardım ederken gözüm bizden birkaç adım uzakta ve elini yumruk yaparak bize bakan Arda'ya takıldı.
*********
Merhaba arkadaşklar bölüm biraz kısa oldu ama kusura bakmayın bir sonraki bölüm daha uzun olucaktır :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF SEVGİLİ...
Fiksi RemajaOkulda popüler bir kız ve yeni bir çocuk. Aralarında yaşanan macera ve fantastik bir öykü. Ve espirileri ile ünlü bir Eylül...