YAVRU KEDİ

536 32 25
                                    

Lucy'nin gözünden

Joker=Sen delinin kızısın.

Lucy=Ne?

Bir an duraksadım. Sonra aklım başıma gelince...

Lucy=Durun biraz. Annem ve babamı hiç tanımadım. Yani onlar deli miydi? Yani deli oldukları için mi beni yurda bıraktılar?

Harley=Bunları sana detaylıca evde anlatsak olur mu tatlım?

Lucy=Durun biraz... Yani evinize gelmemi mi istiyorsunuz?

Joker=Hayır istemiyoruz... Tam aksine seni zorluyoruz.

Dedikten sonra beni kucağına aldı.

Lucy=Ya bıraksana. Ya bırak dedim.

Ama çırpınmam boşunaydı. Neden onlara güvendiysem. Ne bekliyorum ki? Ah tam bir baş ağrısıyım. Biliyorum. Neyse. Biraz daha zorlarsam kaçabilirim sanırım. Ah hayır. Beni arabaya bindirdi. Bir dakika. Bu araba... Tam da hayalimdeki araba. Mor Lamborghini. Ama şu anda bunun bir önemi yok. Önemli olan kaçırılıyor olmam. Ve aklıma takılan şey. Joker'in arabayı neden bu kadar hızlı kullanması oldu. Aman neyse. Aksiyon severim ama bu kadarı fazla.

Harley=Eee. Rahat mısın bitanem.

Lucy=Bitanem mi?

Joker=Biraz geniş ol tatlım.

Lucy=Tatlım mı?

Harley=Kızım bak-

Lucy=Dur biraz. Lütfen bana sizin kızınız olduğumu söylemeyin. Bunun imkanı yok. Ben kim sizin kızınız olmak kim?

Joker=Orda dur bakalım. Sen benim kızımsın.

Lucy=Tamam. Madem sizin kızınızım. O zaman beni neden bıraktınız?

Joker bir anda Harley Quinn'e döndü.

Lucy=Önüne baksana! Kaza yapıcaz!

Joker=Elbette. Benim kızım ne derse o olur.

Lucy=Bana kızım deme! Ne sana ne de yanındaki kadına inanmıyorum!

Harley=Bebeğim lütfen anlatmama izin ver.

Lucy=Tamam anlat. Hadi bekliyorum.

Harley=Bak... Ben sana hamile olduğumu anladığımda sevinçten havalara uçmuştum. Tam da babana söylemek için evden çıktığımda... O aptal kadın karşıma çıktı.

Joker=Kimmiş o gerizekalı. Söyle de gidip beynini dağıtayım.

Harley=Jokeeer!

Joker=Ne?

Harley=Kızımızı korkutacaksın.

Joker=Benim kızım ailesinden korkmaz.

Harley=Evet ama-

Lucy=Aile... Hah. Her ne kadar kabul etmesemde... Saolun. Bana iyi hissettirdiniz.

Harley=Ne demek annecim. Sen mutlu ol biz her zaman söyleriz. Dimi Pudingim.

Joker=Aynen öyle.

Lucy=An-... Harley Quinn.

Harley=Efendim canım.

Lucy=Karşına kim çıktı? Sonra ne oldu? Beni neden bıraktın?

Harley=Sakin ol bebeğim. Hemen anlatayım. Karışma çıkan kadın... Amanda Waller.

Joker bir anda arabayı durdurdu.

Joker=Ne demek Amanda Waller!!?! Sana bir şey mi yaptı?

Harley=Şey... Bana dedi ki...

Joker=Ne dedi!

Ooo. Joker epey öfkeli görünüyor. Acaba kim bu Amanda Waller?

Harley="Hamile olduğunu biliyorum. Eğer çocuk doğduğunda onu yetiştirme yurdunun kapısına bırakmazsan çocuğu takibe alır ve onu size karşı kullanırız." dedi. Ben çok korktum.

Bana döndü ve...

Harley=Sana bir şey olmasını göze alamadım. Çaresiz kaldım.

Joker=Neden bana söylemedin!!?!

Harley="Eğer Joker'e söylersen çocuğu öldürürüz" dedi.

Joker=Iııııaaaaa. Nerde lan bu kadın!!?!

Koktuğumu söylemezsem yalan olur.

Harley=Joker sakin ol!

Joker derin derin nefes aldıktan sonra...

Joker=Tamam sakinim. Sakinim... Yok Hayır. Sakin falan olamıyorum.

Birazdan yapacağım şey için kendimi asla affetmicem.

Lucy=Baba lütfen sakinleş.

Dedim ellerimi arabanın arka koltuğundan omuzlarına uzatırken.

Şaka gibi Harley Quinn nerdeyse mutluluktan ağlayacak. Joker ise çok sakindi. Nazikçe ellerimi avuçlarının arasına aldı.

Joker=Benim kızım bana "Baba" dedi.

Ellerimi hemen geri çektim. Amacım şu. Onlara inandığıma inandırmak. Sonrasında kaçıcam. Ama şunu söylemek istiyorum. Gözlerim kapanıyor. Gerisi karanlık.

Harley'in gözünden

Çok mutluyum. Nihayet. 15 yıl sonra kızıma kavuştum. Bir anlığına arkamı dönüp ona baktım. Ayyy. Uyuya kalmış. Canım kızım benim. Neyse. Sonunda eve geldik.

Harley=Joker

Joker=Ne?

Elimle arka koltuğu gösterdim.

Joker=Tamam

Ben aşağı inip onları bekledim. Joker Lucy'yi kucağına aldı. Sonra beraber içeri girdik. Joker Lucy'yi yukardaki yatağa yani bizim yatağımıza yatırdı. Ben kızımın yanına yattım. Joker diğer tarafına.

Lucy'nin gözünden

Sabah uyandığımda sağımda Harley Quinn, solumda Joker vardı. Offf. Peki ben bu şekilde nasıl kaçıcam? Dur biraz... (💡) Yavru kedi.

Mini QuinnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin