JAMES GORDON

449 26 0
                                    

Lucy'nin gözünden

Yavru kedinin kim olduğunu merak edenler için söylüyorum. Selina teyzenin, yani Catwomen'ın kızı Serena (⬅️ Uydurma) Şimdi soracaksınız. Ailesi olmayan biri ve Catwomen'ın kızı nasıl arkadaş olabilir? Jimlastik konusunda iyi oluğumu söylemiştim ya... İşte bu da Serena'nın işine yarayan bir özelliğim. Tabii... Serena benimle sırf aşırı esnek olduğum değil. Onu anlayan biri olduğum için arkadaş. Yani bir düşünün. Bir hırsızın kızını kim arkadaş olarak ister ki? Bazen gelip bana bu gün ne yaptığını anlatıyor. Fikir danışıyor. Tabi sır olarak. Bizim onunla bir şifremiz var. Birimizin ihtiyacımız olduğunda eğer akşam vaktiyse havaya 3 kere ışık tutarız. Eğer gündüzde havaya 2 tane kağıt uçak bırakırız. Ben kağıt uçakları hazırladım. Üzerlerine de küçük bir not yazdım.

Joker'in evimdeyim. Yanında ip getirmeyi unutma. Nolur çocuk gel.

Yavru Kedi bunları yakalar. Ben eminim. Her zaman yakaladı. Şimdi asıl soru. Bu ikisi uyanmadan kaçabilir miyim? Umarım evet. Birkaç dakika bekledikten sonra camdan "tık tık" sesleri geldi. Sonunda Serena geldi. Ben ona "Cat" demeyi tercih ediyorum. O da bu ismi seviyor.

Cat=Kanka burda ne işin var?

Lucy=Sonra anlatırım. Şimdi lütfen çıkar beni burdan.

Getirdiği ipi pencereye bağladım. Aslında atlayabilirdim. Ama fazla yüksek. Ben aşağı indikten sonra Cat tekrar yukarı çıkıp ipi geri aldı. Delilleri ortadan kaldırdı. Saat daha çok erken olduğu için şanslıyım.

Lucy=Sana nasıl teşekkür edebilirim?

Cat=Lafı bile olmaz Lucy. Sadece beni görmedin. Tamam mı?

Lucy=Elbette. En son okuldaydık.

Cat=Harika. Hoşçakal.

Dedi ve gitti. Kedileri her zaman sevmişimdir. Şehrin sokaklarında yürümeye başladım. Bu şehri avucumun içi gibi birim. Bu gün de okula gitmicem. Yolda yürürken nasıl olduysa dalgınlığıma geldi ve bir adama çarptım. Başımı kaldırıp baktığımda ise çarptığım adamın "Dedektif James Gordon" olduğunu fark ettim.

Lucy=Afedersiniz Bay Gordon

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lucy=Afedersiniz Bay Gordon.

James=Adımı nerden biliyorsun?

Lucy=Şeyyyy... Gazetelerden.

James=Tamam her neyse. Senin okulda olman gerekmiyor mu?

Bir dakika... James Gordon mı? Bu adam bana yardımcı olabilir. En azında iki suçluyu başımdan atmış olurum. Ona güvenebileceğimi biliyorum.

Lucy=Şey... Bay Gordon.

James=Bana James de eee...

Lucy=Lucy. Adım Lucy Quinzel.

James=Pekala Lucy. Sana nasıl yardımcı olabilirim?

Lucy=Size çok önemli bir şey söylemem gerek.

Etrafıma bakındım. Galiba o da bu konuyu herkesin içinde konuşamayacağımı anladı.

James=İstersen bunu merkezde konuşalım. Ne dersin?

Lucy=Harika olur.

Beni arabasına bindirip merkeze getirdi. Yanındaki adam. Yani ortağı Harvey Bullock.

Moralimi fazlasıyla bozmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Moralimi fazlasıyla bozmuştu. Benimle ilgili söylediği sözlerden bir tanesi...

Harvey=İşimiz gücümüz yok küçük bir kızın sorununu çözeceğiz.

Ama James bana destek oldu.

James=Birincisi Bullock... Biz herkesin sorunlarını çözmeliyiz. Büyük ya da küçük fark etmez. İkincisi çok fazla şikayet ediyorsun. Biraz sakin olmayı dene.

Harvey=Ben senin kadar genç ve sabırlı değilim... Ah her neyse. Seninle tartışmaya gelmiyor.

Yaklaşık 15 dakika sonra merkeze geldik. Kenarda bir koltuğa oturduk.

Harvey=Bu sefer beni karıştırma.

James=Eveet. Pekala Lucy. Anlat bakalım. Bu kadar önemli olan şey ne?

Lucy=Önce beni koruyabilir misin? Onu söyle.

James=Elbette. Ama seni kimden ya da neyden korumalıyım?

Lucy=... Palyaçolardan.

James=Gerçekten mi? Bak... Devam etmek isterdim ama daha önemli problemlerimiz var.

Lucy=Bi lafımı bitirtmedin ki!

James=Ama sen bana beni palyaçolara karşı korumalısın dedin. Bunun mantığı ne?

Lucy=Ama benim bahsettiğim palyaço... "Suçun Palyaço Prensi" lakabı ile tanınan... Joker!

Vay be. İlgisini çekmişe benziyor.

James=Senin Joker'le ne ilgin olabilir ki? Sonuçta sen-

Lucy=Küçük bir kızım değil mi? Herkes öyle söylüyor. Ama yapabildiklerim... Tamam neyse. O konuya girmeden geçiyorum. Onlar bana dedi ki... "Sen bizim kızımızsın"

James=Pekala Lucy. Bu kadar dinlediğim yeter. Şimdi git ve başkasını kandır.

Lucy=Hayır anlamıyorsun. Dediğim şey doğru.

Beni elimden tutup dışarı çıkardı.

Lucy=Pekala... Herkesin güvendiği James Gordon. Sana Joker in evini bildiğimi söylesem. Bu da mı ilgili çekmez? Yoksa yalan olduğunu mu düşünüyorsun?

James=Yalan söylemediğini ve bana oyun oynamadığını nereden bileceğim?

Lucy=Hani sen... Hemen herkese güvenirdin. Tamam kabul. Anlattıklarım sana saçma geliyor olabilir. Ama bunların gerçek olduğunu görecek ve benden özür dileyeceksin. O gün gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum... James Gordon.

Mini QuinnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin