Lucy'nin gözünden
Babam Batman'e imalı bir bakış attı ve...
Joker=Bari bu gece bizi rahat bırak!
Ama bir dakika... Batman babamı kolundan tutup zorla bir yere götürdü. Amacı ne bu sersem kahramanın. Annem ve ben de onları gizlice takip ettik. Görünmeyecek bir yerden onları dinledik.
Batman=Seninle konuşmak istemiyorum.
Joker=Ama ben istemiyorum!
Batman=Şimdi bana anlat. Seni sinirden böyle deliye döndüren şey ne? Hem belki bunu ben de yaşamışımdır.
Harley=(Sessizce) Bunu hep merak etmişimdir.
Batman=Belki bunun bir tedavisi vardır. Ve-
Joker=Üzgünüm ama... Hayır. Hayır. Bunun için artık çok geç!
Tam sırasıydı zaten. Yağmur bastırdı.
Joker=Ve ayrıca senin de benim yaşadığım şeyi yaşamış olma ihtimalin yok!
Batman=Peki neden? Belki-
Joker=Çünkü ben senin yüzünden bu haldeyim! Ama itiraf ediyorum ben bu halimden gayet memnunum. Şimdi sen söyle... Batman senin de hayatını kararttı mı? Bunu yaşamış olabilir misin?
Batman birkaç saniyeliğine sadece susup babama baktı. Ve sonra...
Batman=Ne yaptığımı bilmiyorum ama... Bunu telafi etmenin bir yolu yok mu? Bir kez olsun sana yardım edemez miyim?
Joker=HAHAHAHAHAHAE
Seni Joker'e yardım ve yataklıktan dolayı içeri alırlar. Sonra o güzel ünvanın, şanın, şöhretin ve (OLMAYAN) karizman yerle bir olur. Sen Batman olarak bunu ister misin? Yoksa tam burda kimliğini bize ifşa mı edersin? Bana ancak böyle yardım edebilirsin.Harley=(Sessizce) 'Bize' mi dedi o?
Quinn=(Sessizce) Galiba
Batman=Biz derken?
Joker=Bu kadar saklanmak yeter! Çıkın ortaya... Hadi!
Annemle birlikte saklandığımız yerden çıktık. Annem babamın yanına koştu ve ellerini omuzlarına koyarak...
Harley=Nasıl anladın?
Joker=Ben anlarım. Ben Joker'im.
Quinn=Evet. Benim babam.
Babam bana bakıp gülümsedi. Sonra silahını çekti ve Batman'e doğrulttu. Ama her zamanki gibi Batman çok sakindi. Bu da beni sinir ediyor. Daha fazla dayanamadım ve birazcık da öfkeyle...
Quinn=Ne tür bir insan kendisine silah doğrultulunca sakin kalabilir!!?!
Harley=Tatlım o insan değil. O bir yarasa.
Joker=Demin de söylediğim gibi Batman. Maskeni indirecek misin? Kendini gösterecek misin?
Batman=Sence?
Babam yüzünü astı ve Batman'a imalı bir bakış attı. Sonra bana bakarak...
Joker=Sen sormadan ben söyleyeyim. Her zaman bu kadar sinir bozucudur.
Quinn=Eline fırsat geçmişken neden onu öldürmek yerine sadece oynuyorsun?
Harley=Bunu ona ben de sordum. Ama aldığım cevapsa-
Joker=HAHAHAHAHAHAE
Oh hayır. Onu öldüremem. Onsuz naparım ben? Kiminle oynarım?Harley=Evet elbette.
Annem yanıma geldi ve...
Harley=(Sessizce) Benim için bile daha az güzel cümle kuruyor.
Neyse savaşa geçelim. Babam ve Yarasa birbirlerini parçalamakla meşgulken ben de bunları videoya almakla meşguldüm. İnternette çok fazla izlenme alır.
Okurlar=Babası neyin derdinde bu neyin derdinde.
Haklısınız ama canım sıkıldı. Annem havaya 2 el ateş etti ve...
Harley=Eeeh. Yeter artık. Hemen Pudingim'i bırak!
Batman=Hayır
Annem hızla yanıma geldi ve...
Harley=(Sessizce) Sadece bana güven
Quinn=Ne?
Bu şaka filan mı? Kafama silahını doğrulttu.
Harley=Ne kadar deli olduğumu biliyorsun. Eğer bırakmazsan bu kızı vururum.
Babam da öyle sakindi ki. Sadece gülümsedi ve bana göz kırptı. Batman'de babamı bıraktı. Ve eve geldik. Ben daha odama geçmeden telefonum çaldı. Kahretsin! Edward arıyor. O çocuğu seviyorum. Yani o şekilde değil. Anlayın artık. O James gibi biri. Sadece benimle fazla takılmaz. Çünkü ne yazık ki o Victoria'dan hoşlanıyor. O kızda ne buluyorsa! Tamam neyse. Yeter bu kadar açıklama. Şimdi ben bunu babama nasıl izah edicem onu düşünmeliyim. Şey deseeemm...
Joker=Kim arıyor?
Quinn=Eee. Beni mi?
Joker=Elbette seni! Söyle!
Quinn=Hiç kimse. Şey yani... Sadece Edward arıyor. Okuldan bir arkadaşım. Galiba neden okula gelmediğimi sorucak. 😅
Bana tuhaf bir şekilde baktı.
Joker=Tamam tamam inandım.
Aslında inanmış gibi durmuyordu. Ama... Üstelemicem. Hemen odama çıktım. Ben yatağıma yatana kadar telefon kapandı tekrar çaldı. Ben de açtım.
Edward=Sen iyi misin?
Quinn=Evet neden ki?
Edward=Babam haberleri izlerken birini sana benzetmiş. Hem de Joker'in yanına. Tabi ben doğru olmadığını bil-
Quinn=Edward haberler doğru.
Edward=Bir dakika NE!!?! Sen bu yüzden mi okula gelmiyorsun?
Quinn=Evet. Ve okuldan atılmam ya da sınıfta kalmam umrumda bile değil.
Edward=Bunu söylediğim için beni affet ama... SEN DELİ MİSİN!!
Quinn=Hayır. Ben delinin kızıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mini Quinn
FanfictionJoker=Bunu benden nasıl saklarsın! Harley=Mecburdum. Joker=Ne demek "Mecburdum" Harley bak... Böyle bir şey saklanırmı? Harley=Biliyorum ama- Joker=Ortada kos koca bir kız var. Bu kız benim kızım. Ve sen bunu benden saklıyorsun! ...