Ertesi gün
Lucy'nin gözünden
Size çok önemli bir açıklama yapıcam. Benim aslında bir ikizim var. Ama o bir erkek. Ve göz renkleri farklı. Biri mavi diğeri yeşil. Aman neyse. Sadece tek bir sorunum var. Biz daha 10 yaşındayken onu evlatlık aldılar. Bende sadece bir resmi kaldı. Ondan bir daha haber alamadım. İşte kardeşim. Jay Quinzel...
Çocukken de pek aklı başında biri değildi. Yani babam gibiydi. Ve evet. Deli damgası yedi. Neler yaptığını duysanız aklınız çıkar. Silah çalıp satardı, ateşle (gerçekten tehlikeli) sihirbazlık gösterisi yapardı, ve bazı çocuklara ciddi anlamda zarar verirdi. Ve bütün bunları 10 yaşına kadar sürdürdü. Sonrasını bilmiyorum. Umarım iyisindir kardeşim. Sadece ben onun yanında olup onu anlardım. Keşke onu bulabilsem. Acabaaa... Yok canım babam onu nerden bulsun? Ama ya bulursa? Offff. Kafam allak bullak oldu. Neyse yeter bu kadar yatakta oyalanmak. Üzerimi değiştirip salona geçtim. Ve kardeşimin resmine bakmakla meşguldüm.
Joker'in gözünden
Aşağıya indiğimde epey şaşırdım. Kızım koltukta oturmuş ve ne olduğunu anlamadığım bir şeye bakıyordu. Öyle derin dalmıştı ki...
Harley=Pudingim
Bu sesle arkamı dönmem bir oldu.
Harley=Ne yapıyorsun burda?
Joker=Baksana
Dedim kızımı göstererek.
Harley=Bir dakika yoksa o...
Joker=Kim? ... Kim ya?
Harley'in gözünden
Bu gerçek olabilir mi? Benim oğlum. Küçük Jay'im. O an gözlerimden yaşlar gelmesine engel olamadım.
Joker=Noluyor yaa!
Quinn=Baba...
Joker=Kim o?
Harley=O şey o...
Quinn=Kardeşim Jay
Joker yüzünü olumsuz anlamda salladı ve sonra derin bir nefes alarak...
Joker=Acaba benden başka neler saklıyorsun? Çok merak ediyorum.
Harley=Pu- Pudingim.
Joker=Hayır. Hayır beni biraz yanlız bırak. 1-2 saate gelirim. Sakinleşmem gerek.
Quinn=Baba gitme. Lütfen.
Kızımıza baktı ve mutsuz bir surat takınarak gitti.
Harley=Merak etme. Gelirim dediyse gelir. O bana yalan söylemez. Hem o da benden çok fazla şey saklıyor. Gerçi hiçbiri bu kadar önemli değil ama...
Quinn=Sence kardeşimi bulabilir miyiz?
Harley=Elbette. Neden olmasın?
Ben sadece fotoğrafa bakmakla meşguldüm. Tabi Lucy de öyle. Saatin farkına bile varmadık. Pudingim gelmiş bile. Ben hemen yanına koştum.
Harley=İyisin dimi?
Joker=Benden bir daha bir şey saklama!
Harley=Elbette saklamam.
Joker=Söz ver. Bizim sözümüz.
Harley=Söz veriyorum. Senden bir daha asla bir hiçbir şey saklamicam.
Aslında şimdi beni öpmesi gerekiyor. Ama kızımızın yanında... Gerçekten çok düşünceli biri. Yani son zamanlarda.
Lucy'nin gözünden
Joker=*Ellerini birbirine sertçe vurur* Hadi bakalım hazırlanın.
Quinn=Nereye?
Joker=Kardeşini bulmaya.
Quinn=Ama baba onu nereden bulabiliriz ki? Ben onunla ilgili... Yani kime verildi ile ilgili hiçbir şey hatırlamıyorum.
Joker=Ooo sen merak etme. Senin karşında Joker var. Ben istediğimi istediğim an yaparım. Sen benimle gel. Gerisine karışma. Sadece tadını çıkar.
Harley=İşte sen böyle olunca günüm çok eğlenceli geçiyor.
Joker=Sen daha eylence neymiş görmedin bile 😉
Quinn=E hadi o zaman. Hemen gidelim.
Birlikte arabaya geçtik. Biraz düşününce deli damgası yediğini hatırladım. Yaniii...
Quinn=Baba Arkham'a gidelim.
Joker=😕 N- ne? Neden?
Quinn=Çünkü kardeşim bir deli. Ve deli damgası yedi. Yani muhtemelen ordadır.
Joker=Pekala tatlım. Sıkı tutun!
Hiç abartmıyorum. Ben babamı böyle araba kullanırken görmedim. Bu nasıl bir hız! Arkham'a geldiğimizde beni bir heyecan bastı.
Quinn=Anne siz girmeseniz mi?
Harley=Neden ama? Ben oğlumu çok özledim.
Quinn=Şey yani herkes biliyor. Ama ben daha yeniyim. Yani çoğu insan beni hiç tanımıyor. Yanii...
Joker=Öyle şey olmaz! Gideceksek beraber gidecez! Eğlenceden mahrum mu kalalım?
Quinn=E- evet. Elbette. Hadi gidelim.
Ve beraber içeri girdik. Sonra dağıldık. Ben sadece kardeşimi arıyorum. Tabi etrafından gelen silah seslerine de aldırmamaya çalışıyorum. Baya bir bakındıktan sonra onu buldum. Ah benim kardeşim. Hemen içeri daldım. Ay kıyamam.
Jay=Sen de kimsin?
Quinn=Beni tanımadın mı?
Jay=Tanısam sorar mıydım? Zeka özürlü seni!
Quinn=Kardeşim benim. Lucy.
Jay=Lu- Lucy...
Ben anlamıyorum bu çocuk ellerini nasıl çözüyor. Aman boşver. Hemen ona sarıldım.
Jay=Yanında var mı?
Quinn=Ne?
Jay=Her zamankinden. [(Parlayan kağıt) 'Sihirbazlar Çetesi' filmlerini izleyen bilir (Bu arada filmler cidden efsane. Bunu bitireyim onun hakkında yazacağım)]
Quinn=Üzgünüm kardeşim. Akıl edemedim.
Jay=Sorun yok. Beni nasıl buldun?
Quinn=Anne ve babamız sayesinde.
Jay=Kimin sayesinde?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mini Quinn
FanfictionJoker=Bunu benden nasıl saklarsın! Harley=Mecburdum. Joker=Ne demek "Mecburdum" Harley bak... Böyle bir şey saklanırmı? Harley=Biliyorum ama- Joker=Ortada kos koca bir kız var. Bu kız benim kızım. Ve sen bunu benden saklıyorsun! ...