JOKER'İN KIZI

341 22 14
                                    

Joker'in gözünden

Bu adamı şimdi öldürebilirim. Ama yapmicam. Tamam sakinim. Evet sakinim. Aaaah... Sakin falan olamıyorum. Sen kim oluyorsun da benim kızımı yanına çağırıyorsun! Hem de benim yanımda! Ona doğru koştum. Üzerine atladım. Ve birazcık dövüştük. Birazcık diyorum çünkü James dayanamadı ve bayıldı.

Joker=Hah. Çaylak.

Lucy=Vay canına. Mükemmeldin baba.

Gülümsedim ve yanına gittim. Evet sıradaki işimiz. Lucy'yi yarsayla tanıştırmak.

Joker=Hadi gidiyoruz.

Harley=Bu sefer nereye?

Joker=Birazdan burası polis kaynayacak. Ayrıca benim kızım daha yarasayla tanışacak.

Lucy=Buna gerek olduğunu sanmıyorum.

Joker=Olsun sen yine de gel.

Lucy=İyi peki.

Elbette onu doğrudan Batman'a götüremem. Önce onun bizi bulması gerek. Eh. Kızıma banka soyma sanatını öğretmem gerek. Sonuçta bu da bir sanat. Herkes benim gibi banka soyamaz. Arabayla son sürat bankaya geldik.

Not=Haklısınız benzin hiç bitmiyor.

Ben silahımı kızıma verdim ve tek seferliğine sadece izledim. İşler ters giderse Harley müdahale edecek. İlk başlarda çok gergin duruyor. Ama ben ona güveniyorum. Benim kızım yapar.

Lucy'nin gözünden

Gerçekten bunu yapacağıma inanamıyorum. Benden insanları öldürmemi ve bankayı soymamı istiyorlar. Kendimi kanıtlamak istiyorsam yapmalıyım. Ve ben kendimi kanıtlamak istiyorum. Babamın bana verdiği silahla önce güvenlik görevlilerini sonra da içerdeki insanları tek tek öldürdüm. Aslında itiraf ediyorum. Size tuhaf gelebilir ama... Ben çok eğlendim. Parayı da çaldıktan sonra ailemin yanına gittim. Babam öyle mutlu görünüyor ki...

Joker=Aferim benim kızıma. Sende gerçek bir suç dehası var.

Ona silahını geri verdim. 5 dakika kadar sonra etrafı polisler bastı. Evet doğru tahmin... Yakalandım. Ve beni karakola götürdüler. Önce beni sorguya çektiler.

Polis=Neden yaptın?

Lucy=Canım öyle istedi yaptım.

Polis=Bu yaptığının cezasını biliyorsun değil mi?

Lucy=Evet. Beni Arkham Akıl Hastanesine götüreceksiniz.

Onlara olayı annem ve babam dahil özetledim. Sonrasında resmimi çektiler. Yine çok güzelim.

Arkham Akıl Hastanesine getirildiğim gün hemen bana doktor verdiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkham Akıl Hastanesine getirildiğim gün hemen bana doktor verdiler. Ben epeyce bekledikten sonra NİHAYET doktorum geldi. Ama bir dakika...

Harley'in gözünden

Aslında kızımın yakalanmasına üzülmedim değil. Ama yinede o da bir kere olsun hastaneden kaçmalı. Bunu ben söylemiyorum. Pudingim söylüyor.

Harley=Pudingim

Joker=Evet

Harley=Lucy'yi almaya ne zaman gideceğim?

Joker=Hemen şimdi. Ben sizi kapıda bekliyor olacağım.

Evet. Yeniden doktor olma zamanı. Sadece tek bir fark var. Bu sefer Pudingim'in değil kızımın doktoru olucam. Bu biraz tuhaf hissettirdi. Ama olsun. Onun bu kokuşmuş yerde kalmasına daha fazla izin veremem. Merdivenleri çıktıktan sonra kızımın odasına vardım. Ama... Şaka mı bu!!?! 17 numaralı odada kalıyor. Yani babasının odasında. Buna sevindim. Ve içeri girdim.

Lucy'nin gözünden

Harley=Merhaba tatlım.

Lucy=A- anne...

Harley=Yoksa beni gördüğünü sevinmedin mi?

Lucy=Ha- hayır sevindim ama... Ben yinede beklemiyordum.

Harley=Eee. Akıl hastanesinden ilk kaçışına hazır mısın bakalım?

Lucy=Evet.

Harley=Harika. Hadi bakalım. Al bunu. Bu silah artık senin.

Çok güzel bir silah.

Neyse kısa kesiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neyse kısa kesiyorum. Hastaneden kaçıp babamı bulduk. O da bizi kapıda bekliyormuş zaten. Hemen arabaya bindik. Ve artık sabıka kaydım var. Ama ben hiç korkmuyorum. Dediğim gibi aksiyon severim. Arabayla giderken çatıların birinin üzerinde Cat'i gördüm. Ve hemen arkasından da Batman geliyordu. Ben de hemen babama söyledim.

Lucy=Baba yarasa geliyor.

Joker=Nerde?

Lucy=Çatıda Cat'i kovalıyor.

Evet yine ani fren yaptı. Arabadan indi ve bağırmaya başladı.

Joker=Merhaba Gotham. Bu akşam saatlerinizi iyi ayarlayın. Saat tam 7.30 da Arkham'ın çatısında küçük bir gösteri yapıcaz. Evet bu doğru. Aynı şekilde sen de hazır ol Batman!

Neden ona ayrıca muamele yapıyor anlamıyorum. Neyse. Üstelemeyi sevmem. Tekrar arabaya bindi. Ve eve geldik. Ben heyecanla akşam olmasını bekliyordum. Ve işte. Saat tam 07.03 babam ve annem yanıma geldiler ve...

Harley=Hadi gidiyoruz.

Bende annemi takip ettim. Ve Arkham'a geldik. Ama arabayla değil. Helikopterle geldik. Aslında eylenceliydi. Ama neden helikopter. Helikopter bizi çatıya bıraktı. Ve babam bağırmaya başladı.

Joker=Evet Gotham. Size kızımı tanıtmak istiyorum. İşte karşınızda Mini Quinn!

Herkes öyle şaşkın ki... Yani sürekli 'Aaa bu nasıl olur?' 'Joker'in kızı mı varmış?' 'Ne zamandır saklıyor bu kızı acaba?' gibisinden sorular yağdırıyorlar. Ama kendi aralarında.

Lucy=Annem haklıymış.

Harley=Hangi konuda?

Babama bakarak gülümsedim ve...

Lucy=Sen gerçektende Taçsız Bir Kral sın.

Joker=(Sessizce) Sana bir şey diyeceğim ama annen duymasın.

Lucy=Dinliyorum.

Joker=Annen her zaman haklı çıkıyor. Ben onu yanıltsam bile.

Harley=Siz orada ne fısılda yaşıyorsunuz bakayım?

Joker=Hiiç.

Batman bir anda önümde belirince korktum.

Batman=Mini Quinn!

Lucy=Ne var yarım akıllı!

Not=Bundan sonra sadece Quinn yazıcam.

Mini QuinnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin