DNA TESTİ

403 27 19
                                    

Lucy'nin gözünden

Merkezden çıkıp tekrar sokağa bıraktım kendimi. Şu anda tanrıya dua ediyorum. Beni tekrar bulmasınlar diye. Yolda giderken aklıma geldi. Joker'in en büyük düşmanı. Yani Batman. Acaba onu bulsam... Düşündüğüm şeye bak. Nerden bulucam koskoca Süper kahraman ı? Derken inanmayacaksınız ama... O beni buldu.

Batman=Lucy Quinzel sen misin?

Lucy=Eee... Hayır.

Aslında sadece doğruyu söylemek istemedim. Önce ona gerçekten güvenmem gerekiyor. Şu işe bak. Gözlerini kıstı ve...

Batman=Lütfen doğruyu söyle. Bu çok önemli.

Ona güvenmeyi seçiyorum. (Aptal ben)

Lucy=Şeyyy... Evet. Lucy Quinzel benim.

Batman=Joker'in evini bildiğin doğru mu?

Lucy=Diyelim ki evet. Nolucak?

Batman=Diyelim ki beni oraya götürdün. Joker'i yakalicam. Ve onu akıl hastanesine kapatıcam. Senden istediğim şu... Beni onun evine götürmen. Sen de onlar gibi değilsen. Bana yardım edebilirsin. Eee. Var mısın? Yok musun?

1 süper kahraman anlaşma yaptığımı inanamıyorum.

Lucy=Evet varım.

Batman=Beni takip et.

Ne demek "Beni takip et." Iııı. Bu adam bildiğin bana emir veriyor. Şimdi neden Joker'in Batman'den nefret ettiğini anlıyorum. Çok sinir biri. Neyse. En azından işime yarıyor... Vay canına. Bat Mobil... Bu araca Batman'den sonra ilk binen ben olmalıyım. İnanılmaz. Ben yolu tarif ettim ve Joker'in evine hızlıca geldik. İtiraf ediyorum Joker gibi araba kullanıyor. Aşırı hızlı. Batman Joker'i yakalarken ben de kenardan ama görünmeyecek bir yerden izledim. Ama bir sorun var. Neden iyi hissetmiyorum. Sonuçta bir beladan kurtuldum. İyi hissetmem gerekiyor. Neyim var benim?

Joker=Sen beni nasıl buldun!!?!

Batman=Küçük bir yardım aldım diyelim.

Joker=Diyelim mi? (Bağırarak) Lucy nerdesin?

Nası ya? Gerçekten an- eee Harley Quinn haklıymış. Aptal yarasa! Ortaya çıkmaya korktum. Yani korkmadım ama... Ya bana zarar verirse. Eeeh... Ne olursa olsun! Saklandığım yerden çıktım.

Lucy=Burdayım. Ve seni yakalattığım için de çok mutluyum.

Hayır değilim. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum.

Joker=Bunları söyleyen sen olamazsın. Hadi tatlım gerçekten. İçinden geleni söyle.

Offf. Kendimi buna mecbur hissediyorum. Yine söylüyorum. Kendimden nefret ediyorum.

Lucy=Hayır hiç mutlu değilim! İçimde kötü bir his var. Ama yinede sana yakın olmak istemiyorum. Oldu mu?

Batman'in koluna dirseğiyle vurup yanıma yavaş adımlarla geldi. Önümde diz çöküp...

Joker=Bana inanman için ne yapabilirim?

Lucy=DNA testi istiyorum.

Joker=Elbette. Bunu adamla-

Lucy=Ben sana güvenmiyorum demek yoruldum artık. Testi ben yapıcam.

Joker=Tamam. Ne istiyorsun?

Lucy=Senden ve ondan. Yani Harley Quinn'den birer tükürük örneği istiyorum.

Joker=Hey yarasa.

Dedi arkasını dönüp...

Joker=Bana bunları telaffuz et.

Batman=Senden kahve içmeni istiyor. Bunda anlamayacak ne var?

Joker=Güzel. Hadi git bana kahve al Batman.

Batman=Ben sana kahve alayım da sen de kaç dimi?

Joker=Eveeet. Nerden bildin?

Batman=Saçmalamayı kes! Hem bu sadece tükürük örneği ile olmuyor.

Joker=Öyle mi? Peki başka neyle oluyor?

Lucy=Batman haklı. Mesela saç teli ile de olur.

Dedikten sonra elini saçlarına getirdi ve bir tel saç aldı. Sonra bana verdi.

Joker=İstediğin saç olsun tatlım.

Lucy=Sonuçlar çıkana kadar bana yakın davranma!

Joker=İyi... (Sessizce) Şimdilik hoşçakal. Yakalanmaktan hoşlanmam. Ama kovalamaca oynamayı severim.

Bana göz kırptı ve önce Batman'e döndü sonra bana baktı. Sonra kaçtı. Batman de peşine düştü. Nedenini sormayın ama bu adamın söyledikleri bana inandırıcı geliyor. Gerçi... İnternette okumuştum. Akıl oyunları konusunda çok iyiymiş. Resmen beynimi yıkıyor. Neyse. Bana verdiği saç örneğiyle birlikte okulun yolunu tuttum. Okula geldiğimde herkes bana bakıyordu. Neden ama? Tamam kabul. 2 gün okula gitmedim. İlla ki bahane bulurum. Ama benim amacım okulun labaratuvarını kullanmak. Yoksa gelmezdim. Neyse. Labaruvara girince içerde Victoria vardı. Ah yine mi?

Victoria=Burda ne işin var Quinzel? 😌

Dedi saçma bir ifadeyle. Bu kızdan nefer ediyorum. Daha önce benden abartısız en az 100 kere dayak yedi ama akıllanmıyor.

Lucy=Çekil yolumdan Victoria!

Victoria=Dur bakalım! Kimse bana böyle kaba sözler söyleyemez.

Lucy=Sen galiba dayak yemeyi özlemişsin. 😏

Lucy=Son zamanlarda dövüş dersleri alıyorum. Yani sana karşı hazırlıklıyım. Göster marifetini.

Evet. Tahmin etmek zor değil. Yine benden dayak yedi. Bu kızdan nefret ediyorum. Ama şimdi onunla uğraşamam. Dayak yiyince koşarak labaratuvardan çıktı. Ben de DNA testini yaptım. Sonuçlar yarın çıkacak.

Mini QuinnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin