Lucy'nin gözünden
Harley=Eee.
Lucy=... annesi olduğu ortaya çıkmıştır.
İşte o anda kalbim durdu. Dizlerimin üzerine düştüm. Annemi bulduğum için sevinsem mi yoksa annemin bir süper kötü olduğuna üzülsem mi? Ne yapacağımı bilmiyorum. Tek bildiğim o kadın yani annem- dur ne diyorum ben! Neyse. Haklı çıktı. Kendime geldiğimde bağırışmaları duymaya başladım.
Harley=Ben biliyordum. Bitanem benim.
Ivy=Tebrikler tatlım. 15 yıl sonra kızını buldun.
Joker=Eee
Harley=Ne eee?
Joker=Ya ben. Aman neyse.
Dedikten sonra hızla cebimden kağıdı aldı. Ben farketmedim bile. Elinde kağıdı görünce anladım. Dizlerimin üzerinden kalkıp yanına geldim. Tam kağıda bakmak için kafamı kaldırdığım sırada Joker kağıdı fırlatıp kenara attı. Sonra heyecanla bana döndü. Ben daha yüzümü ona dönmeden ayaklarımı yerden kesti. Galiba bu da pozitif çıktı. Şaka bir yana... Umarım benden de kötü olmamı istemezler.
Joker=Artık bana gerçekten"Baba" diyebilirsin.
Gözlerim kapandı. Ne diyeceğimi bilmiyorum.
Lucy=İndir beni.
Joker=Ne?
Lucy=İndir beni dedim!
Beni kucağından indirdi. Ben bu durumda aklıma gelen tek şeyi yaptım. Hemen topukladım. Arkamdan bağırmalarına aldırmadan sadece koştum. Napıcam ben şimdi. Karanlık ve dar bir sokağa girdim. Tek düşüncem beni burda göremezler. Bir süre sadece oturdum ve öylece karanlığı seyrettim.
Harley'in gözünden
İnanmıyorum. Nerde benim kızım! Ben bile bu haldeysem siz asıl Joker'i düşünün.
Joker=Iıııaaaa. Küçücük kız nereye gider!
Joker'in telefonu çaldı. Cebinden çıkarıp arabanın arka koltuğuna fırlattı. Tabi ben de önemsemedim. Ama arayan kişi ısrarla arayınca... Ben de artık dayanamadım.
Harley=Ne var!
?=Harley Quinn sen misin?
Harley=Offf. Sanane be adam. Hem kimsin sen?
?=Küçük kızın elimizde.
Harley=Dur ne!!?!
?=Evet bu doğru.
Harley=Hah. Yalancı.
Joker=Ne diyorsun sen be!
Harley=Şşşş. Eee. Sesini duymak istiyorum.
?=Pekala. Hadi annene merhaba de tatlım.
Lucy=İmdaaat. Şehir Üniversitesi'nin bodr- mmm mmmmmm. *Birisi eliyle ağzını kapatır*
Harley=Kızım. Kızım söyle. Lucy... Hadi kızım söyle. Nerdesiniz?
?=Bu kadar konuşma yeter!
Dedi ve telefon kapandı. Ah be kızım.
Joker=Delirtme beni ve ne olduğunu söyle atık!
Harley=Seni nasıl delirtebilirim ki? Sen zaten delisin. Ne diyorum ben. Şehir Üniversitesi'ne gitmeliyiz.
Joker bir anda gaza yüklendi. Çok ciddiyim 5 dakikada geldik. Ama koskoca okul... Üstelik 2 blok. Ben B Joker'de A bloğa girdik. Bende bir sonuç yok. Dışarı çıktım. 2 dakika bekledikten sonra telefonum çaldı.
Joker=Silahını hazır da tut ve borduma gel!
Dedi ve kapattı. Bende hemen koştum. Joker'i bulunca tam ağzımı açmışken bana susmam için eliyle ağzımı kapattı. Ve beni takip et anlamında eliyle işaret yaptı. Ben de onu takip ettim. Bodrum katta sadece bir odanın ışıkları yanıyordu. Tabi Joker'im hiç durur mu? Hemen içeri daldı. Elindeki tabancayla herkesi tek tek indirdi. Lucy hemen yanıma koştu. Ve bana öyle sıkı sarıldı ki... Duygularımı yansıtmak için kelime bulamıyorum. Ben bir anlığına Joker'e bakınca öyle masum bakıyordu ki...
Harley=Gel hadi gel. Kıskanç sevgilim benim.
Ve beraber sarıldılar falan filan. Joker'in önceden ayarladığı başka bir eve gittiler falan filan. Ertesi gün falan filan.
Lucy'nin gözünden
Gözlerimi açtığımda ilk kez rahatladım. Kendi odamdayım. Gerçekten kendi odam. Annem ve babam. Bu gün ilk ne yapsam acaba? Meselaaa...
Lucy'nin telefonu=ZZZZZT.
Telefona bakınca gelen mesajın James'den olduğunu gördüm.
James=Kanka neyin var senin? Daha önce hiç bu kadar okulu asmamıştın. Bir sorun mu var? Müdür daha fazla okulu aksatırsa sınıfta kalır dedi.
Lucy=James ben bu gün de gelmicem. Neler olduğuna inanamayacaksın.
James=Anlat hadi.
Lucy=Annem ve babamın kim olduğunu öğrendim.
James=NE!!! Kızım bu süper bir haber. Sevindin mi peki?
Lucy=Aslında bilmiyorum.
James=Sorun ne?
Lucy=Kimseye anlatmayacağına söz ver lütfen.
James=Söz
Lucy=Harley Quinn ve Joker
James=Aileni mi kaçırdılar yoksa!!!Polise haber verseydin.
Lucy=James onlar benim annem ve babam.
James=Dur nE!
Lucy=Evet. Onlar benim ailem.
James=Pekala Lucy. Şimdi git ve başkasını kandır.
Lucy=Gerçekten James Gordon gibi konuştun.
James=Ne demek bu?
Lucy=Bütün olanları James Gordon'a anlatınca o da bana git ve başkasını kandır dedi. Ne bekliyorum ki. İkinizde James siniz.
James=Pekala. Bu kadarı beni aşar. Devamsızlık için ne yapacaksın?
Lucy=Eee. Rapor alırım.
James=Sonra konuşsak olur mu? Okula vardım.
Lucy=Tamam kanka. Bb
James=Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mini Quinn
FanfictionJoker=Bunu benden nasıl saklarsın! Harley=Mecburdum. Joker=Ne demek "Mecburdum" Harley bak... Böyle bir şey saklanırmı? Harley=Biliyorum ama- Joker=Ortada kos koca bir kız var. Bu kız benim kızım. Ve sen bunu benden saklıyorsun! ...