TEST SONUÇLARI

380 26 16
                                    

Harley'in gözünden

Bütün olanlardan sonradan haberi olan MASUM ben. Lucy'yi bulmak istedim. Yaklaşık yarım saat sonra onu buldum.

Harley=Merhaba tatlım.

Lucy=Bana saçından bir tel verir misin?

Harley=Elbette... Ama neden?

Lucy=DNA testi yapıcam.

Harley=Tabi.

Saçımdan bir tel adım. Ve onu kızıma verdim. Oysa yanımdan koşarak uzaklaştı. Nereye gittiğini merak ettiğim için onu gizlice takip ettim. 15 dakika kadar sonra bir okula geldi. Ben içeri girmedim. Yani girmek istemedim. Girseydim etrafı polisler basardı. Ben dışarda beklerken arkamdan biri elini omzuma attı. Ben bir anlığına irklidim. Arkamı dönünce rahatladım. Neyse ki Ivy çıktı.

Ivy=Burda ne yapı-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ivy=Burda ne yapı-

Harley=Şşşşt.

Ivy=(Sessizce) Burda ne yapıyorsun?

Harley=(Sessizce) Kızımı bekliyorum.

Ivy=(Sessizce) Dur bira senin kızın mı var?

Harley=(Sessizce) Uzun hikaye

Ivy=(Sessizce) Daha sonra anlatacağına söz ver.

Harley=(Sessizce) Söz.

İvy gitti. Ve ben beklemekten sıkılmaya başladım. Joker'i aradım.

Joker=Ne oldu?

Harley=Şey ben sadece... Sıkıldım.

Joker=O zaman bara gel. Yarasa evin yerini biliyor.

Harley=Bekle NE!!?!

Joker=Tekrar etmeyi sevmediğimi biliyorsun.

Harley=Evet doğru. Eee. Hemen geliyorum.

Hemen Joker'in yanına gittim. Biraz eylendikten ve yorulduktan sonra yanına gelip oturdum. Hatta öyle yoruldum ki dizlerinin üzerine başımı koyup bir süre ona baktım. Hemen yanımıza bir kız geldi. 😤😡🤬
Joker'in üzerine üzerine gelip dans ediyordu. 🤬🤬🤬🤬🤬
Ellerim istemsizce Joker'in silahına gitti. Ve kızı vurdum. 😋 Evet mutluyum. Herkesin bağırarak kaçışması umrumda bile değil. Ben istediğimi aldım.

Joker=Birileri son zamanlarda kıskanç mı olmuş?

Harley=Sen hep ne dersin? Benim olana kimse el uzatamaz.

Joker=Evet öyle söylerim ama... Bir konuda yanıldın bebeğim.

Harley=Öyle mi? Hangi konuda?

Joker=Ben senin değilim. Sen benimsin.

Harley=Eee. Evet elbette. Bu arada Lucy'yi bu gün gördün mü?

Joker=Evet. Hatta inanmayacaksın ama evin yerini yarasa ya o söylemiş.

Harley=Aaaah. Bu hiç iyi olmadı. Bu arada benden bir saç teli istedi. Senden de istedi mi?

Joker=Evet. DMA testi mi ne yapacakmış.

Harley=DNA testi... Hiç düşündün mü?

Joker=Neyi?

Harley=Ya o gerçekten senin ya da benim yani bizim kızımız değilse.

Joker=Hayır. Ve bu umrumda değil. Çünkü biliyorum ki... Sen bana asla yalan söylemezsin.

Harley=Seni sırf bu yüzden bile seviyorum.

Eeııı. Bu kısmı hızla geçiyorum.

Lucy'nin gözünden

Harley Quinn'in testini hazırladım ve Joker'in sonuçlarını aldım. Tek bir sorun var... Açmaya korkuyorum. Ya onlar doğruyu söylemişlerse. Ya ben gerçekten onların kızıysam. Aaah. Bu saçmalık. Bunu düşünmek bile istemiyorum. Joker'in sonuçlarını bir zarfın içine koydum. Harley Quinn'in sonuçları yarına anca çıkar. Ve ben bu arada derslerden biraz geri kaldım. Evet kabul ediyorum. İçinde olduğum durumlara rağmen dersleri düşünüyorum. Gerçekten anormalim. Neyse canım. Bir ara tamamlarım. Şimdi günlük rutinim olan Victoria'yı dövme işine geçebilirim.

Ertesi gün akşam

Sonuçları aldım. Beni illaki bulacaklarını düşündüğüm bir yere geldim. Nereye mi? ESKİ evlerine. Kapının önündeki küçük merdivenlere oturdum. Yaklaşık 5 dakika sonra paspasın altından bir cızırtı geldi. Paspası kaldırınca altından bir telefon çıktı. Şifresi yok. Ve bir mesaj.

Joker=Bakıyorum erkencisin. Ama merak etme. 2 dakikaya bir araba gelip seni alacak. Şimdi nedenini soracaksın. Sayende artık o ev izleniyor. Seni suçlamıyorum. Çünkü benim kızım da tıpkı anne ve babası gibi kötü olmayı öğreniyor. Hepsi bu. Kalanları gelince konuşuruz.

Çattık ya. Beni ayağına çağırıyor. Ama yapacak bir şey yok. Mecbur gidicez. Dediği gibi araba geldi. Arabaya yaklaşınca arabadan yine Joker çıktı. Bu adamın nesi var?

Lucy=Gerçekten sen nasıl birisin?

Joker=Bin arabaya. Yolda konuşuruz.

Arabaya bindim.

Joker=Eee. Heyecanlı mısın bakalım?

Lucy=Evet. Nihayet sizden kurtulucam.

Joker=Cık Cık Cık Cık Cık Cık Cık
O kadar emin olma.

Lucy=Hayır ben eminim! Sizinle hiçbir bağım yok!

Joker=Sonuçlar sende mi?

Lucy=Evet.

Joker=Yanından ayırma. Sarmaşık ve annen bizi bekliyor.

Lucy=Annen diyip durma! Daha kağıtları okumadım. Ve bu arada... Sarmaşık da kim?

Joker=Tüm dünya onu Poison Ivy olarak biliyor.

Lucy=Ah evet. Şu meşhur bitki kadın.

Joker=Tam üstüne bastın.

Neyse. 10 dakika sonra geldik. İçerisi çok tuhaf. Her tarafta saksı çiçek hatta ağaç bile var.

Harley=Hadi tatlım. Oku artık şu kağıtları.

Lucy=Pekala okuyorum.
... Harley Quinn'in Lucy Quinzel'in biyolojik annesi...

Sonuç belli ama gıcıklıkta zirve.

Mini QuinnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin