ANNE-BABA

362 26 20
                                    

Lucy'nin gözünden

Har- eee... Annem içeri girdi. Annem... Vay be. Annem demek çok güzel bir duyguymuş.

Harley=Hadi kalk da hazırlan.

Lucy=Nereye?

Harley=Sana yeni bir kimlik vericez.

O sırada Jok- eee. Babam da geldi.

Joker=Sen daha yeni mi kalktın? Ooo senle işimiz var. Hadi acele edin.

Lucy=Tamam ama nereye gidecez?

Joker=Gidince görürsün.

Lucy=Hep bu kadar-

Harley=Gizemli midir? Ah evet öyledir. 5 dakika sonra aşağıda ol. Seni bekliyoruz.

Lucy=Tamam anne.

Üzerimi değiştirip aşağı indim. Ve arabaya bindik. Babam yine arabayı son sürat kullandı. Acaba nereye gidiyoruz. Kısa bir süreliğine dışarıyı seyrettim. Babam arabayı durdurunca kokrtum. Ama belli etmedim. Çünkü ani fren yapıyor. Her neyse. Arabadan inince nereye geldiğimizi anladım.
"ACE RED AND BLUE" Labaratuvar'ı. Dur biraz. Araştırmam doğruysa... Harleen Quinzel burda Harley Quinn olmuş. Bir kere yutkundum. Tanrım. Gerçekten de burdayız. Heyecan yaptım. Demek ki yeni kimliğimi böyle verecekler. Annemin burda Harley Quinn olduğunu biliyorum ama... Nasıl? İnternette bununla ilgili hiçbir şey yazmıyor. Aman canım. Düşündüğüm şeye bak. Babamın da dediği gibi... Gidince görürüm. Ve işte... Tam da oraya geldik. Kimyasal tanklarının üzerinde ki o küçük balkona. Annem kenarda oturdu. Ve sadece bizi seyretti.

Joker=Şimdi benim için söyle. Bizimle misin?

Lucy=Evet.

Joker=Bizi seviyor musun?

Lucy=Evet

Joker=Pekala... Asıl sorulara geçelim.

Ooo. Önemli bir konuşma herhalde.

Joker=Sana burdan aşağı atla desek atlar mısın?

Lucy=Evet

Joker=Bu kadar yeter. Hadi gidiyoruz.

Lucy=Hepsi bu mu yani? Sadece bir soru sorma için mi beni buraya getirdiniz!

Joker=Uzatma. Ve dediğimi yap.

Epey moralim bozuldu. Ama kendimi kanıtlamak istiyordum.Ve yavaş adımlarla geri geri. Yani aşağı doğru ilerledim.

Joker=Hayır bekle!

Harley=Yapamazsın!

Joker=Yapma!

Harley=Dur!

Ama artık çok geçti. Atladım bile. Yüzme biliyorum ama... Kimyasallar çok yoğun. Nefes alamamak da cabası. Yüzeye çıkmayı geç de olsa başardım. Başardım da... Peki ben burdan nasıl çıkıcam. Annem yukardan bana gülümsedi. Babam da yandaki merdivenlerden aşağı indi. Yanda merdiven mi varmış? Yanıma geldi ve bana bakarak önce kahkahasını attı. Sonra da...

Joker=HAHAHAHAHAHAE
Benim küçük kızım annesinden daha iyi çıktı.

Dedikten sonra beni kucağına alarak burdan çıkardı. Sonra annem hızla yanımıza geldi.

Harley=Ya sen bana benzemişsin.

Lucy=Nasıl?

Ellerim bir an saçlarıma gitti. Bu nasıl olur... Tamam tamam. Uzatmadan hemen geçiyorum. Size nasıl göründüğümü gösteririm ama sırası değil. Yakında...

Lucy=Çok mu kötü?

Harley=Elbette hayır.

Joker=En kötüsü... Gerçek bir şaheser yarattım.

Annem yüzünü astı. Sonra gülümsedi ve ellerini babamın omuzlarına koyarak...

Harley=Yapma ama Pudingim. Kıskanıyorum.

Joker=Bak senin sorunun burda işte. Çok açık sözlüsün.

Harley=Gerçekten sende şeytan tüyü var.

Joker=Hayır... Şeytan benim😈

Sonra bana döndü ve...

Joker=Söyle bakalım Mini Quinn. En büyük düşmanımız kim?

Lucy=Bats

Joker=Harika. Son birkaç şey kaldı sadece.

Lucy=Neymiş onlar?

Harley=Öncelikle silah kullanmayı öğrenmen gerekiyor.

Lucy=A- amaa... Be- ben.

Joker=Sen elbette insan öldürebilirsin. Çünkü sen benim kızımsın.

Derin bir nefes aldım. Tamam evet. Annem de bir zamanlar benim gibiydi. Suça karışmaktan çekinirdi. Ama şimdi ne oldu? Dünyaca bilinen en büyük psikopat kadın suçlu oldu. Belki... Ben de onun gibi olabilirim.

Lucy=Pekala. Madem istediğiniz bu. Ben her zaman varım.

Joker=İşte benim küçük suç makinem.

Lucy=Yanlız küçük bir pürüz var.

Harley=Neymiş o bitanem?

Lucy=Bana artık 'Küçük' demeseniz.

Babam başını evet anlamında salladı. Aynı zamanda etrafa da iyice bakındı.

Harley=Bir şey mi gör-

Joker=Şşşşşt. (Sessizce) Misafirimiz var.

James=Gotham polisi. Kaldırın ellerinizi.

Babam gülümsedikten sonra ellerini kaldırdı ve...

Joker=Ben de birileri eksik kaldı diyordum.

Harley=Hemen damladı. Meşhur dedektifimiz.

Lucy=Onu tanıyor musunuz?

Joker=HAHAHAHAHAHAE
Bu şehirde onu tanımayan mı var?

Lucy=Evet haklısın.

James yavaşça bize yaklaşırken bana bağırmaya başladı.

James=Küçük kız hemen buraya gel.

Babam daha önce görmediğim kadar öfkeli görünüyordu.

Joker=Dur bakalım James Gordon! Hiç kimse. İstisnasız hiçbir kimse... Kızımı benden alamaz!

Jemes=Bekle ne?

Joker=Harley

Joker=Pudingim tekrar etmeyi sevmez. Bu yüzden-

Lucy=Galiba bana bir özür borçlusun.

James=Haklı olabilirsin. Ama hâlâ geç değil.

Harley=Benim kızımla ilgili tek kelime daha edersen seni çok fena yaparım!

Joker=Ben sana fırsat verirsem yaparsın.

Mini QuinnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin