........
-Nu,nu mars,mars diavole,du-te inapoi in cocina din care a venit,striga Ren ca descreieratu' la cartof.
-Am venit din camera ta,desteptule,raspunde cartofu'.
-Ai intrat prin efractie in camera mea,invadatoru' dracu.
Zicea Ren amenintand cartoful cu o matura.
- Am intrat pe usa,era deschisa,nu am intrat prin efractie,nici nu cred ca stii ce e aia intrat prin efractie.
-Da,daca usa e deschisa la baie tu intri peste ala care se caca fiindca era usa deschisa!?
-Ce ai zis nu are legatura cu cartofi care se intampla aci.
-Atuncea cu ce draci beliti are legatura!zice asta impungand cartoful cu coada maturi.
-Cu niciunu'.Spui numai lucruri fara sens.
-De parca tu spui lucruri inteligente.
-You're stupid,spune cartofu' cu accent britanic.
-Pleaca de aci cu tiganeasca ta!
-Aia era engleza tampitu' lu' Dumnezo'.
-Uite cum facem iti dau un leu sa-ti iei o paine apoi pleci si ma lasi in morti mei in pace,facem asa?Fiecare-i fericit!
-Nu pot face asta ,am fost trimis sa te ucid.Nu voi acepta mita.
-Care retard te-a trimis sa ma omori?!Da ce dracu' o avut ala cu mine?!
-Aceea este o informatie strict secreta.Sunt un Agent Cartof Secret ,dar misiunea mea e suspendata pentru moment.Dar in mortii lu' Geta,unde ai pus revistele porno!?
-In ma-ta,cartofaru dracu'!striga Ren impungandu-l inca o data.
-A mea sau a ta?
-A lu' ma-ta!!striga handicapatu' si o i-a la fuga pe scari inchizandu-se in camera.
-Erau al tine in camera!!Belitu' dracu'!Unde le ascunsa-si ca am cautat peste tot!tipa asta de dupa usa.
-In sertaru' cu haine!raspunde el,adica unde alt undeva sa le puna.
-Adica in taramu' ala plin de tot felul de putori si mirosuri oribile?!M-ai bine ma spalam in toaleta lu' Satan decat sa deschid sertaru' ala.Oricum,labagoiu' dracilor,deschide usa!Deschide-o ca de nu o sparg!Ma auzi,ba!!
Ren dă dupa usa: Nu te aud!Am surzit de la vocea ta de cioara!
Potato sparge usa cu mini tancul si intra peste Ren care saliva uitandu-se la reviste.
-Ti-a venit cartoful!striga asta de se aude pana-n Narnia.
-Pai da' in crucifixu' lu mica-ta nu se zicea "Ti-a venit ceasul"?!il corecteaza desteptu' de Ren.
-Lasa asta!Da-mi in morti revistele!
-Nu!Astea-s ale măle!Le-am luat pe bani mei!Pe munca mea!
-I-ai furat de la mica-ta!
Ren sare pe geam impreuna cu rezisele aterizand in maracini.Dupa ce reuseste sa iasa din ei o i-a la fuga.
-N-o sa ma prinzi niciodata!!tipa el dramatic.
-Las' ca vii tu acas cand ti se face foame!
Potato se uita la oligofren cum fuge in padure,dar pana sa intre face cunostiinta cu un copac si cu inca unu.
Momentan in mintea lui Potato:"Magaru' ala sigur mai are reviste pe undeva prin casa,cand le-oi gasi ma asigur ca isi i-a la revedere de la toate."
CITEȘTI
Viata alaturi de un Potato
Ngẫu nhiênRen avea viata unui adolescent "obisnuit" pana cand in timpul vacantei de vara un cartof apare la usa lui spunandu-i ca a venit sa il ucida,dar misiunea lui era momentan suspendata.Deci Cartofu ii nevoit sa fie cu ochii pe el pana la noi ordine.Dar...