3. Bölüm 👣

744 51 6
                                    

Keyifli okumalar 💐 Yorum yapmayı unutmayın.

_________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_________

"Young versene telefonu, ne bakıyorsun öyle?"

"Ben çekerim!" dedim panikle. "Geç yanına çekeyim, hadi." dediğimde kafasını sallayıp koltuğa biraz daha yaklaştı ve dudaklarını Mi Hi'nin yanağına bastırdı.

Deklanşöre basarken elim titriyordu. "Çektim." dediğimde, doğal olarak bakmak istemiş ve "Bakayım." diyerek elini uzatmıştı. Telefonu ona vermeden ona çevirdim ve 5 saniye tutarak geri çektim.

"Bakamadım ki. Ver de düzgünce bakayım." diyerek bana yaklaştı.

"Olmaz..." dedim telefonu arkamda saklayarak. " Sonra bakarsın, Hyun unnie ile masejlaşıyorum cevap bekliyor."

Kafasını sallayıp tekrar yerine oturduğunda, Mi Hi'nin de gözleri gidiyordu. Buradan defolup gitmek istiyor ve hatta mümkünse bir daha dışarı çıkmak istemiyordum.

"Mi Hi'nin uykusu geldi. Gitsek mi artık?" dedi etrafıma bakarak. Şu an resmen izleniyordum.

"Tamam. Ben her şeyi alırım sen de kilimi kaldır." dediğinde, 2 dakika içerisinde piknik sepetini doldurdum ve kenara koydum. O da sepeti ve bebek koltuğunu alarak arabaya ilerlerken, kilimi katlayıp kolumun altına koyduğumda telefonum yine titremişti. Jungkook'un arkası dönük olduğu için mesajı açtım.

Gizli Numara :
Korkuyor musun?
Korkmana gerek yok
Yanındaki ibneden bile daha iyi korurum seni

Hızlı adımlarla ilerleyip kendimi arabaya attım ve telefonu tamamen sessize aldım. Yarın ona gerekli cevabı verecektim, gerekirse polise giderdim. Jungkook'a söylemeyi düşünmüyordum elbette. Kendim halledebileceğimi düşünüyordum, Jungkook ise en son seçenekti.

"İyi misin sen?" dedi Jungkook arabayı çalıştırmadan önce.

"Ha? İyiyim evet. Biraz yoruldum sanırım." dedim bakışlarımı kaçırarak. Sanki gözlerine bakarsam içimi okuyormuş gibi geliyordu.

👣

Ertesi gün şirkete geldiğimizde, odama geçtim ve kapıyı kilitleyerek yapımcı mesaj grubuna bugün ana stüdyoda çalışacağımız hakkında bir mesaj atarak, uyuyan Mi Hi'nin yanına oturdum ve telefonumu açtım. Dünden beri başka mesaj atmamıştı.

Siz :
Umarım bir kadına sözlü tacizde bulunduğunuzu ve bunun yasal olarak bir suç olduğundan haberiniz vardır

Bu yaptığınızdan hemen vazgeçin, aksi
takdirde sizi polise vermekten bir an bile çekinmem.

Sanki mesaj atmamı bekler gibi anında cevap yazmıştı. Şirkette olduğum için daha rahat hissediyordum. En azından beni izleyen biri yoktu.

KOMOREBİ -2- [JJK] TR ✔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin