4.Ёс суртахуун

2.3K 211 19
                                    

Өглөөний сэрүүлэг.

Халуун ор, нойтон зүүднээс минь салган одох хамгийн дургүй хүрэм зүйл.

Гэхдээ энэ сэрүүлэг намайг дахин түүний царайг харж болох сануулга байсанд нь баярлах мэт орноосоо өндийлөө.

Үүргэвчнээсээ зууран алхахдаа өглөөний жавар арьсны минь нүх сүв болгон руу нэвтрэхийг мэдрэхгүй байж чадахгүй хэдий ч энэ мэдрэмж түүнийг харах бүрт доор минь гал авалзан асдаг мэдрэмжтэй ихэд төстэй санагдаж байсан юм.

Гэхдээ сургууль дээр өнгөрөөх хугацааг санаад яагаад ч юм хөнгөн гунигт автлаа. Түүнийг харах хүсэл минь цаг минут тутам үржигдэн нэмэгдэж байгааг хэн ч зогсоож чадахгүй биз.

___________________

Нэг нэгэндээ өмсөж зүүснээ гайхуулах өсвөр насны охид. Тэдэнд ч бас өөрөөсөө ах хүнд дурлах мэдрэмж төрж байсан болов уу? Чин сэтгэлээсээ. Зүгээр хараад шохоорхоод өнгөрөх биш, хүрэлцэх мэдрэмж мэдрэх хүсэл төрөх биш. Чин сэтгэлээсээ дурлаж хажуудаа байлгахын тулд чадах бүхнээ хийх мэдрэмж.

Магадгүй тэд хэзээ ч ийм зүйл мэдрэхгүй байх. Мэдэрлээ ч миний мэдэрч байгаа шиг тэвчихийн аргагүй мэдрэмжийг мэдэрч чадахгүй гэдэгт л тэднийг өрөвдөнө сууна.

Яагаад одоо үеийн охид ийм болчихоо вэ? Зах замбараагүй, хичээл ордог багшаа ч зүгээр байлгахгүй өдөж хоргоон, тэвчишгүй тэр их хүсэлийг нь өдөөн хатгаж амьдралыг нь сүйрүүлэхийг оролддог юм бэ?

Усон гэх охин хажууханд минь байх ширээнд минь найзуудтайгаа суух бөгөөд өчигдөрхөн хичээл орсон Ким Жунин багшийн тухай ярилцана. Тэр өөрийгөө дэндүү дээгүүр үнэлж. Богино банзал, үеийнхнээсээ арай жаахан том хөх. Түүний өөртөө итгэх итгэлийг нь дээд цэгт нь аваачиж. Магадгүй түүнээс болж Ким Жунин гэх хатуу багш амьдралаа алдах байх. Ингэж бодон Хэсон Усоны зүг муухай харлаа.

________________________

Бүхэл өдрийн минь турш хүлээсэн цаг мөч. Миний давтлага хичээлийн цаг эхлэхэд гучхан минут үлдсэн байлаа. Энэ удаа би түүний тэвчээрийг шалгахыг хүч байсан учир хөхөвчгүйгээр нимгэн бариу цамц, гэртээ өмсдөг богино шортоо өмсөн хүлээлээ.

Ирэх цагийг нь хүлээхдээ яг л амь тавих шиг болно. Ханан дахь цагруу байнга харж, тогтвортой ч сууж чадалгүй холхин байхад доод давхарт миний сонсохыг ихэд хүсч байсан хонх дуугарлаа. Өмнөх шигээ гурван удаа дуугаргаад зогслоо.

Call me teacher. CompletedWhere stories live. Discover now