Konečně tu byl den D. Den, na který se těšila většina ze studentů. Já upřímně tento ples zažiji poprvé. Nemohu se dočkat, ani ráno jsem nedospala jako obvykle, strašila jsem již kolem čtvrté hodiny ranní. Ach, ta nedočkavost. Ale jak jsem zjistila, nebyla jsem jediná. I moje maminka, co kdysi na školu chodila, nemohla v onen den dospat. A jak to vím? Prozradil mi to její deník, jenž mi kdysi dávno darovala. I přesto že jej čtu už snad potřetí, její dobrodružství s přáteli jako bych prožívala s ní. Ale dost snění, já mám také přátelé, školu plnou záhad a dneska večer Zimní ples v maskách. Užiji si ho, jakože se jmenuji Amortensie Lovers.
...
Pohled Dardiuse Radicalla (Zástupce)
„Naši drazí studenti vstávají časně ráno na snídani, Amorie...“ otočil jsem se k ní, místo hledění z velkého proskleného okna vedoucího na nádvoří. „A ty se divíš, Dardiusi, tvá generace byla stejná jako každá jiná. Tento ples je důležitý snad pro každého z nich, stejně jako byl pro nás. Pomatuji si, když jsem také procházela jako studentka těmito chodbami. Chodila na hodiny a těšila se na různé plesy a zábavy. Byl to úžasný pocit, ale to ti říkat nemusím, viď?“ usmála se na mě a já znovu pohlédl z okna. ~Byl jsem stejný jako oni, kdysi. Ty časy mi chybí, a to jsem vyšel jen před pár lety z posledního ročníku.~ Vzpomínky na mé mladší já byly zajímavé a celkem dojemné. Cítil jsem, jako by to všechno bylo teprve včera. „Máš pravdu, Amorie, čas plyne až příliš rychle. Stačí udělat pár rozhodnutí a student se stává dospělým mužem, či ženou“ podíval jsem se na staré hodiny, abych se ujistil o čase. Nacházeli se po mé pravici, mezi menší knihovnou. „Už je skoro osm, měl bych jít.“ Ředitelka Korpel kývla na souhlas a já opustil její kancelář....O pár hodin později - (19:00)...
Pohled Miyari Braveheart
Už jsme jen dokončovali detaily ozdob v tanečním sále, kde měl ples za několik hodin propuknout. „No tak bando, už jen ty skleničky na stůl s punčem a svícny . Šup, šup! Za chvíli nám to začíná.“ Vše už bylo skoro hotové. Naštěstí už jsme byli ustrojení v příslušném oblečení. Klukům to obzvláště seklo. Já na sobě měla krásné dlouhé řasené šaty do světle limetkové barvy. Má škraboška měla stejnou barvu, až na to že po stranách ji zdobila nalepená běloučká pírka. Za to mé lodičky nebyli sice vidět, ale měli tmavší odstín zelené. Make-up, jak vidno, jsem sladidla do stejně barevných odstínů.
...
Dohlížela jsem na poslední menší úpravy a bylo hotovo. „Stihli jsme to jen tak tak, bando. Všem děkuji za pomoc, a tak krásnou výzdobu této velké místnosti. Hodně štěstí během zbytku večera! Za pár minut jsou tu všichni.“...
Během deseti minut se taneční sál začal plnit studenty se zajímavými maskami. Dívky měly dech beroucí šaty a kluci vytáhli přeci jen něco do společnosti.
...
Kdo neměl doprovod sedl si ke stolu buď sám, nebo k někomu, kdo také neměl partnera nebo partnerku.
...
Pohled Claude Arietise Veado
Na ples jsem pozval Luminttis, naštěstí mi nedala košem a přijala mé pozvání. Byl jsem z toho nadšený.
...
Čekal jsem před jejím pokojem, kde se krášlilo více dívek najednou. Opřel jsem se zatím o sloup, než vyjde ta má. Netrvalo to dlouho. Dveře se otevřely. Vyšla Stár, Fyraju, Amora, Sia, Kora, Spring, Chloe, Mia, Morgan, Clarissa, Megan, Corinne a všechny do jedné vypadaly úchvatně. Zatím co jsem čekal až vyjde Lumi, pro Koru si přišel Cassius, pro Clarissu zase Mateo a Derek si odvedl Miu. Ale nebyli poslední. Culící se Joshua přiběhl celý zadýchaný. Dělal doprovod Fyraju, což mě vůbec nepřekvapilo. Oba vtipálci a kdo ví? Třeba byli nebo budou více než jen kamarádi. I tak tam zbylo dost dívek bez partnera. Odvedl bych je všechny, jenže mé srdce plane jen pro Luminttis. Ona je má vyvolená.
ČTEŠ
Supernatural School
FanfictionTajemná a nadpřirozená škola pro neobyčejné děti, bude jako každý rok mít nové studenty. Nastoupí mnoho talentovaných a mocných dětí, které se budou chtít učit svému talentu. Čtyři koleje a pátá zavřená, do které patří pouze ti nejsilnější. Co když...