Kapitola 1. Narozeniny

394 15 2
                                    

„Hodně štěstí zdraví, hodně štěstí zdraví, hodně štěstí drahá Vanyo, hodně štěstí zdraví!"

Všichni se kolem ní shromáždili v kuchyni. Všichni její sourozenci, její matka, Pogo a Pětka. Všichni oslavovali Vanyiny 18. narozeniny, ale museli zůstat zticha, její otec, pokud se to tak dá říci, zakazuje narozeniny.

„Díky, lidi," zašeptala Vanya. Obvykle se jí tolik pozornosti nelíbilo, ale byla nadšená, že konečně dosáhla 18 let, protože byla oficiálně dospělá.

Všichni měli kousek dortu s příchutí čokolády a arašídového másla, obložený marshmallows, který Grace upekla. Její oblíbený.

Vanya byla posledním sourozencem, který dosáhl 18 let. Typické však bylo, že byla posledním sourozencem, který udělal cokoli. Posledním, na koho se myslí. Posledním, co opustí stůl. Byla tou nejméně důležitou.

Až pro Pětku.

Ti dva spolu chodili tajně od doby, kdy jim bylo 13 let. Oba si během tréninkové simulace uvědomili své city k sobě navzájem. Odtamtud si navzájem slíbili, že až jim bude 18 let, odejdou a utečou spolu.

Ten čas teď konečně přišel.

Když všichni dojedli dort, objali Vanyu a popřáli jí všechno nejlepší k narozeninám. Pětka ji odvedl zpět do jejího pokoje.

„Přijdeš dnes večer, že?" Zeptala se s nadějí.

„Samozřejmě. Stejně jako chodím každou noc," odpověděl. Rozhlédl se kolem, aby se ujistil, že se nikdo nedívá, a lehce ji políbil na čelo, než vešel do svého pokoje.

Vanya vešla do svého pokoje a jemně zavřela dveře. Nemohla se ubránit úsměvu na tváři. Převlékla se do svého pyžama, což ve skutečnosti bylo jen Pětky tričko, které ji dal / ho ukradla.

Šla si sednout na postel a čekala na známý popový zvuk Pětky, při jeho přemístění do jejího pokoje.

Samozřejmě, o několik okamžiků později se Pětka objevil, ale tentokrát držel něco v ruce.

„Ahoj," řekla a posunula se na své posteli, aby mu udělala místo.

„Ahoj," odpověděl a posadil se vedle ní. „Něco pro tebe mám".

„Co? Myslela jsem si, že jsme se dohodli na žádných dárcích? Bylo by snazší vyklouznout s méně věcmi, a jak jsi ..."

Pětka ji přerušil líbáním, což jí nevadilo.

„Máš narozeniny, jedny z nejdůležitějších narozenin, bych mohl dodat. Takže jsem ti musel něco sehnat. Navíc to neztěžuje plížení a já jsem to získal, když jsme byli na misi, když se nikdo nedíval" řekl.

Pětka jí pohlédl přímo do očí a dal jí malou krabičku zabalenou stuhou. Když uviděl její úsměv, jeho srdce zajásalo. Rád sledoval její úsměv.

Vanya rozbalila stuhu a otevřela krabičku. Uvnitř byl stříbrný náhrdelník s nádherným kroužkem ve tvaru pstenu.

„Ach Pětko, to je krásné, muselo to být tak drahé. Děkuji," rozplývala se Vanya, když to zvedla a obdivovala šperk.

„Ten prsten symbolizuje slib. Vanyo, možná ještě nejsme připraveni, ale vezmu si tě. Pokud mě těchto 5 let něco naučilo, tak to, že s tebou chci trávit každou minutu každého dne. Jednoho dne ti na prst nasadím skutečný prsten "

Vanyiny oči byly zalité slzami štěstí. Pětka si ji přitáhl do objetí a držel ji blízko. Myslel svůj slib vážne.

Když se od sebe odtrhli, Vanya vzhlédla do Pětkových očí. „Miluji tě," zašeptala.

"Také tě miluji"

Pětka jí položil ruku na tvář a jejich tváře se pomalu přibližovaly a jejich rty se dotýkaly.

Když se odtáhly, Pětka ji otočil a zapnul jí náhrdelník. Koukla dolů a obdivovala jeho krásu.

Když se Pětka položil, Vanya vstala a zhasla světlo. Vlezla za ním do postele a on ji objal rukama.

„Jaký je náš plán?" Zeptala se Vanya.

„Zavolal jsem pronajímateli a on má byt připravený a již pro nás zařízený." Odpověděl.

„Jak jsi to udělal, aniž by ti kladl nějaké otázky?"

„Ten chlap se nestará o to, co děláme, chce jen peníze"

„Které jsem ušetřila. S tvými penězi za odměny a mými za doučování, máme na příštích pár měsíců naspořeno dost nájemného, ale potřebujeme si najít práci, která by nás dál zajistila," řekla Vanya.

„Neboj se, najdeme ji, nikdo už nás nebude znát z nechvalně známé Umbrella Academy. Nikdo nebude vědět, kdo jsme. Je to pro nás dva nový začátek."

„Ach Pětko, jsem tak nadšená"

„Já taky, teď jdi ​​spát, zítra máme náročný den"

"Proč?"

„Odjíždíme zítra večer"

--------------------------------------------------------------------------

Můj první překlad 😊 tak snad tam není moc chyb a bude se vám líbit.

Out There - Five x Vanya FicKde žijí příběhy. Začni objevovat