Kapitola 5. Nový domov

121 10 0
                                    


Vanya se probudila za zvuku kručení v jejím žaludku. Bylo ráno a večer při večeři nic nejedla, takže měla hlad.

„Možná bychom měli nastavit a najíst se," řekl Pětka s žertem, protože jasně slyšel žaludek své přítelkyně.

„Ty jsi řídili celou noc? Potřebuješ si odpočinout, trochu se najíme a klidně můžu řídit," řekla Vanya.

Přestože si to Pětka nechtěl přiznat, byl unavený a hladový, takže souhlasil. Tak zastavili na jídlo, Pětka dal Vanye pokyny a šel sám spát.

„Pět! Pust mě!" Váňa se zasmála.

„NE! Nepoložím tě, dokud to neřekneš!" Řekl Pětka, a otáčel ji kolem dokola v jeho náručí.

„Dobře, dobře. Nejsem bezcenná a je mi jedno, co říká táta nebo kdokoli jiný!" křičela.

Pětka ji přestal točit a jen na ni zíral. „Dobře, doufám, že ses už poučila mladá dámo."

„Ano, děkuji za uklidnění. Je dobré to slyšet, celý můj život mi lidé říkali opak, ale ty ... kvůli tobě se cítím důležitá"

„To je dobře, jinak by ze mě byl docela špatný přítel -"

Ti dva si ještě neříkali tím slovem na P, takže nastalo trapné ticho.

„Co jsi to právě řekl?" Zašeptala Vanya.

„... Přítel? Přítel. Teď jsem tvůj přítel," řekl Pětka.

„Takže jako tvoje přítelkyně bych ti ráda řekla, že jsi docela dobrý přítel," začervenala se Vanya.

Pětka se naklonil s Vanyou stále v náručí a Vanya se sklonila a oba se políbili.

„To bylo hezké," řekl Pětka.

„Ano, to bylo," odpověděla Vanya červenající se silněji než kdykoli předtím.

„Měli bychom to někdy udělat znovu," navrhl Pětka.

"A co teď?" a Vanya se ještě jednou naklonila.

„Pět? Pětko probuď se," řekla Vanya. Byla noc a byli v malém městě. „Jsem na správném místě?"

Pět několikrát zamrkal. „Jo, to je ono, zaparkuj tamhle," ukázal na chodník.

Vanya přikývla a zaparkovala na straně. Oba vystoupili s taškami z auta. Stáli před malým bytovým domem.

„Pronajímatel řekl, že tu nechal klíče přesněěěěěě tady!" a vyndal klíče z pod květináče.

Odemkl a oba vstoupili do budovy. Pětka rozsvítil světlo a Vanya zalapala po dechu. Nemohla uvěřit, jak krásný a útulný to byl byt.

„Je mi líto, Van, vím, že to není nic moc, ale tohle je vše, co jsme si teď mohli dovolit, a až budeme mít více peněz, mohli bychom..." říkal Pětka, ale Vanya ho přerušila polibkem.

„Přestaň. Je krásný. Je perfektní. Miluji ho," řekla Vanya.

Ten polibek ho přivedl k nápadu. „A co takhle vyzkoušet postel tady?" Zeptal se Pětka s úšklebkem na tváři.

„Hmmm, ano, pojďme na to," řekla Vanya. Pětka ji zvedl a odnesl do ložnice. Pohladil jí prsty po vlasech, když ho popadla za tvář. Řekněme, že ani jeden z nich té noci moc nespal.

Mezitím Harold Jenkins seděl v zadní části vězeňského vozu.

Zíral na hodinky, zašeptal „každou minutu" a stalo se.

Harold cítil, jak se vůz zastavil, a pak se dveře otevřely a odhalily muže s černou maskou. "Právě včas, chlapci".

„Pane, čekáme na vaše rozkazy".

„Vraťte se do ústředí a zjistěte, kam Pět s Vanyou šli. Potřebujeme ji, aby dokončila náš plán."

Pětka s Vanyou leželi v posteli. Spící Vanya ležela na jeho hrudníku.

Zhluboka se nadechl a jen zíral na strop. Poprvé za čas byl skutečně šťastný.

Měl v náručí dívku svých snů, byli daleko od své šílené rodiny a otce a konečně mohou začít normální společný život.

Možná jednoho dne řeknou svým sourozencům, aby je navštívili, ale do té doby to budou jen oni dva.

Out There - Five x Vanya FicKde žijí příběhy. Začni objevovat