Kapitola 10. Pomoc

95 7 0
                                    

Pětka strávil zbytek noci cestou zpět do svého původního domova. Přemýšlel o tom, že by se tam mohl teleportovat, ale šetřil si své síly, aby mohl všechny své sourozence teleportoval zpět na místo činu.

Než se vrátil do svého starého domova, byl následující den brzy ráno. Vešel do dveří a začal horečně křičet.

"Bene!" Luthere! Diego! Allison! Klausi! Potřebuji vaši pomoc!"

Všichni vběhli do obývacího pokoje, kde byl Pětka. Pogo, Grace a Reginald je těsně následovali.

"Číslo 5!" Kde jsi byl? Jak se opovažuješ bez svolení opustit zdi této akademie a kde je číslo 7? " Reginald nadával.

Grace spěchala a objala svého syna. "Ach Pětko, bála jsem se." Jsi v pořádku? Dáte si palačinky? "

"Pětko! Kde jsi byl a kde je Vanya? "Zeptal se Ben.

"SPRÁVNĚ, KAŽDÝ POSLOUCHEJTE!" Zakřičel Pětka a všichni ztichli a šli se posadit.

Pětka jim řekl všechno. To, jak s Vanyou tajně chodili 5 let. Jak spolu plánovali útěk. Jak dostali byt a dostali práci. A jak Vanyu nyní někdo unesl.

"A teď potřebuji vaši pomoc, abych ji získal zpět." Pětka skončil.

Všichni byli překvapení, kromě Bena a Klause, kteří se ušklíbli jeden na druhého a na Pětku. Věděli, že on a Vanya budou dříve či později spolu chodit, bylo jen otázkou kdy.

Reginald vstal a začal chodit sem a tam. "To není dobré, vůbec to není dobré."

"Sakra, jasně že to není dobré, Vanya se ztratila a může být zraněná!" Pětka zaťal zuby.

"Ne to ne, číslo 5, to jen že skutečnost, že číslo 7 má schopnosti." Síly, které jsou mnohem silnější, než máte vy všichni dohromady, "řekl Reginald.

"Co?!" křičeli všichni.

"Ano, obávám se." Síly číslo 7 jsou založeny na emocích a ona neví, jak je ovládat, protože jsem jí to nedovolil. Jsou příliš nebezpečné na to, aby byli vystaveny něčemu nebo komukoli, "řekl Reginald.

"Takže říkáš, že po celý její život jsi se postaral, aby se Vanya cítila obyčejná a ne výjimečná. Neustále jsi jí ignoroval a bral jsi ji jako samozřejmost, protože jsi se jí bál ?! " Pětka křičel a vrhl se vpřed. Lutherovi, Diegu, Klausovi a Benovi trvalo, než mu zabránili dosáhnout svého otce.

"Udělal jsem to kvůli vám všem a kvůli našemu světu." Síly čísla 7 mají schopnost zničit všechno, "varoval Reginald.

"Jak to že neví, že má moc?" Zeptal se Ben.

"Protože se o ní postaralo číslo 3," řekl Reginald.

Všichni se podívali na Alison. "Alison, jak jsi mohla?" Jak jsi to mohla udělat své vlastní sestře? " Zeptal se Ben zděšeně.

"Já-já si to ani nepamatuji!" Alison vypadala provinile.

" To proto, že jsem tě omámil, abys na to zapomněla." Nikdo nikdy nevěděl, že číslo 7 má schopnosti. Až na to, že na to někdo musel přijít. Proč by ji jinak unesli? "řekl Reginald.

Pětkovi se zamotala hlava. Nejen, že jeho přítelkyně měla schopnosti, ale také měla schopnost zničit celý svět.

"Takže, co budeme dělat?" Zeptal se Luther.

"Každý si dnes odpočine, zejména ty číslo 5. Pokusím se přijít s plánem a my vymyslíme způsob, jak zabránit konci světa," řekl Reginald.

"Myslíš zachránit Vanyu?" Řekl Pětka. Reginald neodpověděl a jen odešel do své pracovny, následovaný Grace a Pogem.

Pětka chtěl po tom starém muži skočit a praštit ho přímo do obličeje, ale věděl, že má na starost důležitější věci.

Ben vytrhl Pětku ze svého transu. "Pětko, jdi spát, vypadáš vyčerpaně." Pokusím se najít způsob, jak najít Vanyu. "

"Ale-"

"Nemůžeš jí pomoci, pokud jsi nevyspalý." Probudíme tě, pokud něco najdeme, "řekl Klaus.

Jakkoli to Pětka nenáviděl přiznat, byl vyčerpaný. Naposledy měl celonoční spánek s Vanyou, a to bylo před dvěma dny.

Dva dny. Dva dny chyběla. Dva dny nebyli spolu.

Pětka se vrátil do své staré ložnice. Bylo tam chladno, ne kvůli teplotě, ale kvůli tomu, že tam Vanya nabyla. Nestarala se o jeho rány, nehrála mu na housle, nečetla mu knihu nebo jen mluvila. Stýskalo se mu po ní.

Pětka přešel k posteli a jakmile si položil hlavu na polštář, omdlel.

Out There - Five x Vanya FicKde žijí příběhy. Začni objevovat