Pětka a Vanya stáli tváří v tvář. Dívali se jeden na druhého a z očí jim bylo vidět, že si navzájem nechtějí ublížit.
Pětka vyrazil vpřed a jeho ruce zářily modře. Vanya udělala to samé, až na to, že jí špičky prstů svítily bíle. Bojovali a pokaždé, když se navzájem dotkli, z jejich rukou vybuchly modré a bílé jiskry.
Vanya použila své bílé proudy a vyhodila Pětku z nechvalně známé sochy. Soustředil se a teleportoval se přímo za ní. Pětka zavřel oči, když ji zezadu odstřelil.
To způsobilo, že Vanya bolestně zakřičela a odletěla po podlaze. Pětka se rozběhl ke své přítelkyni v bezvědomí a sklopil hlavu k její. "Vanyo? Je mi to moc líto. Prosím ne - ".
Než Pětka mohl dokončit svou větu, Vanyiny oči se otevřely dokořán a zářily bíle. Rychle se dostala z jeho sevření a svými bílými proudy se omotala kolem Pětky, takže nemohl použít své síly. Zavrčel, když ho Vanyiny proudy svíraly pevněji a pevněji.
"Dobře, Vanyo dobře. Teď ho zabijte." řekl Harold a snažil se vstát.
"Zabít ho?" Řekla Vanya a snažila se více soustředit. Její síly začaly ovládat její mysl.
"Vanyo, no tak, opravdu mě nechceš zabít." prosil Pětka.
Vanya svraštila obočí. Byla zmatená. Její mysl chtěla zabít Pětku, ale její srdce říkalo něco jiného.
Vanya vytvořila kouli bílé energie a mířila přímo do hrudníku Pětky. Zavřel oči a přijal jeho osud.
Vanya stáhla ruku zpět a vystřelila kouli energie, která prosvištěla kolem ucha Pětky přímo k Haroldovi.
Zasáhlo ho to do hrudi a odlítnul zpátky. Vanya spustila Pětku na zem poblíž svých sourozenců v bezvědomí. S úžasem sledoval, jak Vanya zářila jasněji než kdy jindy. Přešla k šokovanému Haroldovi.
"Vanyo, počkej -" Pětka začal, ale ona vytvořila silové pole, aby ji a Harolda oddělila od zbytku světa. Pětka bušil na štít a pokusil se transportovat dovnitř, ale nic nefungovalo. V tomto bodě se ostatní sourozenci začali probouzet a začali s ním bušit do štítu.
Vanya se otočila k Haroldovi. "V některých věcech máš pravdu, Harolde. Celý můj život mi bylo řečeno, že jsem bezcenná. Můj otec mě každý den omámil a překonal mé pravé já. Lhali mi, o mých skutečných schopnostech, ale v jedné věci jsi se mýlil. Nikdy jsem nebyla sama. Grace, Pogo, moji sourozenci a Pětka. Byli tam pro mě, zejména Pětka. Raději bych zemřela, než zabila svou rodinu." řekla Vanya.
Při tomto prohlášení Pětka začal bušit na štít tak silně, jak jen mohl. "Vanyo! Přestaň prosím!" Prosil Pětka. Otočila se tváří v tvář svému zběsilému příteli.
"Je mi to líto, všechno, miluji tě. " usmála se slzami v očích.
Pětka zavrtěl hlavou a přitiskl tvář na štít, který se nezlomil, bez ohledu na to, jak moc se on nebo jeho sourozenci snažili.
Vanya se otočila k Haroldovi a její výraz se změnil. Vytvořila kouli energie, větší a jasnější než kdykoli předtím. Zavřela oči a nechala jí stále růst. Všude kolem štítu se hemžila bílá energie, která vytvářela jasné světlo, což způsobilo, že Pětka a zbytek Umbrella Academy odvrátili zrak, následované velkým výbuchem.
Když se Pětka ohlédl, kde stála jeho přítelkyně, viděl ve vzduchu jen prach. Začalo pršet a to způsobilo, že se vzduch vyčistil.
"Vanyo? Vanyo? Slyšíš mě? Lidi, rozdělte se!" začal plakat.
Sourozenci se rozešli a začali prohledávat trosky. Luther a Ben našli Harolda v bezvědomí. Alison prohledávala hromady kamení a zakřičela. "Pětko! Lidi! Pomozte mi přesunout tyto kameny! " plakala.
Přiběhl Pětka a on a Luther začali odstraňovat kameny ze známého těla. Vanya tam ležela se zavřenýma očima. Její bílé oblečení už nebylo bílé, nyní potřísněné prachem a krvavými skvrnami.
Přitáhl si její čelo, aby se dotklo jeho, pak se naklonil uchem k její hrudi a snažil se najít stopu úderu srdce.
Odtáhl jí vlasy z obličeje a přitiskl čelo na její, slzy mu stékaly po tváři. Alison, Diego, Luther, Ben a Klaus sklonili hlavu nad svou padlou sestrou.
Pětka držel Vanyino ochablé tělo v náručí. "Van, je mi to moc líto. Také tě miluji. " zašeptal a políbil ji na rty.
Slzy, které Pětkovi upadli, dopadly na Vanyinu tvář a začaly zářit bíle. Vanyu začaly obklopovat bílé proudy a znovu jasně zářily.
Pětka zavřel oči a odvrátil pohled, pak se podíval zpět na Vanyu. Stalo se něco úžasného.
Otevřela oči.
------------------------------------------------------------------------
Je mi líto, že nevydávám příliš často, ale ta škola mě fakt ničí :D
Krásné svátky a Vánoce všem! <3
ČTEŠ
Out There - Five x Vanya Fic
FanfictionPřeložená povídka od úžasné @fangirlspam_234 Na jejím profilu najdete spoustu jiných skvělých povídek na ship Five/Vanya Přeji pěkné čtení... -------------------------------------------------------------------------------------- Sort of a sequel to...