Luther vyskočil vpřed na Vanyu a pokoušel se ji udeřit. Vanya se jeho útoku vyhnula a silou ho zatlačila zpět. To ho nezastavilo, zaútočil znovu a podařilo se mu jí zasáhnout, což ji jen více rozzlobilo. Zvedla ruce, jako by dirigovala orchestr, a Luther letěl po podlaze a udeřil ho do hlavy, což ho omráčilo.
"Luthere!" Alison plakala, když přeběhla k nyní už v bezvědomém vůdci. "Vanyo, jak jsi mohla?"
"Jak jsem mohla? Jak jsi mi to mohla udělat? Moje vlastní sestra. Věděla jsi, jak se ke mně ten muž choval, a stála jsi po jeho boku. "
"Vanyo, já...on... poslouchej, nepamatuji si, že bych na tebe použila..."
To Vanyu ještě více rozzuřilo, pohybovala rukama a bílé proudy vycházeli z jejích dlaní dolů, aby udeřily, jako by to byli hadi, kteří číhají na jejich kořist.
"NEPAMATUJEŠ SI, ŽE JSI MŮJ ŽIVOT UDĚLALA ŽIVÝM PEKLEM?!?"
"Ne, to jsem na mysli neměla. Je mi líto veškeré bolesti, kterou jsem ti způsobila. Opravdu chci začít znovu budovat náš sesterský vztah." prosila Alison.
" Jsi 18 let pozadu ségro..." ušklíbla se Vanya.
Alison poraženě sklonila hlavu, otočila se ke Klausovi a přikývla.
Ti dva zahájili duo útok. Klaus se chystal přivolat mrtvé, zatímco Alison se blížila za ní.
"Slyšela jsem zvěsti ... že ..." než Alison stačila dokončit ovládání mysli, narazil do ní letící Klaus. Vanya použila jeden ze svých magických proudů, aby ho zvedla a odhodila po podlaze. Ti dva přistáli poblíž Luthera.
Diego vytáhl ze svého opasku tři nože a hodil každý z nich na Vanyu. Přicházeli ze všech různých směrů. Vanya kolem sebe vytvořila štít a nože se zastavily ve vzduchu kolem ní. Zavřela oči a nože změnily směr a zamířily k Diegovi. Uhnul jim z cesty, jen aby ho Vanya zasáhla další magickou silou a srazila ho tam, kde byli v bezvědomí ostatní jeho sourozenci.
Byl to Ben a Pětka versus Vanya. Tito tři byli nejbližší ze všech sourozenců.
"Vanyo, nechci s tebou bojovat." prosil Ben.
"Bene, omlouvám se, ale to je jediný způsob." řekla Vanya a její magické proudy se připravily na úder.
Ben zvedl košili a jeho chapadla vyšla bojovat. Došlo k obrovské bitvě. Chapadla vs magické proudy. Oba při boji ztráceli energii. Chapadla a proudy navzájem zápasily ve vzduchu, ale zdálo se, že Vanya má navrch. Vyslala magický paprsek přímo na Bena a srazila ho chladně tam, kde byli všichni jeho další poražení sourozenci.
Stáli tam už je Pětka a Vanya, dva bývalí přátelé a bývalí milenci.
"Vanyo, podívej se kolem! Opravdu chceš zničit svět? " Křičel Pětka.
"Harold říká -"
"Zapomeň na Harolda! Zapomeň na naši jedovatou rodinu! Vrať se ke mně, prosím... "
"Já-nemohu Pětko. Chystám se ukončit svět. " Vanya zaváhala a podívala se na Harolda, který přikývl.
Pětka okamžitě vyskočil na Harolda a praštil ho do obličeje. "Udělal jsi to ty, ty parchante! Vstoupil jsi do našich životů. Vyhrožuješ mé přítelkyni. Uneseš ji. A pak jí vymyješ mozek! "
"Oprav mě, pokud se mýlím, ale váš otec a sestra jí nevymývali mozek !?" Zakřičel Harold. Pětka mlčel, hrozně nerad to přiznával, ale Harold měl pravdu.
Pětka použil jeho síly na Harolda, aby ho vyřadil, takže tu byl jen on a Vanya.
"Vanyo, nechci s tebou bojovat, ale také tě nemůžu nechat zničit svět."
Vanya se zasmála. "Pětko, už je pozdě, už je to hotové. Konec světa se blíží. "
"Pak tě budu muset zastavit." řekl Pětka a připravil se na boj.
Vanya přestala levitovat a vrátila se na zem, oči jí stále zářily.
Konečná bitva začne. Číslo 5 versus Číslo 7.
ČTEŠ
Out There - Five x Vanya Fic
FanfictionPřeložená povídka od úžasné @fangirlspam_234 Na jejím profilu najdete spoustu jiných skvělých povídek na ship Five/Vanya Přeji pěkné čtení... -------------------------------------------------------------------------------------- Sort of a sequel to...