Kapitola 8. Leonard Peabody

87 6 1
                                    

Vanya posbírala své věci, housle, peněženku, telefon a klíče. Nabrala odvahu a opustila bezpečí svého a Pětky bytu a vyšla ven.

Vanya nikdy předtím nebyla ve vnějším světě sama. Bylo to směšné. Bylo jí 18 a nikdy nebyla venku sama.

Šla asi 10 minut a snažila se přijít na to, kde žil tento „Leonard Peabody". Nakonec našla adresu, která byla zveřejněna v novinách. Byl to malý domek pár bloků dolů od jejího vlastního bytu.

Zaklepala na dveře a čekala na odpověď. Dveře otevřel mladý muž v jejím věku. Vypadal trochu povědomě, ale Vanya by za to úplně ruku do ohně nedala.

"Leonard Peabody?" Zeptala se Vanya svým normálním plachým tónem.

"Ano, to jsem já." Vy musíte být Vanya, můj nový učitel? " Odpověděl.

"Ano, jsem," řekla Vanya a zvedla housle.

"Skvěle, pojďte, promiňte ten nepořádek, právě jsem se nastěhoval," řekl Leonard.

"To je v pořádku, také jsem se právě nastěhovala" řekla Vanya a přešla přes krabice.

"Opravdu? Malý svět! Kde?" Zeptal se Leonard.

„Jen o pár ulic dál."

"Ach, s někým zvláštním?" Leonard se naklonil blíž.

"Proč nezačneme základními notami," navrhla Vanya a vytáhla housle a knihu.

"Samozřejmě," řekl Leonard, popadl své housle a začal kopírovat Vanyiny pohyby rukou.

Mezitím Pětka zvedal těžké materiály přes hlavu. Jeho noví společníci byli šokováni silou 18letého muže. Na polední přestávce se Pětka připojil k jeho novému týmu.

"Odkud jsi?" zeptal se ho jeden z nich.

"Mimo město, o tom jsi neslyšel," odpověděl Pětka.

"Jak se jmenuješ?" zeptal se další.

"Pět"

"Pět? Jako číslo? " jeden z nich se zasmál.

"Přesně"

"Pak tedy Pětko, co tady děláš uprostřed ničeho?"

"Moje přítelkyně a já jsme chtěli začít nový život daleko od našeho-jejího otce," opravil se Pětka.

"Takže jsi tu jen ty a tvoje přítelkyně?"

"Ano"

"Bojíte se?"

"Ne, ve skutečnosti jsme nikdy nebyli šťastnější," srdce Pětky poskočilo při pomyšlení na Vanyu.

"Jo, chtěl jsem to také udělat se svou přítelkyní jednou, ale neměli jsme odvahu se jen tak sbalit a odejít. Nakonec se přestěhovala a já jsem ji už nikdy neviděl. Dodnes lituji, že jsem s ní neodjel a je to už 30 let, "řekl jeden z chlapů.

" To je mi líto," řekl Pětka a poplácal ho po rameni.

"Říkej mi Steve." To je Rob a to je Henry, "řekl Steve.

Pětka přikývl a byl šťastný, že už si získal nové přátele.

"Takže tato dáma musí být zvláštní, řekni nám o ní," zeptal se Rob.

"Vanya? Ona je úžasná. Je nádherná, zábavná, laskavá, velkorysá, chytrá, loajální, sexy, vše, co hledáte v dokonalé přítelkyni. Upřímně netuším, proč mě ještě neopustila, je mimo moji ligu. "Pětka se usmál.

"Zní fakt skvěle. Neztrať ji, "varoval Steve.

Pětka přikývl. Neměl v úmyslu nikdy Vanyu ztratit. Tato myšlenka s ním ve skutečnosti otřásala.

"Tak jako tak, tady je plán na zbytek dne," začal Henry.

Mezitím Vanya učila Leonarda, jak hrát na housle jednoduché písně. Překvapivě se rychle učil. Leonard byl k Vanye velmi milý jako jeden z prvních lidí, které potkala, a nebyl její sourozenec, mluvící opice nebo robotická matka.

Čas šel dál a když se objevilo 4:00, byli Vanya a Leonard už dobří přátelé. Vanya začala balit věci a pokračovala v rozhovoru s Leonardem. "Myslím to vážně! Naučila jsem se, jak hrát, protože jsem v mládí potřebovala koníček ".

"Nemůžu tomu uvěřit. Vanyo, jsi opravdu výjimečná, "řekl Leonard.

"Jsi rychlý student, zítra přijdu ve stejnou dobu," řekla Vanya.

Leonard přikývl a dal Vanyi 100 $. Vanya zmateně pohlédla na účet. "Myslela jsem, že jsi za lekci řekl 50 $?".

"To a bonus 50 $ navíc." Jste opravdu dobrý učitel ".

"Děkuji, Leonarde," řekla Vanya a začala odcházet.

"Mohu vás doprovodit domů?" Zasáhl Leonard.

"Uhhh, jistě," řekla Vanya a dva „přátelé" se vydali na procházku zpět do jejího bytu.

Out There - Five x Vanya FicKde žijí příběhy. Začni objevovat