Vanya se probudila za zvuku šustění v kuchyni. Místnost se naplnila vůní slaniny, vajec a toastů.
Pětka vstoupil do místnosti a držel podnos se snídaní pro dva.
„Dobré ráno," řekl Pětka a položil podnos do postele.
„Dobré ráno" Vanya ospale odpověděla a chystala se vzít si kousek toastu, ale Pětka tác odsunul.
„Platba je jeden polibek," řekl Pětka a samolibě se naklonil.
Vanya zvedla obočí, políbila ho na ruku a odstrčila jeho tvář pryč.
Pětka vypadal zklamaně a udělal na Vanyu štěněčí oči.
Vanya se zasmála, naklonila se a něžně ho políbila na rty.
Pětka si polibek vychutnal, a když se odtáhla, našpulil se. „Jak jsi sehnal všechno tohle jídlo?" Zeptala se Vanya.
„Probudil jsem se brzy ráno a šel jsem nakupovat, také jsem koupil noviny a myslel jsem si, že se můžeme podívat na seznamy pracovních míst v posteli," řekl Pětka.
„Ach Pětko, jsi tak sladký. Děkuji," řekla Vanya.
Pětka si sedl zpět do postele vedle Vanyi a začal jíst vedle ní.
Poté, co dojedli, si lehli do postele a dívali se na stránku se seznamem volných pracovních míst. „O jaké práci uvažuješ? Zeptala se Vanya.
„Uvažuji o práci pro stavební společnost, hledají nové pracovníky," odpověděl Pětka. „A co ty?"
„Soukromý učitel pro začínajícího hudebníka, Leonard Peabody? Chce se naučit hrát na housle a říká, že je ochoten za každou lekci hodně zaplatit, to je perfektní!" Vykřikla Vanya.
„Pojďme tam zavolat a získat práci," řekl Pětka.
Celé odpoledne Pětka a Vanya přestavovali nábytek podle svých představ.
Když byl západ slunce, Pětka dostal skvělý nápad. Zapnul rádio na pomalou píseň, popadl Vanyu za ruku a vedl ji doprostřed jejich obývacího pokoje. Když slunce zapadalo, ti dva pomalu tančili.
„Pětko? Jak jsem mohla mít takové štěstí?" Zeptala se Vanya tiše, když opřela hlavu o jeho hruď a spolu se houpali do rytmu hudby.
„To bych se měl ptát já tebe. Vanyo, jsi tak výjimečná a nevím, za co jsem si to v životě zasloužil," řekl a položil hlavu na Vanyino rameno. Přitáhl si ji těsněji a pevněji ke hrudi, nechtěl ji pustit.
Následujícího dne se oba probudili a prozkoumali nové město, ve kterém žili. Oba dostali práci, kterou chtěli, a měli začít další den, takže si mohli dneska užívat.
Šli do nedaleké kavárny a snídali kávu a croissanty.
Pak obešli park a našli lavičku, kde si hodiny povídali. Pětka se mohl ztratit a zírat na Vanyiny oči. Miloval, jak se chovala, když byla s ním. Introvertní dívka, se kterou vyrůstal, pomalu vycházela z její ulity, čím dál byla od své minulosti, a on ji miloval. Zbožňuje způsob, jakým se jí rozzářily oči, když mluvila o hudbě, a jakou pro ni měla vášeň.
Vanya byla z nástupu do nové práce nadšená. „Ale co když mě nebude mít rád? Nikdy v životě jsem nikoho neučila."
„Vanyo, ale prosím tebe, jsi to ty, o kom tu mluvíme a kromě toho, pokud ti bude dělat těžko ..." Pětka sevřel ruce a ty začaly zářit.
Vanya rozšířila oči a popadla svého milence za ruce.
„Pět! Víš, že nemůžeš své síly používat na veřejnosti! Snažíme se splynout. Pamatuješ?" Vanya nadávala.
„Víš, že jsi roztomilá, když se zlobíš," ušklíbl se Pětka.
Vanya obrátila oči v sloup, když uslyšela jeho komentář, a odvrátila se od něj.
Pětka se k ní naklonil a začal ji lechtat a ona se začala smát.
„PĚT Přestaň s tím HAHAHAH," vykřikla Vanya chichotem.
„Víš, že máš také roztomilý smích," zasmál se Pětka.
Váňa se začervenala a pohlédla dolů. Pětka jí položil ruku na bradu. Naklonil se a políbil ji. Což způsobilo, že se Váňa prudce začervenala a Pětka se usmál.
Zbytek dne se sestával z bloudění po městě, poznávání nových lidí, seznámení se s jejich novým životem a večeře.
Když se vrátili do svého bytu, oba padli do postele. Pětka se omotala kolem Vanyinyho drobného těla, a sám brzy usnul.
Mezitím, zatímco si pár užíval zábavný den a hledal práci, Harold Jenkins dokončoval svůj plán.
„Už jsi zjistil, kde jsou?" zeptal se své pravé ruky.
„Ano, pane. Městečko na okraji Maine. Malá populace." odpověděl muž.
„Perfektní. Najděte mi byt a falešný průkaz totožnosti se jménem Leonard Peabody. Vanya miluje hudbu, zejména housle, tak mi kupte housle a dejte inzerát do jejich místních novin, že hledám učitele. Pamatujte, že aby tento plán fungoval, budeme se muset zbavit jejího přítele. "
ČTEŠ
Out There - Five x Vanya Fic
FanfictionPřeložená povídka od úžasné @fangirlspam_234 Na jejím profilu najdete spoustu jiných skvělých povídek na ship Five/Vanya Přeji pěkné čtení... -------------------------------------------------------------------------------------- Sort of a sequel to...