𝐓𝐞-𝐚𝐦 𝐯ă𝐳𝐮𝐭 ș𝐢 𝐦𝐢-𝐚𝐦 𝐡𝐫ă𝐧𝐢𝐭 𝐬𝐮𝐟𝐥𝐞𝐭𝐮𝐥 𝐝𝐨𝐚𝐫 𝐜𝐮 𝐩𝐫𝐞𝐳𝐞𝐧ț𝐚 𝐭𝐚, 𝐉𝐢𝐧—𝙺𝚒𝚖 𝙽𝚊𝚖𝚓𝚘𝚘𝚗
- Cassie, trebuie să îți zic ceva... ii spun fetei din fata mea cu capul în jos.
- Ce ai pățit iubire? Ești bine?
Mă doare sa ii zic asa ceva unei persoane asa de bună ca ea, dar nu am de ales. O voi răni si mai tare daca va afla mai tarziu.
- Eu... Cred ca sunt gay...
Ea se îngheață in loc pentru câteva secunde, iar apoi incepe sa proceseze ca i-am zis.
- Cum adica "crezi"?
- E complicat... Stiu sigur ca ma simt atras si de băieți, dar ma tem ca niciodata nu am fost atras de vreo fata. ii zic rușinat.
- Ceea ce inseamna ca nu ai fost niciodată atras de mine... Cum de ti-ai dat seama? zice incercand sa își stăpânească lacrimile.
- Păi cu lipsa lui Jin aici, m-a făcut să îmi dau seama că-
- Știam că era vorba despre Jin! Mereu este despre el! Ce vezi tu la slăbănogul ăla sărac, hă?!
- Cassie! îi atrag eu atenția.
- Ce? Mereu mă lași balta si te duci la el! Mai întâi în camera, apoi la masa, iar acum te desparți de mine! țipă ea. Ce te face atât de nebun după el? Are probleme, la naiba! țipă cu lacrimi de furie în ochi.
- ASTA NU INSEAMNA CA NU POT FI REZOLVATE! îi țip înapoi.
- Știam că mi te va lua într-un final... Mereu am văzut acea sclipire în ochii lui de fiecare data cand te vedea, iar eu ca proasta am crezut ca ai ochi numai pentru mine, cu toate că în același timp alta pereche de ochi te atrăgea...
Eu îmi las capul în jos, simțind cum sângele din venele mele incepe si fierbe odata cu auzul cuvintelor lui Cassie.
Ce poate însemna acea sclipire în ochii tai, Jin?
______________________________________
- Sper să fi fericit cu Jin, Namjoon. zice ea si imi da o ultima îmbrățișare pana sa intre in masina care o va duce departe.
Imi iau telefonul in mana, și îl apelez pe tipul ala, Taehyung. Odata cu plecarea lui Jin, el a trebuit să semneze miste acte prin care si-a lasat numărul de telefon.
beep beep beep
- Alo? se aude vocea lui groasă de dupa receptor.
- Hei, um, sunt Kim Namjoon, fostul îngrijitor a lui Jin.
- Ah, Namjoon hyung! Cu ce ocazie acest telefon?
- Voiam să te întreb unde locuiește Jin acum. Cam voiam să îl văd...
- Oh... Păi locuiește pe strada x numărul 56.
- Bănuiesc că acolo locuiești si tu, nu?
- Ah, nu nu nu. zice el stânjenit. Eu doar l-am ajutat pe Jin hyung sa își ia o cazare.
- Cum asa? Parca erați împreună..?
- Păi... Nu știu dacă ar trebuie sa iti zic asta hyung.
- Doar spune-o.
- Eu de fapt nu sunt împreună cu Jin. Cand eram mai mic i-am făcut niște chestii oribile, iar el mi-a spus că sa ma revansez sa îl scot de acolo.
Cand aud, afara parca incepe sa apara soarele.
Obrajii mi se inrosesc iar buzele mi le simt dintr-o dată crăpate.- Mersi mult Taehyung, pa! zic su închid fără să mai astept vreun raspuns.
Ma duc cat de repede pot la adresa pe care mi-a dat-o Taehyung, acum fiind seara.
Sunt la 2 metri de casa, cand dintr-o dată în vad pe Jin coborând dintr-un uber, cu o uniformă de chelner pe el.
Nu stiam ca lucreaza.
Intra in casa, iar locuința avand ferestrele destul de mari, sunt capabil să văd pana in sufragerie.
El se descalță si se duce într-o încăpere necunoscută mie, de unde iese cu două felii de pizza într-o farfurie.
Ma bucur ca mănâncă. Cu toate că arata de parca nu s-a îmbunătățit considerabil, este bine si asa, pentru un moment.
Il vad cum se așază pe canapea, obosit, începând să ia cate o înghițitură din pizza, uitandu-se la televizor.
Dintr-o dată ochii lui se misca, și facem contact vizual.
Ochii mi se măresc.
Mâinile îmi transpiră.
Gâtul mi se usucă.
Inima mai că imi iese din piept.
Simt ca mintea mea o ia razna deja.
Este confirmat.
M-am îndrăgostit de tine, Jin.
CITEȘTI
ꝀƗSSƗNǤ ĐƗSØɌĐɆɌ | Namjin
Fanfiction"ɴᴜ ᴀᴍ ɴᴇᴠᴏɪᴇ să îɴᴄᴇʀᴄ să îᴍɪ ᴜᴍᴘʟᴜ ɢᴏʟᴜʟ ᴅɪɴ sᴛᴏᴍᴀᴄ ᴘᴇ ᴄᴀʀᴇ ᴍɪ-ʟ ᴏғᴇʀɪ ᴅᴇ ғɪᴇᴄᴀʀᴇ ᴅᴀᴛă ᴄâɴᴅ ᴛᴇ ᴜɪțɪ ʟᴀ ᴍɪɴᴇ, ᴄᴜ ᴍâɴᴄᴀʀᴇ. ᴍâɴᴄᴀʀᴇᴀ ɴᴜ îᴍɪ ᴘᴏᴀᴛᴇ ᴄᴀʟᴍᴀ sᴇɴᴛɪᴍᴇɴᴛᴇʟᴇ ᴄᴀʀᴇ ᴠᴏʀ să ɪᴀsă ʟᴀ ɪᴠᴇᴀʟă." ! atentie, poate avea puternic impact emoțional ! boyxboy