Hola!
Yeni bir fantastik boyuta
HOŞ GELDİNİZ! Desteklerinizi en
içten şekilde bekliyor olacağım.Keyifli okumalar dilerim<3
Instagram: cuatro.serisi,
edacigrcTiktok, X: edacigrc
Spotify: cuatro (link in bio)
ruelle - game of survival
CUATRO
"Mistik Dörtlünün Hikayesi."
🗝
Kısa bir cızırtı, bomboş odada yankılandı. Bodrum katında olduğu belli olan odanın küçük camları sanki daha da açılabilecekmiş gibi aşağıya doğru indirilmişti.
Kameranın ardından bile belli olan tozların nüksettiği açıya bir silüet yaklaştı. Açıyı sabitlemek için ince parmaklar kameraya doğru hücum ederken silüeti siyaha boyayan camdan süzülen güneş ışığını engellemek istercesine önüne geçti.
Kameranın açısı saniyeler içerisinde düzeldi. Odağa gelen sarıya kaçan saçların az önceki silüete ait olduğunu anlamak zor olmamıştı.
Güneş ışığı kesildi. Kameranın tam önünde duran sarı saçlı kızın gökyüzünün derinliklerinden çalan mavi gözleri kameraya yansıdı. Kameranın merceğine dikkatle odaklanan bakışlara eklenen küçük öksürükle son bulmak zorunda kaldı.
"Şu lanet olası okulun bodrumunu temizleyen gerçekten yok!" dişlerinin arasından tısladı. Elini burnun önüne getirerek iki yana savurdu. Nefreti yüzündeki saniyeler içerisinde değişkenlik gösteren mimiklerine yansıdı. Yerinden ayrıldı ve yan tarafa, kameranın kör noktasına doğru ilerledi. Birkaç hışırtı sesi aldı yerini. Sonra kirlenmiş zeminde sürüterek ilerlettiği sandalyeyi yavaşça kameranın görebileceği bir şekilde orta kısma hizzalıyarak akabinde kendisini rahatça üzerine attı.
Derin bir iç çekiş. Söylenmesi zor olan kelimelerin gücünü kendisinde bulmak için birkaç saniye bekledi.
Masmavi gözleri, odanın karanlığını delip geçti.
"Merhaba. Ben Ceza Sınıfı öğrencisi, Claire Rona."
Yutkundu. O yutkunuştan belki de bütün yaşadıkları akıyordu. Düzenli aldığı nefesler, ona yardımcı olmuyordu. Donuk bakan bakışlarının arkasında yatan can çekişleri saklamak onun için hiç zor olmamıştı. Odayı kısa süreli bir sessizlik kapladı. Sanki kafasının içinde oturtamadığı şeyleri yerine koymakta zorluk çekiyordu.
Belki de şu anda burada neden bulunduğunu sorgulamaya başlamıştı. Ne kadar içten olmadığı düşüncesine kapılsa da, gerekeni yapmasını hatırlattı kendisine.
"Eğer bu kamerayı bulduysan ve şu anda bu videoyu izliyorsan, diyeceklerime hazırlıklı olsan senin için iyi olacaktır."
Soru işaretlerine hayatında tahamül edemediği kadar, elinden geldiğince gereksiz hiçbir şeyi hayatında bulundurmuyordu. Neden ve nasılı sorgulamıyordu. Hayat kısa, nefes alıyorsan sıkıntı yok.
"Çünkü, birazdan duyacağın şeyler, hiçbir yerde rastlama olasılığın olmayacağı bir yaşanmışlık hikayesi olacak. Şimdi, aklından ismini sil. Artık senin ismin yok. Kimsesiz değilsin ama etrafında kimse yok. Nefes aldığın için Tanrı'ya değil bize dua et. Eğer şu an hala yaşıyorsan, bil ki bu bizim sayemizdedir."
İşte konuşmanın son cümleleri, dudaklarının arasından döküldüğü sırada, odayı kısa süreli bir karanlık kapladı. Sadece Claire'ın bedeni karanlığın içerisinde bir ışık gibi parladı.
"Hikayenin ismi: Mistik Dörtlünün Hikayesi. Bu hikaye, CUATRO ekibinin hikayesi. Şimdi ise sen, bu hikayeyi tam olarak içlerinden birisi olan, benden dinleyeceksin."
Yeniden bir derin nefes sesi sonra ise her şeyin başlayacağının kanıtı.
"Hazırsan, başlıyorum."
.
Umudun bittiği yerde,
Kahramanlar sahne alır.
Gökyüzünün en karanlık olduğu günlerde, yıldızların yaydığı ışıklar aydınlığı sağlarken, onlar kendi içlerinde ki ışıkla karanlıklarını aydınlatıyorlardı.
Dört güç, Dört element.
Dört elementin vücut bulmuş hâli. İnanılmaz derecede insanlık dışı olaylar. Gözleri korkutan, adrenalini yükselten durumlar.
Bir teklif sonucu hayatlarının değiştiği an,
Onlar artık bağımsız oldular,
Onlar artık bir CUATRO ekibi oldular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CUATRO
FantasyEast High School'da okuyan dört genç, aynı gün içerisinde bulaştıkları suçlar yüzünden günün sonunda nefeslerini ceza sınıfında alırlar. Peki bu dört genci bir zincir gibi birbirine bağlayacak bir teklif sunulduğunda, verecekleri karar ne olacak? ❝Ç...