Dad and Bro/Táta a Bratr

52 5 2
                                    

Teď nevím jestli byl včerejšek sen, nebo skutečnost. Vyvrtala jsem se z postele na příkaz mé milované matky. Probíhala po svatební snídaně. Mamka chtěla být vždycky všude včas. Natáhla jsem si kraťase, bílé polo tričko a přes to přehodila šedej svetřík. Vlasy jsem si nechala vlnité. Dala trochu řasenky a přepudrovala jsem se.

Šla jsem, jako pejsek za mamkou. Angel byla vedle mě a unaveně se škrabala ve svých černých vlasech. "Přestaň se škrabat. Pak si budou myslet, že máš vši." Unaveně se na mě podívala a přestala. Došli jsme do obrovské místnosti. Dlouhej stůl a kolem židle. V čele seděla teta se strejdou. Ostátní si posedali kolem. Většinou se tvořili hloučky, kteří si povídali o včerejšku. Aidan seděl naproti mě. Jeho zrak se díval jiným směrem, pak už zbystřil můj příchod. Jen na mě mávl a pokusil se o malý úsměv. Zazubila jsem se a sedla si.

Jídlo nebylo podle mého gusta, tak si na benzínce ještě něco koupím. Loučila jsem se s lidmi, který jsem vůbec neznala. Bylo to pořád. Naschle. Moc ráda jsem vás poznala. Krásnej večer to byl. "Nuda co. Taky jsem musel." Aidan se objevil vedle mě, aniž bych to postřehla. "Je to slušnost, ale upřímě mě to taky nebaví." Souhlasně přikývl a prst zamotal do mích vlasů. "Lepší jsou, když jsou přírodní." V ruce pořád dlachnil můj pramínek. Usmála jsem se a rukou mu pomohla vysukovat z mích vlasů. Několikrát se naše prsty o sebe otřely a mě vždycky přejela taková zvláštní vlna pocitů. Když se mi podařilo jeho ruku vyprostit nepustil mě. Naše konečky prstů byli stále na sobě. Propletly se nám ruce a zůstala jsem v jeho teplé dlani. Jeho prsty se třeli o mou kůži na které vyskočila husina. Cítila jsem, jak se ušklíbl. "K-kdy odjíždíte?" Nervózně jsem se snažila vysoukat větu, na kterou jsem se chtěla zeptat už před tím. "Až odjedeš ty." Mamka zrovna musela zasáhnout. "Indy!" Vyprostila jsem ruku z Aidanovi teplé dlaně a poslušně si šla sbalit věci.

"Tak děkujeme, že jste přijeli snad jste si to užili." "Děkujeme. Měli jste to moc pěkné. Opravdu přeju i za svého neochotného manžela." Loučení mamky a tety Rachel trvá snad nekonečně. Rozloučila jsem se a se sestrou odnášela kabele do auta. Po očku jsem sledovala strejdu Alexe a Aidana, jak nakládají auto. Hodila jsem kabele do kufru a opřela se o auto. Slunce mi pálilo do obličeje. Cítila jsem, jak mi paprsky šlehaj pod kůži. Najednou jsem už nic necítila. Otevřela jsem oči. "Musíš mi stínit." "Přišel jsem se rozloučit. Říkal jsem že pojedeme až pojedeš ty." Obrátila jsem oči a dloubla ho do ramene. "Tak ahoj?" "Se ptáš, nebo říkáš?" "Nevím." Kousla jsem se do rtu a zadívala se na nohy. Vztoupala mi červeň do tváří. Jak já ten pocit nesnášela. "Indy jedem." Kývla jsem a obrátila jsem se zpět k Aidanovi. "Třeba se ještě potkáme." "O tom nepochybuju." Letmo jsem ho obejmula a zamávala. Sedla jsem si na místo spolujezdce a připoutala se. Moc se mi nechtělo od Aidana. Celý ty dva dny s ním byli perfektní.

Doma nás čekala nečekaná návštěva. Můj táta a bratr Kyle. "Tati!" Angel na nic nečekala a vrhla se tátovi kolem krku. Angel byla na tátu hodně fixovaná. Od malička měla radši jeho. Všechno dělali spolu. Já a mamka jsme zase byli fixovaný na sebe. Všude jsem s ní jezdila. Na večírky. Schůze. Obědy. Polední pauzu, když byla na vejšce. "Ahoj holky." Mamka mlčela a já vlastně také. Řekla bych, že je to moje další hrozná vlastnost. Když mamka mlčí automaticky mlčím taky. Vzala si kabelu a šla do pokoje. Z dola byla slyšet hádka. Chytla se za hlavu a šla si sednout na balkón. Zahleděla jsem se na prázdné koleje. To místo jsem nikdy nenavštívila, ale furt mě k němu něco táhne. Vložila hlavu do dlaní a zhluboka dýchala. "Copak je drahá sestro?" "Víš moc dobře, co je Kyle." Procedila jsem skrz zuby. "Víš že tyhle hádky netrvaj dlouho. Co čumíš na ty koleje?" "Nemůžu se zajímat?" Pokrčil rameny. Klasika Kyle. Stoupla jsem si a bráchu obejmula. Sice se neshodnem, ale ráda ho mám. Po chvilce jsem sešla dolů a bylo všechno při starým. Taťka s mamkou se bavili a Angel nadšeně ukazovala fotky ze svatby. Stačí se pohádat a pak jsou v klidu.

Přála jsem si, aby táta byl víc doma. Nikdy jsem ho nepoznala pořádně. Jediný co z toho mám jsou věci, který mi na omluvu kupuje. Chtěla jsem mít normální rodinu. Kdy naposledy jsme byli jako rodina třeba i v blbé kavárně. Nebo na procházce. Chyběl mi táta. Jeho práce není zrovna bezpečná a já bych pak litovala, že jsem ho líp nepoznala. Aspoň, že Kyle je s ním a pomáhá mu.

"Indy na." Strčil mi do ruky bílou obálku. "4 lístky na koncert Limp Bizkitů, kreditka do Anglie, aby si mohla koupit vše potřebné. A 4 letenky na dobrých místech." "Páni tati děkuju." Vlepila jsem mu pusu a nadšeně stiskla obálku. "Budu tam pracovně. Kdyby něco zavolej mi." S těmi slovy obejmul nás všechny a jel na letiště, aby pomohl nachystat na koncert.

"Slyšela jsi. Tento víkend a mám 4." "Páni to je super Indy. Koho bereš?" "Tebe 100% a přemýšlela jsem, že vezmu Jaka." Herma naštvaně zavrčela do telefonu. Když se jedná o Jaka je jak utržená ze řetězu. "Hermi třeba si tam padnete do oka." "O tom pochybuju, ale za zkoušku to stojí. Uvidíme se v neděli." Típla jsem hovor. Ignorovala jsem její poslední narážku. Měla by mu dát šanci.

Přihlásila jsem se na facebook, kde jsem potvrdila žádost o přátelstvý Aidanovi. Hned mě něco napadlo. I: Máš rád Limp Bizkity? A: Možná jo a možná ne. Záleží proč. I: Mám lístky a tak mě napadlo, že bys mohl jít. Na té svatbě to s tebou bylo zajímavý. A: Zajímavý říkáš. No mohl bych se hecnout a jet. I: Nikdo tě nenutí. A: Naopak. To si ze mě dělá prdel, nebo to myslí vážně. Nervozně jsem rukama máchala, abych vytvořila smyslplnou odpověď. I: Beru to jako jo. A: Chytrá holka. Ještě si napíšem;) I: Ještě jeden mrkací smajlík a si synem smrti. A: Tak sorry lady. Dobrou noc:)

Jesli to vyjde bude to dost zajímavá kombinace. Herma+Jake+Já+Aidan. Uvidíme co Herma řekne na Aidana. Netroufala jsem si říct, že bych k Aidanovi cítila něco víc než kamarádství. Já lásce nevěřím. Nechci, aby to Aidan pochopil, jako nějakou schůzku nebo nedej bože rande. Aidan je zajímavej kluk. Rozhodně lepší než Trey nebo Jay. Pro mě je láska, romantika stále dráždič na jazyk. Fuj. Zalezla jsem do postele a v tom mi pípl mobil. Nespi. Mimochodem rád bych jel, aspoň příležitost:) Dobrou noc. Příležitost čeho? Bože začínám se bát. Se ještě uvidí;) Když už jsem se chtěla ponořit do spánku, ale blikla mi poslední esemeska. Si synem smrti lady. A spi s unavenými je málo legrace;) Zakřenila jsem se a pomalu jsem upadala do vlny své fantazie.

The journey full of memories (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat