13 Haziran 2020, Oh Sehun'un üçüncü kez kaybettiği gün.
Genç adam, sevdiği kadının cenazesine gitti. Onun mezar taşına en sevdiği çiçeği, beyaz gülü bıraktı. Dua etti.
Sonra çökmüş bir şekilde eve döndü. Babası onun saatlerce içmesine hiçbir şey demedi. Aynı şey o da yaşamıştı. Ama oğlunun aksine o sadece bir kere yaşamıştı.
Sehun kravatını ve ceketini yere fırlattı. Ayakları yan basa basa Yun Hee'nin mektubunu masasından almayı başardı.
Kızın odasını temizlerken üzerinde Sehun için yazan bir mektup bulmuşlardı.
Bir yandan delicesine ağlıyor, bir yandan da mektubu sesli bir şekilde okuyordu.
-
Hey, Sehun...Bunlar benden sana ulaşabilecek son sözler olabilir. O yüzden güzelce oku.
Üzgünüm Sehun, seni sevemediğim için. Beni anlamayacağını biliyorum. Ama yaptıklarını hiçbir şey unutturamaz. Bana gerçekten aşık olduğunu farkındayım. Yine de yapamadım işte. Sevemedim seni.
Kalbin kırık, ağladın biliyorum. Gençsin. Beni bir gün unutacaksın. Seni gerçekten her şeyini vererek sevecek birini bulacaksın. Aklında ufak bir çiçek olarak kalmayı tercih ederim, bakıp geçeceğin bir çiçek.
Bu hayatta olmadı Sehun. Ama kim bilir belki bir daha ki hayatımızda mutlu olabiliriz. Kanserin beni yenmek üzere olduğunu hissettiğim için bunları kaleme alıyorum.
Biraz uzattım galiba. İlk defa birine mektup yazdım. Her neyse, uzun lafın kısası; mutlu ol. Kendin ol. Ve kendinden nefret etme çünkü artık geçmişte olduğunu kişi değilsin.
Ben gittiğimde sakın kendine bir şey yapma. Yalvarırım peşimden gelme.
Sehun, seni bir aşık olarak sevemedim belki ama hastane süreci boyunca iyi bir arkadaştın.
Coldplay'in de dediği gibi;
"Bir cennet hayal et, ben orada olacağım."
-Kağıt üzerindeki Yun Hee'nin yaşlarına Sehun'unkiler de karıştı. Genç adam derin bir nefes aldı. Öyle bir ağlıyordu ki nefessiz kalmıştı.
Ardından camdan lacivert gökyüzüne baktı. Oradaydı Yun Hee. Ona el sallıyordu. Sehun da ona el salladı. Yaşayacağına ve mutlu olacağına söz verdi.
"Bir cennet hayat edeceğim Yun Hee. Çünkü sen orada olacaksın, çünkü orada mutlu olacağız. Ama şimdilik ayrı dünyalarda olacağız."
-Son-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒑𝒂𝒓𝒂𝒅𝒊𝒔𝒆 | 𝐬𝐞𝐡𝐮𝐧 [✓]
Fanfiction"Bir cennet hayal et Sehun, ben orada olacağım." - [oh sehun • girl] | minific by ae-shi