Kata Alu-aluan
Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat ilahi, tanpa keizinanNya tidaklah siap karya novel pertamaku ini.
Terima kasih kepada ibu ayah dan kak long yang memberi sokongan, rakan-rakan terutamanya dari group seni whatsapp.
Terima kasih juga kepada
https://instagram/namakemono_ryuu_artz
kerana telah membantu saya menyunting sinopsis yang saya tidak seberapa mahir akan menulis sinopsis.Berjaya juga akhirnya saya siapkan novel ini setelah bersengkang mata, menaip sedikit demi sedikit kerana kekangan bekerja dan urusan-urusan lain yang tidak dapat dielakkan. Sebenarnya saya bercita-cita untuk siap menghasilkan sebuah karya novel sebelumu berumur 20 namun apakan daya. Kita hanya merancang dan Allah adalah sebaik-baik perancang. Allah Maha Bijaksana dan Maha Berkuasa tiap atas segala sesuatu.
Apa yang saya harapkan novel ini dapat memberi pengajaran dan tauladan kepada umat manusia tanpa mengira bangsa dan agama. Semoga novel ini menjadi sumbangan saya kepada umat manusia dan agama saya.
Novel ini tiada kaitan di antara yang masih hidup atau yang telah pun tiada di atas muka bumi. Harap novel ini tidak menjadi sebarang kontroversi atau spekulasi. Novel ini sekadar untuk menghiburkan diri.
Ambillah yang baik, jauhi yang buruk.
Apa yang baik itu datang daripada Allah, apa yang buruk itu datang dari kelemahan diri saya yang sendiri.Semoga novel ini menjadi asbab saham saya di akhirat sana nanti. Segalanya dengan izinNya. Moga hidup saya diberkati.
Instagram :
@SyazkomikWattpad :
@SyaznovelAMARAN
Novel ini hanya sekadar hiburan.
Tiada kaitan yang masih hidup atau yang telah mati atau dunia parallel yang lain atau dunia jin.Harap kalian membaca novel ini dengan berlapang dada dan juga berpemikiran terbuka.
Kerjasama anda amat dihargai
Sekian
Terima KasihIsi Kandungan
Part 1 BUDAK GENIUS
Part 2 GODAM
Part 3 DUNIA HOLOGRAM
Part 4 LENGAN ROBOTIK
Part 5 ARTIFICIAL INTELLIGENCE
Part 6 PROJEK
Part 7 LANCAR
Part 8 TANGISAN
Part 9 RANCANGAN
Part 10 BALASAN
KAMU SEDANG MEMBACA
RED STEEL
Science FictionGenre : Drama, Action, Police, Crime, Sci-fi, Mystery, Thriller, Slice of life Entered 2021 Wattys! Semoga kalian terhibur membaca karya pertama saya ini! Highest rank Thriller 8 October 2020 #78 out of 2.36K stories Mystery 5 October 2020 #100 out...