[ 0 ]

337 41 32
                                    

Yunho bermain dengan telefonnya sementara menunggu giliran mereka untuk membuat persembahan. Sedang dia bermain, dia terdetik untuk mencuba permainan yang sedang meningkat naik iaitu AMONG US. Dengan senyuman di bibir seperti biasa, dia segera download game tersebut.

" Hyung, hyung main apa tu? Dari tadi Ho tengok hyung asyik sengih ii. " Tanya Jongho sambil menguyah gula ii perisa pisang.

(Tak sangka kau curang dengan apple jongho)

Yunho memandang Jongho. Tangannya yang memegang telefon dihalanya screen telefon tersebut ke wajah Jongho. Jongho melihat screen telefon milik hyungnya dengan wajah berkerut.

" Haih.. Sini, duduk sebelah hyung. " Kata Yunho sambil menepuk ii ruang kosong di sebelahnya.

Laju sahaja Jongho duduk di sebelah hyung kesayangannya. Sebiji gula ii perisa yang sama dimasukkan lagi ke dalam mulut. Matanya memandang ke arah screen telefon Yunho.

" Game ni.. Orang dah banyak main, jadi hyung nak trylah main. Ho ambil lah telefon Ho, kita main sama ii. " Kata Yunho sambil menunjukkan game yang dia perkenalkan.

Jongho sekadar menurut sahaja kata ii Yunho. Tidak sempat Yunho ingin menyambung ayatnya, tiba ii staff mereka membuat pengumuman yang mereka akan ke pentas dalam masa 5 minit lagi.

" Tak apalah, nanti sahajalah kita main. " Kata Yunho kepada Jongho.

Jongho sekadar mengangguk.

Telefon dibiarkan diatas meja. Keluar sahaja semua ahli Ateez bersama beberapa orang staff, tiba ii sahaja telefon Yunho bercahaya. Cahaya daripada telefon tersebut membuatkan bilik tersebut menjadi putih. Kemudian screen telefon mengeluarkan sesuatu.

 Kemudian screen telefon mengeluarkan sesuatu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

... Welcome to Among Us ...

Among Us ft. ATEEZ [✓]Where stories live. Discover now