⚡️8: "Sana beni sevip sevmediğini soruyorum ve umarım bana yalan söylersin."⚡️

569 31 92
                                    

Bu bölüm ayırtılmış bölümlerden biri ve şahsen benim şimdiye kadar yazdığım en müq bölüm

Bu bölüm _ZGEK0812 'ye ehehe. Bu arada daha çok feels geçirme şeysi ekledim çaktırma ehehehehehe.

Şunu söylemem lazım. ÖZGE HEYECANINI 1'DEN 10'A KADAR PUANLA bu satıra ehehehe

Heyecanlanmalısınız siz de. Çoksel bi bölüm olcek ehehehehehehehehehehehehe

Medyada bu bölümün esinlenerek yazıldığı şarkı var favori şarkılarımdan biridir kesin dinleyin mwahh 💕

bu arada şarkıda "biliyorum sen yapmazsın ama eğer sana beni sevip sevmediğini sorarsam umarım bana yalan söylersin" diyor ben bunu kitaba uyarladım


Jason

Cuma günüydü (yazar: burasya4 _ZGEK0812 evet cuma DJSKXJLSNC). Derslerin bitmesinin rahatlığıyla herkesin ortak salonda olması gerekirdi. Ama öyle değillerdi. Bugün Quidditch seçmeleri yapıldığı için herkes çok yorgundu. Herkes kendini direkt yataklarına atmıştı. Jason ise Percy'e, Annabeth'in onu sevdiğini söylemeye karar vermişti. Çünkü ÇOK YAKIŞIYORLARDI!!! (Yazar: jason da bizden hehe) Jason, Piper'ın yaptığı gibi onları manipüle etmeyi düşünmüyordu. İstese de yapamazdı zaten. Manipüle etmeyi ve yalan söylemeyi hiç beceremezdi.

Ortak salonda oturuyordu. Onun dışında kimse yoktu. En sonunda Percy ortak salondan içeri girdi. Epey yorulmuş görünüyordu.

Jason Percy'e baktı.

"Selam dostum. Yorgun görünüyorsun."

Percy nefesini dışarı verdi ve Jason'ın yanına oturdu.

"Hem nasıl!"

Sonra ise Jason'ın ona uzattığı şişe suyu Jason'a gülümsemeyi unutmadan eline aldı ve kafasına dikti.

Jason kankasına baktı. Annabeth'in ona aşık olduğunu duyunca ne yapacaktı acaba?

O sırada Jason'ın aklına sinsice bir fikir geldi.

Sırıttı ve tam Percy suyu içerken konuştu:

"Annabeth sana aşık."

(Yazar: yazık be percy aşkıma. bana da hep böyle oluyor. ama jason aşkımın minik bi sly tarafı çıkınca aşık oluyorum aq)

Percy ağzındaki tüm suyu püskürttü. Gözleri fal taşı gibi açıldı ve Jason'a baktı.

Jason ise gülme krizine girdi. Ama bu sefer kendini toparlaması daha kolay oldu.

"NE?!"

Percy bunu deyince Jason bir kahkaha patlattı. Sonra ise hala sırıtarak konuşmaya başladı:

"Dostum, kızın davranışlarından bunu gayet anlayabilirsin. Bir kere resmen senin dudağının yanını öptü. Seni benimle kıskandırtmaya çalıştı. Bana bile söylememişti ben de o gün anladım. Tabii sana bunu söylemeden önce onunla konuşup emin oldum ama-"

"EMİN Mİ OLDUN? ŞAKA DEĞİL Mİ YANİ BU?"

Percy'nin gözleri heyecanla parıldarken Jason'ın sırıtması ise samimi bir gülümsemeye dönüştü. Aşk ne güzel şeydi.

"Evet Percy. Şaka değil. Annabeth de söyledi bunu bana."

Percy şok ve mutluluk karışımı bir şekilde orada donmuş kalmışken Jason yorulduğunu farketti.

Olimpos Kahramanları Hogwarts'taHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin