hello from the other side 🙋🏻♀️
şimdi ilk öncelikle uzun zaman bölüm atamadım özür dilerim ama hogwarts texting hikayeme bir türlü bölüm gelmemişti o yüzden oraya bölüm attım
bu bölüm Solis-Nigreos 'a 💚💜💛
BU BÖLÜMÜN FİKRİ FAVORİ DİZİM BROOKLYN NİNE-NİNE DAN GELMİŞTİR
(siz de izleyin :D)CeliaParker heyecanlı mısın hehe 😜
VioletLunaParker sen de heyecanlan sana da bir şey hazırladım heheheheheh
öhm evet öhm geçebiliriz
Percy
Bir Cumartesi sabahı öğlen saatlerinde Percy acayip derecede sıkılmıştı. Gryffindor ortak salonundaki büyük kırmızı koltukta Annabeth'in dizine yatmıştı. Annabeth Percy'nin saçlarıyla oynarken bir yandan da Hazel'la konuşuyordu.
Gryffindor ortak salonunda onlar dışında pek kişi yoktu. Yedili (yazmaya üşendim siz şeetmeyin onu), Will, Nico, Hermione, Harry, Ron, Draco, Ginny, Theo, Pansy, Astoria ve Blaise dışında sadece salonun diğer tarafında sohbet eden Celia ve Violet vardı. Percy'nin onlarla pek bir dialogu yoktu ama iyi insanlar olduklarına oldukça emindi. Çünkü bir kere Celia'nın Jason'ı boğulmaktan kurtardığını gayet iyi biliyordu. (CeliaParker _Violet_Parker_ surpriseeee. CeliaParker beklediğine değdi mi bare cjzlcn¿)
Percy Annabeth'in kolunu dürttü. Annabeth Hazel'la konuşmaya devam edince tekrar dürttü. Ancak Nico'nun da konuşmaya katılması dışında bir değişiklik olmadı.
Percy sürekli Annabeth'in kolunu dürterek:
"Annabeth, Annabeth, Annabeth, Annabeth." diye söylenmeye başladı.
Annabeth en sonunda ona döndüğünde yüzünden resmen "bruh" kelimesini okuyabilirdiniz.
"Efendim Percy."
Percy dikkatle Annabeth'e baktı. Sonra ise konuştu:
"Ben çok sıkıldım."
Annabeth gülüp tekrar Nico ve Hazel'la konuşmaya dönünce Percy somurttu.
Ah, harika! Konuşmaya Will de katılmıştı.
Percy tekrar Annabeth'i dürtmeye başladı.
"Annabeeeeeeeeeeeeeeeth. Annabeth çok sıkıldığmmmmm."
Annabeth ona dönüp bakmayınca da kafasını Annabeth'in dizinden kaldırdı. Aklına bir fikir gelmişti.
İşaret parmağıyla Annabeth'i gösterdi ve konuştu:
"Sana meydan okuyorum!"
Tüm arkadaşları ona döndü.
Percy arka taraftaki Violet'ın "Eh, sıçtı." diye söylendiğini, Celia'nın ise ona katılarak: "Hem de çok fena sıçtı. Yazık oldu iyi çocuktu aslında." dediğini duydu.
Bu sözlerin Percy'e pek yardımcı olduğu söylenemezdi.
Annabeth ayağa kalkıp tek kaşını kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olimpos Kahramanları Hogwarts'ta
FanficDüşünün... hiç bir Olimpos Kahramanı'nın ölmediğini düşünün. Bir okul yılı için Hogwarts'a gittiklerini düşünün. Aynı zamanda Harry Potter ve arkadaşlarının da 7. sınıfı, çok kayıp yaşanan Hogwarts Savaşı'nın bitiminde normal bir şekilde okuyacağı...