karakterler bölümü de olduğu için bunu 20. bölüm gösteriyor ben de bir an ALLAHIM YİRMİİİİ oldum sonra da hee 19 du di mi ya diye hayal kırıklığına uğradım
neyse darısı diğer bölüme ckxmlvmd
prensess_andromeda heyecanlAN HEYECANLAN ÇOK HEYECANLAN
bu bölüm söz verdiğim gibi hermionegranger_11 'e ❤️💚🤍
bu arada BİRİKTİRMEYİ BOŞVERDİM ŞEY YAPMAYIN SİZ 👍🏻✌🏻
Annabeth
Biliyordu! Bir şey olacağını biliyordu!
Percy'le dans ederlerken her şey harika gözüküyordu ve Annabeth Percy'nin şakalarına gülüyordu. Her şey mükemmeldi. Herkes mutluydu.
Ta ki o gelene kadar.
Hep böyle olurdu zaten. Annabeth'in keyfini hep o kaçırırdı.
Kim olduğunu anlamak zor değildi. Annabeth o yüzü her türlü tanırdı zaten.
Hera bu Wampus'larla ne yapıyordu burada?
Wampusları o yönetiyordu. Wampuslar o ne derse yapıyordu. Onları nasıl bir büyü altına almış olabilirdi de Wampus'lar ona saldırmayı akıllarından geçirmeden ne dediğini yapıyorlardı?
Annabeth korkunun bedeninin tamamını ele geçirdiğini hissetti. Ya arkadaşlarına bir şey olursa? Ya Percy'e bir şeyler olursa? Ya bu konuyla hiçbir alakası olmayan Hogwarts öğrencilerine bir şey olursa?
Annabeth Percy'e baktı. Percy de ona bakıyordu. Sanki aralarında bir telepatik konuşma geçiyor gibiydi. Bu aralar bu çok olmaya başlamıştı. İkisi de sadece birbirinin gözlerine bakarak ne demek istediğini anlıyorlardı.
Anlaşıp ve asalarını kaldırdılar ve Accio büyüsüyle kılıçlarını çağırdılar. Aynı zamanda da Wampus'lara büyü atmaya çalışıyorlardı ama çok azı onlara gerçekten vuruyordu.
Annabeth kemikten yapılma kılıcının ona yaklaştığını görünce muzipçe sırıttı. Buraya geldiklerinden beri böyle şeylere, yani kılıç antrenmanları gibi şeylere hiç zaman ayıramamıştı. Bu yüzden biraz sıkılmıştı, çok az. Annabeth daha önce hiç bir silahtan bu kadar uzun süre ayrı kalmamıştı. Ve özlemişti. Asa dışında bir silah kullanmayı gerçekten özlemişti.
Annabeth savaşırken sonunda sıkılmadığı bir şey yaptığı için aslında bir bakıma mutluydu. Evet, belki deliceydi, ama öyleydi işte.
Annabeth direkt olarak Hera'nın yanına gitmek istiyordu ancak Hera'ya ulaşmak için onu koruyan etrafındaki Wampus sürüsünü aşmanız gerekiyordu. Ödlek.
Annabeth bir süreliğine Hera'yı bırakmaya karar verip birkaç Wampus'u bin bir zorluk atlatarak öldürdükten sonra soluklanarak Wampus'larla savaşmayı birazcık kesip artık bir savaş alanı olan balo salonuna göz gezdirdi. Herkes bir şeyle savaşıyordu. Kapıdan sürekli yeni birileri giriyordu. Ve sonra onlar da savaşmaya başlıyordu.
Annabeth Hermione, Ginny ve Draco'nun kapıdan girdiğini gördü ve zaten neredeyse maksimum seviyede olan suçluluk hissi daha da arttı. Hera çok büyük ihtimalle, hatta kesinlikle onun yüzünden buradaydı! Ve Annabeth eğer arkadaşlarına bir şey olursa kendini asla affedemezdi.
Sonra Draco'nun bir anda eğilip Hermione'yi öpüp, bir şey fısıldayıp sonra da hızlıca savaşa katıldığını görünce düşüncelerinden kurtuldu. Hermione acayip bir şoktaymış gibi gözükürken Annabeth'in suçluluk hissi de sınırları zorluyordu resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olimpos Kahramanları Hogwarts'ta
Fiksi PenggemarDüşünün... hiç bir Olimpos Kahramanı'nın ölmediğini düşünün. Bir okul yılı için Hogwarts'a gittiklerini düşünün. Aynı zamanda Harry Potter ve arkadaşlarının da 7. sınıfı, çok kayıp yaşanan Hogwarts Savaşı'nın bitiminde normal bir şekilde okuyacağı...