⚡️11: "Seni o kadar iyi tanıyorum ki bilmiş kız, artık beni şaşırtamazsın."⚡️

384 29 134
                                    

Welcome! Everything is fine.

Dırırırıııı. Dırırırıııı.

Öhm neyse.

Selam!

Ben geldim. Çok geç oldu ama bu hikayeye çok özeniyorum ve bölümleri yazmak ciddi anlamda zor oluyor. Bu yüzden sizden çok özür diliyorum.

The Good Place sevenler kendinizi gösterin (celianın sesini duyabiliyorum)

Buyrun sahne sizindir.

Annabeth

Annabeth koşarak Gryffindor ortak salonundan çıktı. Percy ona 25 dakika vermişti ama onun 25 dakikaya ihtiyacı yoktu. Zaten bir planı vardı.

O Hogwarts'a geleli çok olmamıştı. Ve burayla ilgili bir sürü şey bilen biri varsa o da Hermione Granger'dı. Annabeth birkaç hafta önce Hermione'den ona yaşadıkları şeyleri anlatmasını istemişti. Annabeth de bu koşulla ona onların yaşadıklarını anlatacaktı.

Annabeth'in zihnindeki görüntüler bulanıktı, sadece Hermione'nin anlattıklarını hatırlıyordu.

Hermione'nin söylediğine göre onlar daha 2. sınıftayken bir sürü sırlar odası olayları olmuştu ve yazar yazmaya üşenmişti. Ne kadar da beklenmedik bir olay değil mi?

Anlayacağınız, Percy Hermione'nin anlattığı şeyleri bilmiyordu. Yani 1. kattaki kızlar tuvaletinin Hogwarts için çok önemli bir yer olduğu aklının ucundan geçmezdi.

Artık planı tamamlanmıştı.

En sonunda Annabeth Ravenclaw ortak salonunun kapısına gelmişti. Gereksiz derecede kolay olan saçma soruyu cevapladıktan sonra da kapı açıldı ve ortak salona girdi. Ravenclaw ortak salonuna göz gezdirdi. Burayı çok seviyordu.

Ravenclaw ortak salonu mavi, beyaz ve gri renklerle döşenmişti. Koltukların arkasında kocaman kütüphaneler vardı. Kitaplıkta her tür kitap vardı (hayalimdeki yer falan aq). Arkada iki kitaplığın arasında iki tane kapı vardı. Biri kızlar yatakhanesi, biri erkekler. (canlarım ben hep orayı böyle hayal ettim siz istediğini gibi edin ♡︎). Annabeth kızlar yatakhanesinin kapısına doğru yürüdü ve kapıyı açtı. Kendi kaldığı odayı ve yatağı buldu, sonra ise sandığından yaşlı yankees kepini çıkardı. Bu şapka çok şey yaşamıştı. Ve Annabeth'in her zaman yanındaydı bu şapka. Artık takanı görünmez yapmasa da hep Annabeth için çok önemli olmuştu.

Ravenclaw ortak salonundan çıktı. Salondan dışarı çıktığında yürürken bazı sesler duydu. Durdu ve etrafa baktı. Sonra ise bir hapşurma sesi duydu. Bu hapşurma sesini de antik yunanca ve latince küfürler izleyince de göz devirdi.

"Di İmmortales." diye fısıldadı muhtemelen görünmezlik pelerini altındaki kişi.

Percy onu takip etmişti. Harry'nin görünmezlik pelerinini alıp Ravenclaw ortak salonuna kadar onu takip etmesi çok büyük ihtimaldi. Sonuçta yankees şapkasını Ravenclaw kızlar yatakhanesinde tuttuğunu biliyordu. Bu da demek oluyordu ki Annabeth şapkayı nereye saklarsa saklasın o bunu bilecekti.

Annabeth onu farketmemiş gibi yapmaya karar verdi. Bu bazı şeyler için en sağlıklı çözümdü.

Hemen 1. kattaki kızlar tuvaletine doğru yöneldi. Percy'nin bu sırada onu takip ettiğine hiç şüphesi yoktu. Bu yüzden arada sırada başka yerlere saptı. Bazen yavaşladı, bazen hızlandı. Bazı girdiği yerlerde de çok kaldı. En sonunda Percy'i atlattığına emin oldu. Tuvalete gelince kapıyı açıp içeri girdi ve şapkayı koymak için uygun bir yer buldu.

Olimpos Kahramanları Hogwarts'taHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin