Merdiven

22 0 0
                                    

Bu gercek miydi ? Yoksa ben kafamda mı kuruyordum ? Kubi ve Atakan.. bu olabilir miydi ?
Gözüme uyku girmiyor yemek bile yiyemiyordum. Benim hayallerim Atakana hatta belki ara sıra ikisine birden sahip olmakken onlar birbirine mi ait olacaktı ? Herkes plaja gitmek için hazırlanırken yüzmek dahi istemediğimi fark edip "ben gelmeyeceğim" diye mırıldandım. Tarık'la doğukan beni ikna etmek için çabalarken Atakan "ben de mi gitmesem" dedi. Gözlerim parıldadı bir anda. Herkes hazırlanıp çıktıktan sonra yazlıkta ikimiz kalmıştık sadece. Sonunda oluyordu. Onunla baş başaydım. Üstüne atlamak geliyordu içimden. Ama Kubi konusunda içim endişe doluydu. Bir süre onunla sohbet etmek için çabaladım. Ama sohbeti uzatmıyordu. Çalışıyordu anlıyordum meşguldü. Ama benimle ilgilensin istiyordum işte. Bu fırsatı bir daha yakalayamazsak diye düşünüp duruyordum. Bir şey yapmalı mıydım ? Ama ne yapabilirdim ki ? "ay cok sıcak" diye söylenip dikkat çekici bir şeyler giymek için yukarı çıktım. Ve sonuç olarak giymemeye karar verdim sütyen ve şortla aşağı inerken merdivenlerden yukarı çıkıyordu o da. Basamakların ortasında beni kolumdan tutup duvarla arasına sıkıştırdı. Kalbim yerinden çıkmak üzereydi. "Kubiden uzak dur" dedi tıslayarak. Gözlerim doldu anında. Çenem titriyordu. "N-ne-neden ?" Dedim. Sesim zor çıkıyordu. Öfke dolu bakan gözleri kısıldı ve yüzüme yaklaştı. Yumuşak ama yüksek bir sesle konuştu.
"ÇÜNKÜ SEN BENİMSİN!"

Yazlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin