Yedinci gün

17 0 0
                                    

Sabah yine ilk ben uyanmıştım. Bu iyi olmuştu böylece planımı yapabilecektim. Hemen duşa girip güzelce traş oldum. Duştan çıktığımda havlumu asmak için balkona çıkmıştım ki gözüm Doğukanla Tarığın uyuduğu odaya kaydı. Deliler gibi sevişiyorlardı. Tam kafamı çevirip gidiyorken Doğukan "bizi izlemek istemez misin hayatım" diye seslendi. Aslında istiyordum. Ama utandım. "Hayır abi sağolun" diyip odama gittim. Arkamdan gülmüşlerdi. Şimdi oturup mastürbasyon yapmak istiyordum ama planımı bozamazdım. En sexy kıyafetlerimi giyip asağı indim. Atakan uyuyordu. Güzel. Yan koltuğa yatıp telefonumla oynamaya başladım. Bacaklarımı koltuğun tepesine kaldırmıştım. Böylece uyandığında göreceği ilk şey popom olacaktı. Bir süre sonra mırıldayarak uyandı. Gözleri önce popoma sonra bana kaydı. Günaydın dedi. Umursamaz bi tavırla "günaydın uykucu" dedim. Kalkıp tuvalete girmesiyle Kubinin yanına fırladım. Onu öpüp ısırıyor kıvama getiriyordum. Sonra aşağıdan kapı sesini duyunca " hadi aşağı inelim " dedim. Peki diyip elimden tuttu. Birlikte aşağı indik ve orada da oynaşmaya devam ettik. Atakan bize dönüp bakmıyordu. Ama farkındaydı. Biraz daha ileri gitmem gerekiyordu. Kubinin dudaklarına yapıştım. Geri çekildiğimde Atakan nefret dolu gözlerle bize bakıyordu. Sonunda onu rahatsız etmeyi başarmıştım. Artık ilgi odağı ben olacaktım. En azından planım böyleydi. Ama bir süre sonra fark ettim ki bütün gün Kubiyle ilgilenmeye başlamıştı. Sahile gittiğimizde ona masaj yaparak krem bile sürmüştü. Ne oluyordu böyle ?

Yazlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin