Grup

16 0 0
                                    

Kubilay ile güzel sohbetlerimiz ve birlikte paylaştığımız anlar artmaya başlamıştı. Ama bu yüzden minik Atakanımı kaybetmekten çok korkuyordum. Keşke üçümüzün birlikte olması mümkün olsaydı. Yoksa mümkün müydü ?
Gün içinde koltukta yatarken Kubilay yanıma uzandı ve gülüşüp bir şeyler konuşurken Atakanın bahçeden bizi dikkatle izlediğini fark ettik. Kubilay'la göz göze geldik ve sanki aklımı okumuşcasına bir anda " Atakan yanımıza gelsene grup yapalım" dedi. Heyecandan kulaklarım kızarmıştı. Resmen hayallerim cümlelere dökülmüştü ilk defa. Atakan gülerek ve dalgaya vurarak karşılı verdi. Anlamadığı şey ise bizim son derece ciddi olduğumuzdu. Ben bu hayalle yanıp tutuşurken hayatımın aşkının bunu şaka zannetmedi beni çok incitmişti. Kalkıp bahçeye çıktım ve bir sigara yaktım. Gözlerimi Atakandan ayırmayarak içime çektiğim dumanı üfledim. Gözleri gözlerimden göğüslerime kaydı. Suratını arasına gömüp bulubılı yapmak varken neden bakmakla yetiniyordu ? Onu çok istiyordum. O an bir yeşil ışık görsem bahçenin ortasına soyunmaya hazırdım. Kubilay yanımıza gelip grup konusunu diretmeye başladı. Diretmesi hoşuma gitmişti. Atakan ise gülüyor fakat içten içe bu fikiri beğeniyordu. Bunu hissedebiliyordum. Doğukan ve Tarık da bahçeye inince bu konu konuşulmaya devam etti. Doğukan "siz almazsanız biz alırız kızı aramıza" dedi. Güldüm ama bu fikir de hoşuma gitmişti. Resmen kızgınlıktaydım artık. Fakat Atakansız bir seks benim için bir anlam ifade etmiyordu. Ne istediğimi biliyordum. O güçlü kollarıyla minicik bedenimi istediği hale sokmasını ve bana saatlerce sahip olmasını istiyordum. Bu hayalleri beynimden atamıyordum. Beni derinden etkiliyordu koca seks makinem.. masum görünüşü ve kibar tavırlarının altındaki pussy killer kişiliğini gayet iyi görebiliyordum. Onun olmalıydım artık. İkimiz veya üçümüz fark etmezdi artık dayanamıyordum işte. Güzel bir plan yapmalıydım. Sakinleşip Ertesi gün için pusuya yatıp beklemeye koyuldum ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 23, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yazlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin