Beşinci gün ( KAN )

25 0 0
                                    

Doğukan ve Tarık sonunda kavuşmuştu. Onlar adına cok mutluydum. Atakan bu sırada yine evde uyuyordu. " ruhsuz " diye geçirdim içimden. Hayır aslında öyle değildi. Sadece öyle olmak istiyor ve öyle davranıyordu. İnsan sevmeyi sevilmekten, mutlu etmeyi mutlu edilmekten öğrenirdi. Belki de o bunları hiç öğrenmemişti. Oysa görseydi benim ona olan sevgimi. Ona karşı hislerimi bilseydi o zaman anlayabilirdi. O zaman o da sevebilirdi beni. Doğukanın bana seslendiğini fark edip gerçek dünyaya döndüm
D : Kanka neyin var ya sustun
Ben : hiç Ya ilacımı içmedim ondandır
D : kötü değilsin di mi ?
Ben : hayır. Merak etme.
İlaçlarımı gerçekten de içmemiştim. Hislerimi uyuşturdukları için duygularımı bastırdıkları için içmeyi red ediyordum bazen cunku ona olan sevgimi bastırmak istemiyordum artık. Dolu dolu yaşamak istiyordum ona olan bütün duygularımı. Eriyordum karşısında farkında bile değildi.

Atakanı uyandırdım ve ona kahve yaptım. Birlikte bir süre sohbet ettik. Bazen söylediklerini anlamıyordum. O kadar zekiydi ki onun karşısında insan kendini küçük hissediyordu. Beni de etkileyen şeylerden biri buydu zaten. Beynini dillemek istiyordum. Ah o zekası beni benden alıyordu.
—-
Aksam olunca yine içmeye başladık. Atakan sarhoş olmuştu. Sonunda istediğimi elde edeceğimi düşünürken herkes bir anda kalkıp yatmaya gitti. Tek basıma kalmak istemediğim için bir anda kalkıp içeri girdim. Ve içeri girmemle elimdeki bardağı düşürmem bir oldu. Gözlerime inanamıyordum. Atakan çıplak bir şekilde yatıyordu ve Kubilay onu inceliyordu. Bardağı düşürmemle Kubilay bana döndü. Ve arkasını dönüp hemen yukarı çıktı. Gözlerimi Atakanın üstünden alamıyordum. Geniş omuzları ve şekilli vücuduyla sanki bedenimi ateşe veriyordu. Ama aklımdaki soru geçmiyordu. Kubi neden onu izliyordu ?
Bunları düşünürken kırılan cam parçalarını temizlerken elimi kestim. 40 davulun sesine uyanmayan Atakan bir anda gözlerini açıp bana döndü. Yanıma gelip elimi tuttu ve suya soktu. Peçete ile kanımı sildi. Peçeteyi burnuna götürüp kokladı ve iç çekti. Neden kanımı kokluyordu ? Ne oluyordu ? Nasıl uyanmıştı elimi kesmemle ? Yoksa o bir... kan faşisti miydi ?

Yazlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin