Sabah kalktığımda başımda fena bir ağrı vardı.Dün akşam hiç yemek yememiştim ve nedeni bu olabilirdi.Ancak inadım tutmuştu.Bu evde yemek yemeyecektim.Kalkıp elimi yüzümü yıkamanın iyi olacağını düşündüm.
Evet,sanki biraz rahatlamıştım.Ama tam olarak geçmemişti.Düşündükçe daha kötü olacağımı biliyordum.Saat daha erkendi ve bilgisayarımı alarak yatağıma geçtim.Facebook,twitter derken vakit zaten geçmişti.Üzerimi giyinip saçlarımı yaptım.Her zamanki klasik şeyler.
Evde hiç ses yoktu.Muhtemelen annem alt komşumuza gitmiş abim ve babam işe gitmişlerdi.Bu duruma sevinmiştim açıkçası.Kimsenin yüzünü görmek istemiyordum.
Kızların gelmesine daha vardı.Ben de bizim oradaki bir parkta biraz oturmaya başladım.Şansa bakın ki Koray da oradaydı.Ondan ciddi anlamda korkmaya başlamıştım.Sürekli peşimdeydi ve nedenini bilmiyordum.Konuşacak cesaretim de yoktu.Bakışlarından rahatsız olduğum için ve o saatte parkta insan olmadığı için kalkmaya karar verdim.Tam kalkmıştım ki arkamda adım seslerini duydum.Ama arkama bakmadım.
"Merhaba Azra.Nereye gidiyorsun ? " Bu Koray'dı.
Bir an içimden sanane demek gelse de zar zor "Okula." diyebilmiştim.
"İstersen seni ben bırakayım ?" Ne münasebet!
"Hayır kendi okuluma kendim gidebiliceğimi düşünüyorum.Yinede teşekkürler Koray." Bunları söylerken onun suratına bakmıyordum ve tepkilerini de göremiyordum maalesef.Hızlı adımlarla parktan çıktım.Kızların gelmiş olmasını görmek beni rahatlatmıştı.
"Hayırdır Azra suratın kireç gibi ? " Yağmur hemen farketmişti.
"Anlatacağım ama önce okula gidelim lütfen." Burada konuşmak istemiyordum.Biri duyabilirdi.
"Tamam öyle olsun bakalım."
Okula gelmiştik.Her zamanki sıramıza geçtik ve ben olanları anlattım.Arada Arda'ya bakmayı da ihmal etmiyordum.
"Bence bu bir sapık." dedi Bahar dalga geçermiş gibi.
"Bence katil ve seni öldürecek."Dedi Burcu.
"Bence sana aşık." dedi Yağmur ve hepimiz onun suratına baktık.
"Ne ? Bir erkek bir kızı neden sapık gibi takip etsin ? Okula bırakmak istesin ? Bence Koray seni seviyor." Dedikleri mantıklıydı.Ama şu zamanlar en son isteyeceğim şey beni seven birisini bulmaktı.
"Sanırım Yağmur haklı." Dedi Burcu kararsız bir şekilde.
"Ee. Ben ne yapacağım o zaman ?" Ondan korkuyordum.
"Ona tepki vermemelisin.Onunla hiçbir şekilde konuşma." Bahar mantıklı konuşuyordu ama bu işin böyle biteceğini sanmıyordum.
"Tamam.Ama böyle bitmez bu." dedim Bahar'a. O da bilmiyorum anlamında kafasını salladı.
Bütün ders boyunca aklımda bunlar vardı.Başımın ağrısı geçmemişti ve daha da şiddetlenmişti.Kafamı kollarımın arasında sıkarak sıraya yaslandım.Belki biraz geçerdi.
Tenefüste Kerem yanıma gelip hiç nazik olmayan bir şekilde beni uyandırmıştı.Başım ağrıyordu ve başıma vurmasıyla başımın dönmesi bir anda gerçekleşmişti.
"Napıyosun ya ?" Biraz sert çıkışmıştım ama başım çok fenaydı.
"Pardon ya o kadar acıyacağını düşünmemiştim."
"Tamam ya sorun yok pardon benim başım ağrıyo da sert çıkıştım biraz."Kendimi suçlu hissetmiştim.
"İlaç aldın mı ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçan Balon
ChickLitHer an patlamaya meyilli bir balon mutlaka yuvasından uçar ve gökyüzünde bulutların arasında kaybolur . Peki bulutların arasında o balona ne olur ? Her saniye yavaş yavaş söner mi ? Belki de birden patlar ? Belki de hiç bir şey olmaz rüzgar ona yön...