"Oliviaa?!"-zvao me tata iz hodnika.
"Dolazimmm odmah, tata!"-odgovorila sam dok sam zatvarala svoj kofer i ustajala.Da, idem u Hogwarts, vec je 7.godina ali znam dovoljno čarolija jer me tata naučio dok sam bila manja, usput tata mi je Sirius Black, on je stric Harry Potteru ali Harry jos ne zna da ima sestričnu, to jest mene, zovem se Olivia Black, imam 17 godina i moram u Hogwarts jer sam jedna od njih.
"Napokon Liv (to mi je nadimak), Hagrid nas ceka, zakasnit ces na Hogwarts Express"-reče moj tata
"Izvini tata, ali jedva sam zatvorila kofer hahaha."-rekla sam i krenuli smo prema stanici 9¾.
Brzo smo stigli tamo jer se mozemo samo transportirati tamo ali moj tata preuvelicava stvari, dosli smo 10 minuta ranije i zapravo smo mi cekali Hagrida. Vlak je stigao, Hagrid je izasao iz vlaka i prvo sto sam pomislila bilo je "jeez koliki covjek" mislila sam da ce nas pojesti ali sve je bilo okej hahaha, pozdravio se sa tatom zatim se okrenuo prema meni i predstavio se.Hagrid:"Zdravo Oliva, ja sam Hagrid i putujes sa mnom za Hogwarts, pozdravi se sa tatom i moramo krenuti hehe.
Pozdravila sam se sa tatom i rekao mi je da se cuvam, Hagrid i ja smo usli u vlak i krenuli. Hagrid mi je cijeli put pricao o skoli i kako ce mi biti prezanimljivo tamo, iskreno jedva sam cekala otici da i ja vidim kako je tamo, tako smo cijeli vrijeme pricali i smijali se.Hagrid:"Eh, izgleda da smo stigli, mlada damo, idemo."
Izasli smo iz vlaka i hodali nekolilo minuta kad sam ugledala ogromno jezero.Ja:"Uhm, Hagrid? Kakvo je to jezero i kako cemo stici do skole?
Hagrid me pogledao, nasmijao se i rekao:"Ne brini, to je Black Lake, preci cemo ga camcem naravno."
Zamahnuo je svojin stapicem, izgivorio neku caroliju i camac se stvorio pred nama.
Hagrid:"Evo nas, stigli smo, zajedno cemo uci i otici u Great Hall, Dumbledore vec zna da dolazis i okupio je sve ucenike ds te ugodno docekaju."
Ja:"Okej, radujemm see jaako."-rekla sam uzbudjeno, ali i prestraseno jer nisam znsla u koju ce me kucu staviti.
Dosli smo pred ogromna vrata koja su se otvorila iste sekunde kad smo stali pred njih i nastala je tisina.
Dumbledore:"Molim za tisinu!! Stigla nam je nova ucenica!"
Tad su svi pogledali u mene, a ja sam se skamenila.
Tada me Hagrid malo trznuo i usls sam zajedno s njim u Great Hall.
Dumbledore:"Dobro nsm došla Olivia! Siguran sam da ces se dobro snaci u Hogwarts, kao sto je i tvoj otac!"
Dosla sam do stola gdjr je Dumbledore stajao, a Hagrid je otisao iza sjesti, stajala sam tamo sce dok Dimbledore nije rekao da se predstavim, stala sam na sredinu i glasno rekla da me svi cuju:"Zovem se Olivia Black, otac mi je Sirius Black i imam 17 godina, mozda je malo cudno sto sam dosla bas u zadnjoj godini skolovanja, ali znam dosta čarolija jer me tata ucio kad sam bila mala, hvsla vam na lijepom doceku i nadam se da cemo se dobro slagati!"-kad sam zavrsila sa svojim govorom, oci su mi zastale na trenutak jer sam se izgubila u jednim predivnim svijetlo-plavim ocima, brzo sam se trgnula jer je Dumbledore rekao da svi zaplijescu za moj dolazak.
Dumbledore:"A sada, najvazniji dio Olivia, vjerovatno znas, nas razredbeni klobuk mora odluciti u koju ces kucu otici."
Ja:"Da, znam, gospodine Dumbledore."
Sjela sam na stolicu dok je jedna od profesorica dolazila do mene sa klobukom.
Prof. McGonagall:"Ja sam prof. McGonagall, sad cemo cuti u koju ces kucu."-rekla je ljubazno, a ja sam samo kimnula glavom u znaku "jasno mi je"
Stavila mi je klobuk na glavu i on je poceo da prica:"Hmmm, da vidimo, jako pametna, hrabra, kreativna, borbena, neka to bude:"SLYTHERIN!!!"
Okej, sta se upravo desilo, mislila sam da cu otici u Gryffindor, STAA, ja sam u Slytherin. Svi su poceli aplauzirati, a pogotovo ucenici iz Slytherin, trazila sam Harrya ali ga nisam mogla nigdje uociti, vjerovatni je negdje u guzvi, vidjet cu kasnije.
Dumbledore mi je cestitao i uputio me da sjednem kod ostalih ucenika Slytherin-a. Sjela sam do jednog decka, bio je tamnoput i lijep.
"Ja sam Blaise Zabini"-rekso je
Ja:"Olivia Black, drago mi je"- nasmijesila sam se.
Sve je zavrsilo i trebali su mi pokazati gdje se nalazi dnevni boravak moja soba, pokazali su mi sve i odjednom sam se opet susrela sa onim predivnim plavim ocima, dosao je do mene i rekao:"Mislio sam da ces zavrsiti u Gryffindor, zbog tvog oca, ali vidim da si kod nas, mala, usput, ja sam Draco Malfoy"
Ja:"Da, imas li sta protiv, Malfoy?!"
Draco:"Oho sto nam je neko nazivciran, mozda imam nesto protiv, ali ne mogu nista uciniti jer si u Slytherin, vidimo se okolo, MALA"- rekao je, to "MALA" je naglasio, da mi je doslo da ga udarim, ali sam se suzdrzala.
Ja:"Nadam se da se ne vidimo, Malfoy!"
Draco:"Tjesi se, mala, uvijek sam prisutan!"-rekao je udaljavajuci se od mene.
Odjednom sam cula njezni muski glas:"Malfoy, ha? Gnjavi li te mozda?"
Tad sam se okrenula i ugledala visokog decka, narandzaste kose i smedjih ociju......Nadam se da vam se prvi dio svidja, mozda nisam odlicna u pisanju prica ali volim pisati! Volim vas punoo i hvala!! ❤🤗
P.S.u mojoj prici su svi koji su umrli u filmu zapravo zivi!!
YOU ARE READING
Hladan Dodir
FanfictionPriča o kćerki Sirius Black-a po imenu Olivia Black, dolazi u sred 7.godine u Hogwarts, ono što je čeka tamo neće biti nikako lako za nju, ako želite znati, čitajte moju priču, hvala❤❤ P.S. Sirius i Narcissa nisu rođaci u mojoj prici😊