Part 17

377 21 10
                                    

*flashback*
Ja:"Pusti me, moram ici!"
Greyson:"Ne! Ne moras, ostat ces ovdje dok mi se ne ispricas iste sekunde!"-zagrmio je na mene, na sto sam se ja stresla i pocela jos vise plakati, oci su mu postajale jako cudne i poceo je da mi jako steze ruku.
Ja:"Pusti mi ruku!! Boli me to!"
Greyson:"Ajoj, znas kako me zanima!"
HEJ! PUSTI JE!-neko je zagalamio, oboje smo se okrenuli i ugledala sam............................

To je bila Maria.
Maria:"Pusti je kad ti kazem!"
Greyson:"A sto ako necu, sto ces mi ti uciniti?"
Maria:"E pa! Ugh! Ubit cu te!"
Greyson:"Ohoo hshahaha----
Ja:"MARIAAA!!!!!"
Maria je u tome trenutku zamahnula stapicem i Greyson je pao na pod i poceo da krvari, gledao me je orsvo u oci, mogla sam mu vidjeti toliku bol u ocima. Kleknula sam pored njega i pocela da sw tresem od straha da ne umre.
Maria:"Ja...Gabi..ja----
Ja:"NISTA! Idi odavde! Ako umre ri ces biti kriva! Odlazi!"-ona je samo otrcala bez da je pogledala nazad.
Ja:"Grey!!! Ustani polako idemo do bolnickog krila!" On je polako ustao, sreca pa smo bili blizu, Madam Pomfrey ga je odmah stavila na krevet i izlijecila mu sve rane, samo je morao ostati tu do sutra ujutro da se odmori.
Madam Pomfrey:"Kako se to desilo?"
Ja:"Pa..slucajno, nas dvoje smo isprobavali neke carolije i ja sam slucajno probala jednu caroliju i udarilo je njega..."-nisam htjela da Maria upadne u probleme..-ali ne govorite Dumbledoreu i ostalima, molim vas!"
Pomfrey:"Okej draga, necu, ali budi pazljiva drugi put!"
Ja:"Hocu..mogu ostati ovdje s njim?"
Pomfrey:"Ako ti nije problem, mozes."

Maria's POV
Trcala sam koliko kod sam mogla i otisla u sobu. Suze su mi se slivale niz lice, nisam mogla vjerovati da je tako reagirala...sjedila sam na krevetu, skupljena i uplakana. Antonie nije bilo, izgleda da je sa Hermione i Ginny.
Odjednom su se vrata sobe pocela otvarati i ugledala sam Draca.
Draco:"Cuo sam plac, pa sam usao da vidim sta je bilo?"
Ja:"Gabi...pokusala sam ju spasiti od Greysona i bacila sam neku caroliju na njega, on je poceo da krvari i Gabi se pocela derati na mene kao da sam ga mogla ubiti i tako i rekla da odlazim...."
Draco:"Jooj, dodjii.."-zagrlio me je jako, toliko sam se lijepo i sigurno osjecala u njegovom zagrljaju..poceo je oricati sa mnom o nekim drugim temama da me oraspolozi, pricali smo tako dugo i dosli na temu istine i izazova.
Ja:"Zasto si se onako uznervozio zbog izazovom sa bananom?"
Draco:"Pa..ovaj...bilo mi je neugodno i bilo je puno osoba..."
Ja:"Hej, samo se opusti uz tu igru, sve je okej hahaha, ima i gorih izazova!"
Draco:"Joj, znam al eto..nisam navikao.."
Ja:"Draco...nesto si svih ovih dana depresivan, vidim to, molim te reci mi sta se desava.."
Pogledao me je duboko u oci, mogla sam vidjeti ogromnu tugu u tim sivo plavim ocima..suze su mu se skupile i poceo je pricati. Ispricao mi je sve, ali doslovno sve sto se desilo s njim i Oliviom. Osjecala sam se lose zbog njega i dala mu savjet, iako mi se svidjao, ali vidjela sam nekog deugog koji je isto prekjut.
Ja:"Draco...pricaj s njom, poslusaj ti nju i ona tebe, biti ce sve uredu."
Draco:"Nadam se...sutra cu pricati s njom."

*sutra*
Draco's POV
Danas imamo slobodan dan, iskreno ne znam ni ja zbog cega al ono oke, odmah sam se sjetio svega sa Oliviom i krenuo sam odmah prema njenoj sobi. Dosao sam do vrata, osjecajo sam se toliko nervozno, sve mi je nesto prolazilo kroz stomak, ruke su mi se oznojile i tesko sam disao. Nakon 5 minuta stajanja pred vratima, pokucao sam.
Olivia:"Ko je?"-sutao sam, nisam imao snage ista reci dok ona opet nije viknula.
Olivia:"Ko jee??"-priblizavala se vratima i otvorila ih, kad je vidjela mene, skamenila se kao i ja isto, stajali smo tako nekoliko sekundi i ona je prekinula tisinu.
Olivia:"Sto hoces, Draco? Zar mi nismo gotovi?"
Ja:"Olivia...molim te, pusti me unutra, zelim pricati s tobom o svemu..."
Sutala je i maknula se sa ulaza kako bi usao u sobu i zatvorila je vrata, heh ipak me jos voli, okej Draco sad ozbiljno.
Ja:"Liv...saslusaj mene sad i ja cu tebe, ja ovo ovako vise ne mogu, svi ovi dani bez tebe su mi uzasni, falis mi previse..."-gledala me je u oci, tuznim pogledom koji mi je slamao srce i pocela pricati:"Draco..sve si pogresno shvatio..izmedju mene i Toma nema nista, nikad nije bilo i nikad nece ni biti..isto sam bila slomljena kao i ti i samo sam cekala ovaj trenutak da pricamo..."-krenuo sam nesto reci i prekinula me je poljupcem, na sto sam joj ja uzvratio i tako nekoliko puta.
Ja:"Koliko mi je ovo falilo"-rekao sam kroz poljubac, ona se samo nasmijala i nastavili smo. Okomotala je noge oko mog struka na sto sam ju ja nagnuo o zid, te prenio na krevet. Pocela mi je otkopcavati kosulju polako i ljubiti mi vrat, tada sam ustao i preokrenuo je da je ona sad ispod mene, skinuo sam joj majicu i poceo joj ljubiti vrat na sto je ona zadihana na moje uho sapnula:"Falio si mi Draco, ne zelim da se ikad vise odvajamo.."
Ja:"Necemo, ne brini malena!" Ljubili smo se tako jos neko vrijeme i zaspali.

Greyson's POV
Polako otvaram oci i vidim bijele zavjese ispred sebe i ogromne prozore, ustanem u sjedeci polozaj i shvatim da sam u bolnici, nedugo nakon toga vidim da Gabriela lezi na drugom krevetu i spava. Cekaj, nakon onoga sinoc sto sam ucinio, ona ostane sa mnom u bolnici, malo sam se zakasljao ne bi li ona cula. Pocela se okrecati jecajuci po krevetu, govoreci nesto ali nisam ju mogao razumjeti, ustao sam polako i uhvatio ju za ruku i nekim cudom smirila se i otvorila polako oci, toliko je slatka, pomislio sam, na sto je ona kad me je vidjela, sjela brzo na krevet i odmaknula se od mene.

Gabi's POV
Grey:"Sta je bilo? Nesto sam uradio?"
Ja:"Uhm..imala sam nocnu moru i nisam te ocekivala pored mene! Moram ici!"
Ustala sam kreveta na sto me je on uhvatio za ruku i vratio nazad.
Grey:"Hej, mala, zasto si ostala sa mnom cijelu noc?"
Ja:"Jer sam morala, mislis da bih svojom voljom ostala?"
Grey:"Pa, ne znam ja, primijetio sam kako me gledas.."-podignuo je jednu obrvu, pogledao od dole prema gore i nasmijao se u kut usana, ughh toliko je bio faking zgodan, ali necu mu to priznati.
Ja:"A kako te to gledam?"
Grey:"Sa pozudom, zelis me, osjecam to.."
Ja:"Daj ne pricaj gluposti, vidim da si bolje, tako da idem!"-istrgnula sam ruku iz njegove i otisla pravo u sobu da pricam s Mariom. Usla sam u sobu i vidjela Mariu kako pise neku zadacu.
Ja:"Mai...oprosti mi molim te, pogrijesila sam sto sam onako reagirala...jednostavno sam se prepala jer sma mislila da si ga ubila, molim te..."
Maria:"Imas srece sto si mi poput sestre, luđakinjo!!"-viknula je i potrcala mi u zagrljaj, mrzim se svadjati sa voljenim osobama, a Mariu volim previse, uvijek je tu za mene kao i ja za nju!
Maria:"Ali, iskreno, Greyson je jako zla osoba i ne zlim da ti naudi, znam da ti se svidja, vidim ti to u ocima!"
Ja:"MOOLIM? Ne svidja mi seee!!!"
Maria:"Ma ne, nikako, kako ga samo gledas i slinis za njim kad prodje..."
Ja:"Joj, okej, prezgodan je, okej?!"
Maria:"Pa znala sam, nemas mi sta priznati, znam da ti se svidja hahahaha!!"
Ja:"Zivcira me jako, ali je prehot uhh.."
Maria:"Pa sta je sa Cedricom?"
Ja:"Ugh..ne spominji mi ga, gad, sinoc se pozdravim s njim i vidim ga kako se ljubi s nekom likusom, zato sam i plakala sinoc i onda je Greyson dosao i pokusao me utjesiti, ali sam ja bila drska prema njemu tako da je i on onda poceo biti takav prema meni i eto, prepala sam se ali je bio hot dok sam bila izmesju njega i zida, oke moram se smiriti!!!"
Maria:"Derinitivno se moras smiriti, ti i tvoji vampirski hormoni, Bozeee!!"
Ja:"Hahahah, a gdje je Tonii???"
Maria:"Cijelu noc je sa Hermione, Ronom i Harryem hahahaha"
Ja:"Isuse sto joj se svidja Harry..."
Maria:"Daj suti, pogle sebe!"
Ja:"A sta je s tobom i Dracom?"
Maria:"Ma nista...on je cijelo vrijeme bio depresivan zbog Olivie, sve mi je ispricao..a ja aam ugledala jednog crnog, uhh da ga vidis, hodajuci ses"
Ja:"Isuse, Mariaa!!"

Olivia's POV
Budim se i vidim Draca pored mene, toliko je sladaaakk dok spavaa, bas je beba, nije bilo sretnije osobe od mene trenutno..napokon ssam osjetila njegove usne, tijelo, ruke i sve, toliko mi je falio...poceo se buditi i namsijao se.
Draco:"Sta me gledas malenaa?!"
Ja:"Jer si ruzan."
Draco:"JA RUZAN? STA PRICAS TI TO, JA SAM NAJLBEPSI LIK U SKOLI, UFF STA U SKOLI, ZAPRAVO CIJELOM SVIJETU!"
Ja:"Jaooo drama queen, znam da si najljepsi smiri see!!"- sjeo je preko mene i poceo me skakljati kad je Blaise uletio u sobu:"DRACOOOOO, TVOJA MAMA! NARCISSA!! DOLAZI!!!! Ustali smo brzo i krenuli trcati za Blaiseom, prosli smo kroz ogromnu guzvu ucenika i nastavnika, prizor koji nas je docekao je sokirao sve, a pogotovo Draca.........................

Evoo gaa i 17.dio hehe, nadam se da vam se svidja, ostavite vote i komentar i sta mislite sta se to na kraju desilo... Hvala na citanju, volimmm vaas svee💛💛💛

Hladan DodirDonde viven las historias. Descúbrelo ahora