Part 11

456 27 12
                                    

*flashback*
Draco je uzeo moju toplu ruku, dok je njegova kao i uvijek bila hladna, pogledao me je u oci, nasmijao se malo i rekao:"Volim te, Olivia Black."
Ja:"I ja tebe volim, Draco Malfoy."
Stavio je svoju ruku njezno na moj vrat, ostavljajuci njezni poljubac na mij usnama, na sto sam mu ja uzvratila, legli smo na krevet, zagrlili se i zaspali..................................

Draco's POV
Probudio sam se, dok je Olivia jos spavala. Gledao sam je tako, Boze kako je slatka. Nakon nekoliko sekundi, probudila se i nasmijala
Olivia:"Koliko dugo me vec gledas?"
Ja:"Nekoliko sekundi, slatka si.!
Olivia:"Ajde, moram se spremati, moramo na nastavu."
Ja:"Okej, vidimo se malena!"
Olivia:"Vidimo se, slatkisu!"

Olivia's POV
Draco je izasao, a ja sam ustala sva sretnaa, rekao je da me voliii!!!" Spremila sam se i krenula prema ucionici.

Dumbledore's POV
Ja:"Hvala ti puno, odlicna ideja!"-govorio sam Kingsleyu, sefu ministarstva magije.
Kingsley:"Znaci, dogovorili smo se, uvest cemo mobitele u skolu. Vecina ih vec ima, to su mobiteli koje samo mi, carobnjaci i vjestice imamo. Zato dmo odlucili, nakon dugi vremena, da to uvedemo. Na mobitelima ce se moci instalirati aplikacija Wizargram, slicna aplikaciji u bezjackom svijetu, ali ovu samo mi mozemo koristiti i nemoguce je da ikakav bezjak udje u to, ujdeno imamo i WizTube, tamo se mogu objaviti videi i gledati naravno, moci cete obavjestiti sve ucenike za bilo kakve sastanke, nastavu i ostalo."
Ja:"Naravno, ifemo u Great Hall javiti svima."
Kingsley:"Idemo!"
Harry's POV
Moramo naci Oliviu i Draca, da im javino da nas Dumbledore sve treba, nasli smo ih.
Ja:"Draco! Liv! Moramo u Great Hall, Dumbledore nam mora nesto bitno reci!"
Liv:"Okej, idemo!"
Otisli smo u Great Hall, bila je tisina, a sa Dumbledoreom je bio gospodin Kingsley, sef ministarstva magije.
Dumbledore:"Dragi moji, gospodun Kingsley ima dobru vijest, dobro slusajte!"
Kingsley nam je sve rekao i objasnio.
Dobit cemo mobitele, odlicnoo!! Bit ce zanimljivo, moci cemo se dopisivati, slikati, gledati videe i ostalo.

Fred's POV
Ja:"George? Mislis li isto sto i ja?"
George:"Definitivno!"-nasmijali smo se.
Draco:"Sta ste sad smislili?"
Js:"WizTube, aplikacija na kojoj se mogu objavljivati i gledati videi. George i ja cemo poceti snimati i podtati poznati, hehe!!"
Draco:"A daaaj, mogu i ja s vama,"
George:"Nisam znao da te tako nesto zanima, ali naravno da mozes, zgodan si, imas plavu kosu, plave oci, donijet ces nam vise slave!"
Draco:"Sutii!!
Freď:"Salimoo se! Smiri se!"
Draco:"Njanjaa, idemm!!"
Olivia's POV
Ja:"Hermione, sta mislis o mobitelima?"
Hermione:"Mislim da ce biti zanimljivo!"
Ja:"Kad dolaze uopce?"
Hermione:"Sutra, jedva cekam!!"-Fred je dosao do nas.
Fred:"Curee, hocete pomoci meni i Georgeu sa WizTube i Wizardgram?"
Ja:"Naravnoo!!! A ti Hermione?
Hermione je gledala u Freda, nije ni trepnula, tako ga je gledala, nepomicno, tad sam ja prosla rukom ispred njenih ociju i rekla:"Hellouuu, zemlja zove Hermione!"
Hermione:"Aha, sta?"
Fred:"Oh Granger, pitao sam hicete pomoci meni i Georgeu?"
Hermione:"Da, naravnoo!!"
Fred:"Okeej darlings hvala vam!!"-namignuo nam je, namsijao se i otisao.
Ja:"Oooo Hermioneeee!!! Jesi ti to zsljubljenaa u Fredaaa??!!"
Hermione:"Naravno...da nisam!"
Ja:"Da, da, zasto si ga gledala onakoo?"
Hermione:"Jooj, okej, mislim da osjecam nesto prema Fredu..."
Ja:"Znala sam! Hermione je zaljubljenaaa!!!"
Hermione:"Tihooo, cut ce te neko!"
Ja:"Upss, sorry!! Moram saznati da li se ti njemu svidjas!"
Hermione:"Daa, odlicna ideja, hvala ti!"
Ja:"Hihi, zasto postoje prijatelji?"
Zagrlile smo se i nastavile pricati.

Draco's POV
Decki i ja smo otisli kod Dumbledorea jer smo htjeli znati sta ce biti sa Tomom zbog onoga sto je uradio sa Oliviom.
Usli smo u njegov ured i vidjeli da prica sa Tomom i Kaiom.
Harry:"Profesore Dumbledore, dosli smo."
Dumbledore:"Ah, decki, dodjite."
Otisli smo gore, a Kai nas je gledao s tolikom tugom u ocima.
Ja:"Znao sam da Kai ima nesto sa ovim!!"
Dumbledore:"Draco, smiri se!! Prvo sve saslusaj."
Ja:"Okej..."
Kai:"Decki....jako mi je zao, stvarno nisam htio, niaam kao Tom, on me je ucijenio da ce povrijediti sve moje prijatelje ako mu ne pomognem..."
Tom:"Kai, jesi ozbiljan? Izvinjavas se ovim luzerima, stvarno si jadan!"
Fred:"Usuti, Tom!"
Kai:"Molim vas....oprostite mi!!"
Harry:"Okej, oprastamo ti, jek tako decki?"
Svi smo se slozili i oprostili mu.
Dumbledore:"Ali, obojica moraju biti kaznjeni..."
Ja:"Kakve su kazne?"
Dumbledore:"Kai mora dva dana provesti u bezjackom svijetu, bez stapica, bez magije i raditi kao konobar, a Tom, vec je malo strozija kazna, norat ce jedan cijeli dan provesti sa trolovima, a nakon toga cemo mu staviti narukvicu koja ce ga uste sekunde stresti, to jest sokirati, ako krene nekome nesto lose uciniti!"
Fred:"Ouu, Kai, hoces moci?"
Kai:"Hocu, nije toliko lose!"
Ron:"Jade idemo decki, neka Dumbledore prica jos s njima."
Ja:"Riddle! Nemoj slucajno da si pricao Olivii!"
Tom:"Ne brini se, necu, Malfoy!!"
Ja:"Bolje ti je!!"
Izasli smo iz ureda i svako je otisao na svoju stranu.

Olivia's POV
Pozdravila sam se sa Hermione i uputila se prema dnevnom boravku kad sam cula da Fred prica s nekim.
Stala sam u nadi da ce spomenuti nesto i Hermione, zavirila sam malo i vidjela da on i George sjede.
Fred:"Geogrie, Hermione je danas bila jako cudna, kad sam dosao do nje i Olivie, ona je samo sjedila i gledala u mene, nije trepnula uopce."
George:"Freddie, toliko je ocito da joj se svidjas....sta ti mislis o njoj?"
Fred:"Pah, znam Hermione stvarno dugo, jako je draga, zanimljiva i slatka, cudno je iskreno, srce mi nekad pocne jako da luoa kad je vidim...mislim da---taman kad je krenuo reci nesto, neko je paoni vrisnuo, krasno sad nikad nista necu saznati............................

Evo ga 11. Dio napokoooooon😂izvinite sto dugo cekate, ostavite komentar i vote ako vam se svidja, volimm vaas svee i hvala sto citate moju pricuu! ❤❤❤❤🥰
Sorry na greskama, brzo sam pisala😂

Hladan DodirOù les histoires vivent. Découvrez maintenant