*flashback*
Ja:"Draco...ja..nisam znala, trebao si mi to odmah reci...
Odjednom sam cula da je neko rekao moje ime:"Olivia..."-okrenula sam se i vidjela Freda....krasno...sta cu sad..nalazim se izmedju dva decka koja mi se svidjaju, sa obojicom sam se poljubila, doslovno se nalazim izmedju vatre i leda.........Fred's POV
Cekao sam Oliviu, rekla je da ide do toaleta, ali ujedno sam primijetio da nema Malfoya, pa sam pretpostavio da je otisla za njim. Izasao sam van i pogodite sta sam vidio, njih dvoje.
Ja:"Olivia...."-ona se okrenula i nije znala sta da kaze.
Ja:"U-uredu je, razumijem, necu smetati, vidimo se...."
Olivia:"Ne, Fred, cekaj!"
Samo sam otisao jer ako cemo iskreno, znam da se zaljubila u njega odmah cim ga je vidjela i ne krivim ju zbog toga, ne mozes birati u koga ces se zaljubiti, svidja mi se, ali mogu reci da niisam tooliko zaljubljen u nju, jer vec neko vrijeme postoji jedna cura koju sam primijetio, Eva, ona je u Griffyndor.Olivia's POV
Fred je samo otisao, ali sam ipak ostala sa Dracom, da cujem sta jos ima za reci.
Draco:"Stvarno, nisam onakav...ali ne znam kako da se peomijenim Olivia, ne znam..."
Ja:"Mozda...mozda ti ja mogu pomoci s tim..."
Draco:"Ti i jesi razlog zbog kojeg se zelim promijeniti! Ali, ne zelim da ispastas zbog mene i da ti slamam srce...."
Ja:"Biti cu uz tebe, Draco, u bilo kojoj situaciji, jer te volim i zelim ti pomoci!"-pao je na koljena i jako poceo plakati, otrcala sam do njega i zagrlila ga.
Draco:"Nikad mi niko nije rekao da me voli...osim mame, ali nju nisam dugi vidio i zaboravio sam da ta rijec postoji...😩"
Ja:"Bit ce sve uredu, Draco...tu sam, uvijek za tebe..."
Draco:"Hvala ti, mala"-rekao je i zagrlio me, osjecala sam se predivno kad mi je rekao "mala" hihi, toliko slatko zvuci kad to kaze.
Ja:"Ajde, idemo sada, smiri se i biti ce sve uredu, obecajem ti, a i mozda mozes dati Harryu i ostalima priliku da ih upoznas, stvarno su odlicni prijatelji i uvijek spremni pomoci..."
Draco:"Iskreno, mozda ce ti biti cudno cuti ovo od mene, ali rado bih, mog oca vise nema, a mama mi je uvijek govorila da budem svoj, problem je u tome sto ne znam ko sam zapravo..."
Ja:"Obecajem ti, sve ce biti uredu, sutra cemo pricati sa ostalima..."-stavila sam svoju ruku na njegov hladni, uplakani obraz i podigla mu glavu, pogledao me svojim predivnim plavim ocima, tacno sam mogla vidjeti tugu i bol u njegovim ocima i to me je slomilo. Svojom rukom mi je maknuo pramen kose s lica, stavio iza uha i priblizio mi se, mogla sam osjetiti njegov topli zrak iz njegovih usta na svojima, osjecala sam se isto kao onu noc kad me je poljubio, osjetila sam mu srce kako jako udara, kao da ce istog trena da iskoci, tad me je poljubio, toliko njezno i lijepo. Uzvratila sam mu poljubac, na sto je on isto ucinio i tako jos nekoliko puta dok nismo culi da neko dolazi, on je brzo rekao neku caroliju i stavio svoj prst na moje usne u znaku da ne pricam i gledao me ravno u oci, na sto sam se ja istopila doslovno. Pansy i jos nekoliko cura su prosle pored nas, ali nas nisu vidjele, vjerovatno je koristio magiju nevidljivosti.Draco's POV
Bio sam joj toliko blizu, maknuo pramen njene predivne smedje kose, koja je na mjesecini izgledala kao zlatna, tad sam ju poljubio, njezno, uzvratila mi je poljubac, nikad se ljepse nisam osjecao, culi smo da neko dolazi tad sam joj stavio prst na usne u znaku da bude tiho i izgovorio caroliju nevidljivosti, tada su Pansy i jos neke cure prosle pored nas.
Ja:"Lijepa si, Olivia..."-gledala me je svojim smedjim ocima koje su bile pune suza i rekla:"Hvala ti, pogledaj sebe, predivan si, znala sam da se negdje duboko u tvome srcu nalazi dobrota.."-nasmijao sam se i poljubio ju opet, nisam mogao izdrzati, ljubio bih ju citavu noc, ali ne mogu trenutno, nije bas najbolji trenutak.
Ja:"Mala, trebali bi se vratiti unutra"-rekao sam ustajuci i pruzajuci joj ruku da se i ona ustane.
Olivia:"Da, idemo"Olivia's POV
Draco i ja smo se vratili nazad u salu, gdje su svi jos plesali.
Ja:"Draco, ja idem naci Freda, mislim da zasluzuje objasnjenje, ako je to uredu.
Draco:"Naravno, vidimo se"-rekao je i namignuo mi, ugh ubijamo me je, toliko je prehot.
Trazila sam Freda uokolo i vidjela ga sa Evom, plesali su zajedno.
Ja:"Uhmm, Fred, migu pricati s tobom, ako nije problem?"-pogledala aam u Evu koja je sa osmijehom kimnula glavom u znaku naravno. Malo smo se odmaknuli i objasnila sma mu sve.
Fred:"Olivia, gle, ovako, kad si dosla prvi put odlijepio sam za tobom, ali sam primijetio da si se stvarno zaljubila u Malfoya i uopce te ne krivim zbog toga, a nas poljubac, pa iskreno da ti kazem, ponijelo me je malo jer sam zamislio da plesem s Evom..izvini, ali uglavnom, racunaj na mene kao najboljeg prijatelja jer ono kuzis, George i ja smo uvijek tu da popravimo raspolozenje drugima hehe."-nasmijala sam se i slozila se sa svine sto je rekao te ga pustila da ide kod Eve, da cura ne ceka.*Yule Ball se zavrsio*
Pricekala sam da skoro svi odu, da bih mogla naci Draca. Nakon nekoliko minuta sam ga pronasla.
Ja:"Heej, cekala sam da svi odu, da mozemo zajedno gore."
Draco:"Malaa, hej, naravno, cekaj me gore kod stepenica, moram samo otici po svoju jaknu tamo na stolici."
Ja:"Okii, cekam tee!!"
Otisla sam gore, kad su naisle tri cure iz one skole koja je dosla kod nas kao gosti. Cura u sredini mi je rekla:"Hmm, sigurno ti ni jedan od roditelja nije carobnjak HA HA HA!"-ostale dvije su se odvalile smijati na sto sam ja poludjela.
Ja:"Kao prvo, za tvoju informaciju, grijesis, otac mi je najpoznatiji i jedan od najjacih carobnjaka na svijetu! Kao drugo, vrijedas me u mojoj skoli i kao trece mozes ici, hvala.
Ona:"Jao, jako te se bojim, a mamica, je li ona bila vjestica, ili jadni mudblood?"-okej, to me je vec naljutilo i razbijesnilo i htjela sam joj cijelu kosu pocupati s glave.
Ja:"Moju mamu ne spominji, glupaco! Ušuti ili cu se ja pobrinuti da vise nikad ne progovoris!"
Ona:"Ahahah, cure cujete li ovo jadno malo biće?"-ove dvije su se nasmijale kad je odjednom sve oko nas postalo hladno i stvorila se magla, a ove tri su se odjednom zaledile, al doslovmo zaledile, pogledala sam oko sebe i ugledala Draca.
Draco:"Nema na cemu, mala"-namignuo mi je opet-"idemo?"-nasmijala sam se i krenuli smo u svoje sobe.
Draco:"Liv?"
Ja:"Da?"
Draco:"Sta ako se ne promijenim?"
Ja:"Hoces Draco, znam da to mozes, ako zelis, uspijet ces!"
Draco:"Hoces stvarno biti uz mene?"
Ja:"Naravno!"
Draco:"Hvala ti, slatkice..."-dosli smo do vrata moje sobe.
Ja:"Ne brini, uvijek cu biti uz teb---prekinuo me je poljupcem opet i kroz poljubac rekao:"Znam"-malo sam se nasmijala i tako smo se nastavili ljubiti. On je svojom rukom otvorio vrata moje sobe, ne prekidajuci poljubac, usli smo u sobu, on je polako zatvorio vrata, isla sam unazad jer smo se cijelo vrijeme ljubili, on se okrenuo i sjeo na moj krevet, a ja sam ostala stajati, nastavili smo se ljubiti jos nekoliko minuta, prekinula sam poljubac.
Ja:"Draco, trebali bi stati hahah, a i kasno je, sutra moramo na nastavu.."-on je doslovno bio sav zadihan, jedva je dolazio do zraka i rekao:"Drugi put da ti nije palo prekinuti ovako lijep trenutak"-rekao je ozbiljno, da sam se na trenutak sledila i prepala, ali se on onda odvalio smijati i rekao:"Salim se, mislim, ne salim se, nemoj prekidati ali posto je kasno, moram ici, inace, ne bih😏😏"
Ja:"Joij daj suti, idi saad, bye byeee!-odgurala sam ga do vrata i krenula ih zatvoriti na sto ih je on zaustavio svojim predivnim rukama i rekao:"Nastavit cemo ovo, mala"-nasmijao se i otisao. Osjecala sam se toliko predivno, zar se ovo sve upravo desilo, ne mogu vjerovati..legla sam u krevet i pokusala zaspati, cijelo vrijeme sam razmisljala o njemu, iskreno mogu ocekivati da se nece prebrzo promijeniti i da ce imati one svoje reakcije i ponasanje ali pomoci cu mu da promijeni to, mislim, bar prema meni o osobama koje zasluzuju da se lijepo ponasa prema njima. Zaspala sam uz razmisljanje.*sljedece jutro*
Probudila sam i skontala da imam 15 minuta da se spremim i sce ostalo uradim ako ne zelim zakasniti, uzaaas, sve sam odradila u doslovno 5 minuta i otisla u dnevni boravak gdje nije bilo nikoga, izasla sam u hodnik, ali ni tamo nije bilo nikoga, cudno, inace bude puno, hodala sam tako polako dok nisam osjetila jaku bol u ledjima i jedino cega se sjecam je da sam pala na pod i cula glasove.................6.dio je tu slatkice moje, nadam se da vam se svidja, izvinite na malim greskama u pisanju i slobodno mi recite u komentarima sto mislite kako mi ide!! Volimm vaas i hvala na citanju!!❤❤❤
VOUS LISEZ
Hladan Dodir
FanfictionPriča o kćerki Sirius Black-a po imenu Olivia Black, dolazi u sred 7.godine u Hogwarts, ono što je čeka tamo neće biti nikako lako za nju, ako želite znati, čitajte moju priču, hvala❤❤ P.S. Sirius i Narcissa nisu rođaci u mojoj prici😊