Part 22

346 20 13
                                    

*flashback*
Ja:"Ma nemoj?! Zasto ti je bio toliko blizu?!"
Maria:"Uopce nije! Pusti ga!!"
Govorils mi je dok sam ga ja drzao za vrat uza zid.
Maria:"TOM PUSTI GA!!"
Osjetio sam njegovo tijelo kako se opusta i brzo ga pustio, a on je pao na pod.................

Scorpius' POV
Hodao sam po skoli i naisao na Mariu.
Ja:"Hej!"
Maria:"Hejj, kako si?"
Ja:"Dobro, a ti?"
Maria:"Istoo, hvala na pitanju, kako ti se svidja u skoli?"
Ja:"Predobro je, sutra je ponedjeljak pa imam prvi sat Napitke tako da se nadam da ce biti dobro!"
Maria:"Ne brini se, profesor Snape je okej kad ne pravis probleme kod njega i ne pricas hahaha!!"
Pricali smo tako i odjednom je dosao Tom, koji me poceo napadati, gurnuo me je, te sam i ja njega, Maria nas je pokusavala zaustaviti, ali nije uspjela.
Tom me je uhvatio za vrat i nisam mogao disati, pokusao sam ga odgurnuti ali mi nije islo, snaga u mijim rukama je potpuno nestala, pa zatim i u mom tijelu, vidio sam samo crno pred ocima i Tomovu zabrinutu facu..........

Fred's POV
Krenuo sam kod Hagrida, jer me je trebao u vezi necega. Silazio sam niz ogromne stepenice koje vode do njega, kad sam ugledao Harrya i Antoniu kako se ljube, naravno to ne bi bio ja da nesto ne uradim. Sakrio sam se iza drveta i poceo proizvoditi strasne zvukove, prestali su se ljubiti i Hatry je stao ispred Antonie, dok je izvadio stapic, ja sam lagano rekao Expelliarmus i stapic mu je pao iz ruke, mogao sam vidjeti Harryevu prestrasenu facu, a ujedno i Antonia nije nista bolja bila. Uhvatili su se za ruke, Harry je uzeo svoj stapic, a ja sam se pukai smijati.
Ja:"Ooohh Harryyyyyy!!! Da si bar mogao vidjeti svoju facu😂!!"
Harry:"FRED!! BUDALOO, JESI NORMALAN?"
Ja:"Uhmm..ocito je da nisam, a i da vas je Snape vidio kako se tu ljubakate, ne bi bilo dobro, nadjite neko malo "privatnije" mjesto hehe!"
Harry:"Daj suti hahahah! Idemo Toni!"
Ja:"Bokic kokićii!"
Ja sam produzio kod Hagrida.

Olivia's POV
Otisla sam se istusirati, toliko sam umornaa danas, uzas.. pricala sam tako sama sa sobom kad je neko pokucao na vrata.
Ja:"Da?"-vrata su se otvorila, a ja sam vidjela Nevillea, sav je bio prestrasen i izgubljen.
Ja:"Neville, od kud ti ovdje, jel sve uredu??"
Neville:"Pomozi mi, Liv!! Ganjaju me!"
Ja:"Ko te ganja??"
Neville:"Draco i Blaise!"
Ja:"Au, sad ce me cuti, budi tu!"-kad sam to rekla, Draco i Blaise su uletjeli u moju sobu.
Draco:"Ajooj, Neville! Zar si stvarno mislio da smo toliko losi?"
Blaise:"Daj ne brini, samo smo htjeli da budemo prijatelji s tobom!"
Neville:"Stvarno? Nikad niste pricali sa mnom, samo ste me znali izazivati...zato sam se prepao.."
Ja:"Draco! Jesi normalan, odmah mu se ispricajte!"
Draco:"Joj, Neville, izvini, nisam mislio da ces ovako reagovati, samo smo htjeli da budemo prijatelji!"
Neville:"Okej.."
Draco:"Blaise, Neville, idite, trebam nesto sa Oliviom porpicati nasamo!"
Njih dvojica su izasli, a Draco i ja smo ostali sami u sobi.
Ja:"Draco? Jel sve okej?"
Draco:"Liv..ja..ne znam kako ce ovo ici izmedju nas..."
Ja:"Draco! O cemu ti pricas??"
Draco:"Mislim da cemo morati napraviti pauzu.."
Ja:"Draco, ne! Sta ti je?"
Draco:"Hej, heej, malenaaa, salim see!!!"
Suze su mi vec klizile niz lice i pocela sam ga udarati.
Ja:"Budaloo!! Nemas pojma kolilo si me prepao, jesi ti normalan?!"
Draco:"Izvini malena!"-rekao je i poljubio mi nos.
Draco:"Znas, imas sladak nosic!"-rekao je i nasmijao se.
Ja:"I ti hihi!"
Draco:"Ajde idemo malo setati."
Ja:"Oki!" Uhvatili smo se za ruke i izasli van.

Maria's POV
Sjedila sam u bolnici i cekala da se Scorpius probudi. Poceo se micati, na sto sam ja skocila sa drugog kreveta i otisla do njega.
Ja:"Scorpius, kako sii?!"
Scorpius:"Ja, dobro sam, sta se desilo?"
Ja:"Pricali smo, Tom nas je vidio, dosao je do nas i poceli ste se tuci, uhvatio te za vrat i gurnuo uz zid i ti si se onesvijestio.."
Scorpius:"Ajoj..da..sjecam se sad...mislim da ne bi trebalo da vise pricamo...ne zelim da imas problema s Tomom i da ja budem prebijen svaki malo..."
Ja:"Ne, Scorpius, Tom ce me cuti, a ti i ja cemo biti prijatelji, jel ti to jasno?"
Scorpius:"Okej, okej!"
Bilo mi je toliko drago sto je dobro, njegova donja usna je bila crvena od udarca, a on je bio blijed u licu, zasto mi je to toliko bilo privlacno...stavila sam ruku na njegov obraz, na sto je on svoju ruku stavio na moju.
Ja:"Jako mi je zao..."
Scorpius:"Ma okej je, ne brini se, biti cu ja dobro, vec jesam!"
Ja:"Znam..ali opet..nisi zasluzio.."
Scorpius:"Maria, okej je stvarno, nemoj se toliko brinuti!"
Pricali smo tako, upoznala sam ga malo bolje, saznala sam da nije tip koji bas voli izlaziti, radije bi ostao u sobi gledajuci filmove ili tako nesto, stvarno je sladak...
Nakon nekoliko sati pricanja sa Scorpiusom, krenula sam u sobu, ali sam vidjela Toma da sjedi ne klupi u dvoristu i otisla do njega.
Ja:"Tom!"-on se nije ni okrenuo, stala sam ispred njega prekrizenih ruku.
Ja:"Dobro Tom...ispricao si nam se danas..kako si samo mogao onako reagirati, zar ja ne mogu s nikim pricati, a da ga ti ne udaris?" On je samo sutao, nije me ni pogledao, mene je srce boljelo jer se ovo sve desavalo...
Ja:"TOM POBOGU POGLEDAJ ME! RECI NESTO!
Tom:"STA DA TI KAZEM MARIA? STA? NE MOGU RECI DA MI JE ZAO JER NIJE! ZAR NE RAZUMIJES...NEMAS POJMA DA SVAKU NOC PLACEM I RAZMISLJAM DA SE UBIJEM..BOLI NE SVE OVO MARIA...OD MALENA SAM UZASNA OSOBA U NE MIGU TO PROMIJENITI, ZAR NE VIDIS DA SAM LUD ZA TOBOM I ZELIM TE SAMO ZA SEBE?!"-srce mi se slamalo dok je sve to govorio, kad sam ga vidjela da place, pocela sam i ja plakati.
Ja:"Tom...zasto mi to nisi rekao?"
Tom:"JER NIKOGA NE ZANIMA KAKO SAM! ZADNJI PUT KAD ME JE NEKO PITAO KAKO SAM BILA JE TO MOJA MAMA KAD SAM IMAO 10 GODINA! TREBALA BI SE DRZATI DALJE OD MENE, NE ZELIM I TEBE DA POVRIJEDIM! MOLIM TE, SAMO ME PUSTI NA MIRU!"
Ja:"Ali Tom, pomoci----"
Tom:"MARIA REKAO SAM DA ME JEBENO PUSTIS NA MIRU!"-joj jace sam pocela plakati i govoriti kroz plac:"DOBRO, AKO JE TO STO ZELIS, NECU TI SE VISE OBRACATI! SRETNO TI TOM!"
Otrcala sam u sobu i plakala...zasto se ovo sve meni desava...sta sam svima skrivila..
Antonia:"Maii, sta je bilo draga?"
Ja:"Tom! Proklet bio!"
Antonia:"Ajde, isplaci se..ja sam tu za tebe i sve mi ispricaj ako ce ti biti lakse.."
Sve sam joj ispricala, ona me je jako zagrlila i rekla da ce sve biti uredu..nakon toga sam zaboravila na sve i smijala se sa Antoniom, ispricala mi je sta se desilo s njom i Harryem danas i tako....

Gabi's POV
Krenula sam u knjiznicu, trebala sam neke knjige za herbiologiju, to mi je iskreno najdrazi predmet, sve one slatke biljkice i jednostavno priroda, to je moj zivot. Obukla sam ovo⬇️⬇️⬇️

Usla sam u knjiznicu i pocela traziti knjige vezane za vristajucu biljku i opcenito knjige o prirodi, zelim da budem najbolja u herbiologiji, zato i ucim

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Usla sam u knjiznicu i pocela traziti knjige vezane za vristajucu biljku i opcenito knjige o prirodi, zelim da budem najbolja u herbiologiji, zato i ucim. Dosla sam do toga dijela knjiga, uzela dvije o prirodi i na gornjoj polici je bila o vristajucoj biljci ali nisam mogla dohvatiti, krasno, jos sam zaboravila stapic, mogla sam s njim dohvatiti...pocela sam skakati da dohvatim knjigu ali nista...
"Trebas pomoc, Salvatore?"-cula sam jako poznat glas. Okrenula sam se i vidjela Greysona, samo sam prevrnula ocima i nastavila sa pokusavanjem u nadi da cu dohvatiti knjigu. On je dosao do mene i dohvatio knjigu.
Grey:"Evo, izvoli!"-pruzio mi je knjigu i ja sam ju htjela uzeti ali ju je om izmaknuo.
Ja:"Daj mi knjigu!
Grey:"Ako ju sama uspijes dohvatiti!"
Ja:"Grindelwald, ozbiljna sam!"
Grey:"Uu, tako znaci, ozbiljna si!" Pocela sam skakati oko njega ali knjigu nisam mogla dohvatiti, bio je previsok..pocela sam ici prema njemu, gurajuci ga unazad dok se nije nagnuo na stol, a ja uz njega.
Ja:"Daj. Mi. Knjigu. Odmah!"-rekla sam na sto se on nasmijao, uhvatio me za struk i okrenuo, tako da sam ja sad bila nagnuta na stol.
Grey:"A sta ako necu?"-rekao je na moje uho, sto je meni slalo trnce kroz cijelo tijelo, srce mi je htjelo iskociti iz grudi, osjetila sam neku uzbudjenost, toliko sam htjela da ga poljubim...
Ja:"O-onda ces pozaliti!"
Grey:"A da?-rekao je stavljajuci svoju ruku na moju nogu i polako je klizio prstom prema gore dizajuci moju suknju malo, ja sam se stresla i najezila.-zasto si se ona ovako opustila kad te diram?"-bio mi je jako blizu, nisam mogla nigdje, a niti sam htjela iskreno jer mi se ovo jako svidjalo.
Ja:"Makni se, Grindelwald!"
Grey:"Uhuhuu, sto smo opasni!"-pogledao je prema dole i rekao:"Lijepa suknjica, Salvatore..."-rekao je dok je jos uvijek kruzio prstom po mojoj nozi. Napokon sam ga uspjela odgurnuti od sebe, na sto me on ljutito pogledao. Ja sam uzela svoje knjige i krenula izaci, na sta je on rekao:"Hej Salvatore, sanjaj me!"
Ja:"Ne zelim imati nocne more!"
Grey:"Ako san bude ovakav kao sto se sad desilo, zar to moze biti nocna mora?"
Ja:"I to kakva! Laku noc i tebi Grindelwald!"-rekla sam i otisla.

Ron's POV
Vracao sam se u sobu kad se George stvorio ispred mene, oci su mu bile potpuno crne, sta li sad budala radi, ako je ovo neki od njegovih prenkova ubit cu ga!
George:"Hej, Ron...imam nesto za tebe."-rekao je i jezivo se nasmijao.
Ja:"George, ako je ovo neki od tvojih prenkova, kunem ti se da-----"nisam ni dovrsio recenicu kad sam vidio ogromne paukove koji su se spustali prema meni, poceo sam vristati i pokusoa pobjeci, ali sam osjetio da me George drzi za ruku.
George:"Napokon, napokon, sad ne mozes pobjeci, Ronnie!"-rekao je i opet se nasmijao, pogledao sam opet prema gore i osjetio prejak tupi udarac u glavu....................

Evo 22.dio, nadam se da vam se svidjaa, ostavite Vote i komentaar, hvala na citanju i volimm vaas svee🤭❣❣

Hladan DodirOù les histoires vivent. Découvrez maintenant