Part 19

380 23 11
                                    

*flashback*
Ja:"Izvini, uzasno se ljubis!"-namjerno sam mu to rekla da mu vidim reakciju.
Tom:"Znam, zato si me skoro silovala ovdje.."-nisam ocekivala da ce to reci, pa sam mu se samo nasmijala u facu i krenula prema sobi kad sam zacula:"Rookwood!"

Okrenula sam se i ugledala Luciusa, taj gad, ubio mi je mamu i sad je navro na mene. Uzas.
Lucius:"Ko nam je to ovdje, tolkko licis na majku.."
Ja:Ne spominji mi mamu!! Nemas pravo da ju spominjes!!!
Lucius:"Pazi kako pricas sa starijim od sebe!"
Ja:"Ti si taj koji se ponasa kao dijete, osvecujes se vlastitoj obitelji, bez razloga!"-rekla sam dok su mu oci postajale tamnije i jako me uhvatio za vrat, nisam mogla disati, nekako sam pocela vristati u nadi da ce me neko cuti, tesko jer je vec noc.
Ja:"P...pusti....me..ne mog...ne mogu disati!!!!!"
Lucius:"Ubit cu te bas kao i tvoju jadnu majku!!"-odjednom sam cula jako poznat glas, bio je to Tom.
Tom:"Lucius!!!!" Lucius mi je pustio vrat na sto sam ja prodisala, dok se on okrenuo prema Tomu.
Lucius:"Riddle..hah..bas se tebe bojim..."
Tom:"Trebao bi zapravo."-rekao je Tom ponosno podizuci glavu. Odjednom su iza Toma poceli dolaziti Dumbledore, Snape, Lupin, Sirius, McGonagall, Hagrid i ostali.
Lucius:"Sta se desavaa? Necete me uhvatiti!!"
McGonagall je zamahnula stapicem sto je Luciusa skamenilo i Hagrid ga je uzeo, iznio van u neka ogromna leteca kola i odvezli su Luciusa u Azkaban. Otisla sam do Toma da mu se zahvalim.
Ja:"Tom...hvala ti.."
Tom:"Mmhmm, zahvaljujes mi se? Pa dobro, nema na cemu, mala."rekao je i prstom mi dodirnuo nos pa otisao. Nakon nekoliko sekundi se okrenuo i rekao:"Slatke snove ti zelim, mala!"
Ja:"I ja tebi!"

*sutra ujutro*

Olivia's POV
Ustala sam i spremila se za nastavu, danas smo kod profesorice Hooch, imamo letenje. Sisla sam u dnevni boravak i vidjela Draca i Blaisea.
Ja:"Jutroo!!"
Draco:"Jutroo malenaa!"
Blaise:"Jutro Liv!"
Draco me je zagrlio i poljubio, na sto se Blaise nasmijao i rekao:"Kako vas je predivno opet vidjeti zajedno..."
Ja:"Aww, hvalaa tii, stvarno je predivan osjecaj!!"
Draco:"Nikad se vise necu odvajati od tebee!!!" Zagrlio me je jace.

Antonia's POV
Nastava je napokon zavrsila, Harry me je pitao da izadjemo van danas, naravno da sam prihvatila, svidja mi se previse. Otisla sam se spremiti u sobu, Gabi i Maria nisu bile nekim cudom unutra, mislim, Maria nije skoro nikad u sobi, dok Gabi soava po cijeli dan pa mi je cudno sto Gabi nije unutra, uglavnom, obukla sam se ovako⬇️⬇️

 Otisla sam se spremiti u sobu, Gabi i Maria nisu bile nekim cudom unutra, mislim, Maria nije skoro nikad u sobi, dok Gabi soava po cijeli dan pa mi je cudno sto Gabi nije unutra, uglavnom, obukla sam se ovako⬇️⬇️

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

I otisla do Gryffindorske sobe. Sjela sam na kauc i cekala, posto mi je bilo odobreno da udjem jer sam Gryffindor. Sjedila sam i cula da neko silazi niz stepenice, okrenula sam se i vidjela Harrya, bio je toliko sladak, a obukao je ovo⬇️⬇️⬇️

 Sjedila sam i cula da neko silazi niz stepenice, okrenula sam se i vidjela Harrya, bio je toliko sladak, a obukao je ovo⬇️⬇️⬇️

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Hladan DodirOù les histoires vivent. Découvrez maintenant