*flashback*
Tom:"Sta fali, jesi mi brat ili nisi?"
Ja:"Jesam ali....ne migu to uciniti, Olivia je dobra osoba...zasto uopce zelis to?"
Tom:"Jer mi se svidja i zelim je samo za sebe! Zelim da je luda za mnom!"
Ja:"Ti si stvarno uzasna osoba, idiote!"
Tom:"Okej, prvi na redu je Ron, njega cu prvog raniti, ako mi ne pomognes!"
Ja:"Zastoooo, Bozee, zastoooo??!!! Okej...pokusat cu...nemam izbora, ne zelim to uciniti, ali ne zelim isto tako da mi ubijes jedine prijatelje....koji je plan...?"
Tom:"Znaci, dobro me slusaj.........................Tom:"Posto je ona cesto sa Dracom, nece biti bas lako ali, prati kad bude sama, navece, jasno?
Ja:"Jasno..."-nisam htio to, ali ne zelim da mi povrijedi prijatelje..Boze zasto ja....?Fred's POV
Hodao sam po skoli i ugledao kako Tom galami na Kaia, nije mi bilo cudno jer, svi znamo kakav je Tom🙄
Nadam se da sad nije nista ozbiljno hahaha..
"Hejj Weasley!"-rekao ke Tom
Ja:"Da?"
Tom:"Jek ti to prisluskujes?!"
Ja:"Da, bas me zanima sta govoris svom bratu, covjek ne smije normalno setati po skoli od kad si se vratio!"-prevrnuo sam ocima, okrenuo se i otisao jer mi se stvarno nije dalo slusati njegove gluposti..vidio sam Rona s nekom curom, hmm sta se desava, ouuu cekaj pa to je Adriana, Fred zar ti se uvijek svidjaju cure koje na kraju imaju nekog drugog, ajd bar nismo ni bili zajedno tako da me nije bas ni briga, samo sam otisao dalje svojim putem, zapravo sam trazio onu svoju budalu, Georgea, dosao sam do njega i rekao:"Jadan Kai, Tom je maloprije nesto galamio na njega..uzas.."
George:"Znam, cuo sam hahaha"Draco's POV
Ja:"Liv, razmisljam nesto, da odemo veceras van sa Harryem i ostalima?"
Olivia:"Zasto bas veceras hahaha?"
Ja:"Paa nebo je puno zvijezda i mjesec je pun veceras, bit ce predivno..pa sam mislio eto"
Olivia:"Ohaa Draco, nisam znala da si takva osoba hahah"
Ja:"Svaku noc sam isao van, gledati zvijezde i mjesecinu..jer znam da i mama gleda svaku noc pa se osjecam kao da sa s njom, fali mi stvarno, valjda ce doci malo ovdje.."
Olivia:"Ajooj, doci ce, moze, idemo veceras onda!! Moramo javiti Harryu i ostalima, hoce Kai s nama?"
Ja:"Cini se kao dobra osoba, moze."
Olivia:"Okejj, ajde idemo im reci!!"
Ja:"Ajdee!"Olivia's POV
Otisli smo u Great Hall naci Harrya i ostale, dosli smo do njih.
Ja:"Hejj drustvo!" Idete s nama veceras van, gledat cemo zvijezde i mjesec, biti ce predivnoo!!"
Hermione:"Naravnooo!!"
Harry:"Mozee, dobra idejaa!"
Ron:"Ali, vukodlaci???!!!"
Draco:"Siguran sam da nas nece naci na mjestu gdje cemo mi biti hahaha!"
Kai:"Moze, ja sam za!"
Dogovorili smo se oko 9 da cemo se naci u dvoristu, otisla sam u svoju sobu da se istusiram i odradin sta trebam.*pola 9*
Draco je usao u moju sobu.
Draco:"Hejj malena, idemo?"
Ja:"Ajde ti, ja cu jos malo doci!"
Draco:"Okej, cuvaj se, jasno?"
Ja:"Da, daa, nisam beba!"
Draco:"Doobroo malena!"
Izasao je iz sobe dok sam ja jos nesto uradila te izasla i uputila se kroz ogromni, mracni hodnik i odjednom me je neko povukao u stranu i zatvorio usta svojom rukom, dok je izgovorio caroliju i od tada se vise nicega ne sjecam.Harry's POV
Ja:"Pa gdje je Oliviaa?"
Draco:"Rekla je da ce jos malo docii! Joojjj!"
Hermione:"Ali ljudi, Kai nije ovdje!"
Draco:"Joj ubit cu ga aki joj je nesto ucinio!!!"
Kai je dotrcao do nas.
Ja:"Gdje si do sad?"
Kai:"Ma Dumbledore me nesto trebao u vezi nastave, idemo?"
Draco:"Ne, ne idemo, jer Olivia jos nije dosla!"
Kai:"Kako, pa, gdje je?"
Draco:"To bi ja tebe trebao pitati!"-Draco je krenuo prema Kaiu ali sam ga ja zaustavio
Kai:"Hejj, od kud da ja znam gdje je!?"
Draco:"Pa ne bi me cudilo jer ti je brat cudoviste!"
Kai:"Pa vidis, ja sam upravo suprotno od njega!"
Harry:"Okej, deckumi, smirite se, idemo traziti Liv."Olivia's POV
Polako otvaram oci i shvatim da su mi ruke svezane i da sam negdje u nekoj sobici, sta se desilo!?"
"Budila se uspavana princezica"-rekao je neko, pocela sam gledati oko sebe ali nisam nekoga vidjela jer je bilo malo mracno.
Ja:"Ko je to i gdje sam ja?!"
"Aaa, zar mi ne prepoznajes glas, je li toliko tesko?"
Ja:"TOM!"
Tom:"Znao sam da ces pogoditi, zgodnice"-spustio se do mene i upalio malenu lampu koja je bila pored moje glave i svojom rukom mi podignuo glavu i rekao:"Pogledaj me u oci"
Ja:"Sta ako necu?!"
Tom:"Onda nece biti dobro heh.."-uradila sam kako je rekao, pogledala sam ga u oci, u ocima sam mu mogla vidjeti toliko puno zla i bijesa.
Ja:"Sta zelis od mene?!!"
Tom:"Tebe."-rekao je i priblizio mi se jos vise, a ja sam glavu nagnula prema nazad jer ne zelim d ame poljubi, uzas, iako je iskreno bio zgodan ali je uzasna osoba i gadi mi se!!
Ja:"Ja tebe ne zelim, uostalom, imas toliko cura u skoli, zasto bas ja?!"
Tom:"Jer, hah, ja tako zelim!"
Ja:"Molim te, pusti me!"
Tom:"Svidja mi se kad me molis, uskoro ces me moliti da te poljubim i ostalo..."
Ja:"Tom, jesi ti ozbiljan? Koliko godina imas, ponasas se kao dijete! MAKNI SE OD MENE LUĐAČE!"
Tom:"HEJ! NE RAZGOVARAJ TAKO SA MNOM!"-zagalamio je toliko jako da su mi suze krenule od straha i da me niko nece naci ovdje.
Ja:"Oh Boze...😭"
Tom:"Ne placi sad, mrzim to!"
Ja:"Ovdje ce me vec neki naci, sigurna sam!!"
Tom:"No, no darling"-rekao je to na onom predivnom britanskom akcentu.Fred's POV
Sjetio sam se da je Tom galamio da Kaia, mozda oni imaju nesto s tim, rekao sam to Georgeu.
Harry:"Hej ljudi, pa ja imam onu mapu sto su mi Fred i George dali i tamo mozemo vidjeti ko se gdje nalazi!!"
Draco:"Harry!!! To, daj, odmah!!!"
Harry je izvadio mapu i gledali smo pazljivo, ne bi li nasli kakve tragove, ali nista.
Draco:"Jooj ne pokazuje Oliviu nigdje!!"
Harry:"Oh, cekaj, Tom Riddle je ovdje! Znam gdje je ovo! Skroz dole u podrumu! Samo sto ne moze tacno di tamo da dosegne!"
Draco:"Idemo dole!"
Otisli smo dole i nasli Oliviinu narukvicu i skontali da Kai nije tu.
Hermione:"Ljudi, Kai opet nije tu!"
Ron:"Mene je strah, pogledajte sve te paukove, uzaaaaass!!!"
Draco:"Shhhh, Ron, suti!!!"
Polako smo isli i vidjeli Toma pored ogromnih vrata.Draco's POV
Ja:"ZNAO SAM DA SI TO TI!"-Tom se okrenuo i pogledao sa strahom u ocima.
Tom:"Kako? Kako ste me nasli?!"
Ja:Nije ni bitno, budaletino! Gdje mi je cura!?"
"DRACO! JESI TO TI?!"-cuo sam Oliviu iza vrata.
Ja:"Ja sam, malena!"-Tom je izvadio svoj stapic, kako vi se odbranio ali Harry je bio naravno brzi.
"Expelliarmus!"-rekao je Harry, na sto je Tomov stapic odletio dalje od njega, tacno u Harryevu ruku.
Tom:"Hej! To je moj stapic! Vracaj!"
Ja:"Ti vrati moju curu, luđače!"
Tom:"Ne tako lako!"
Ja:"To ti mislis!"-potrcao sam prema njemu, srusio ga i poceo udarati sakama, dok se nije onesvijestio.
Harry:"Uhmm, Draco, jel on ziv?"
Ja:"Ne znam, Hermione, otvori vrata!"
Hermione:"Alohomora!"
Vrata su se otvorila i ugledao sam Oliviu, uplakanu, kako sjedi na podu, sva prestrasena.
Olivia:"Draco!! Drustvo!! Nasli ste me!"
Ja:"Zahvali Harryu najvise! Imao je mapu koja vidi ko je gdje!"
Harry:"Nema problema, uvijek sam tu da pomognem svojoj sestricnoj! Zahvali Dracu sto je premlatio Toma!"
Ja:"Sve za svoju malenu! Ko te je oteo?"
Olivia:"Ne znam, jedino cega se sjecam jest da sam krenula kroz hodnik, neko me je povukao u stranu i probudila sam se ovdje..."
Hermione:"Kai...."
Harry:"Ne moze biti...on je dobar!"
Ja:"Hah, mislis, krv Riddle je uzas..."
Ron:"Meni je od pocetka bio sumnjiv!"
Olivia:"Mozemo li otici odavde?"
Ja:"Naravno!"
Harry:"Moramo javiti Dumbledoreu!"Olivia's POV
Otisli smo kod Dumbledorea i sve mu ispricali, rekao je da ce razgovarati sa Tomom i kazniti ga. Svi smo bili toliko sretni jer smo opet svi zajedno, otisli smo svi u svoje sobe.
Draco:"Malena, kako si?"
Ja:"Umorna sam..jako.."
Usli smo u moju sobu i sjeli na krevet, Draco je uzeo moju toplu ruku, dok je njegova kao i uvijek bila hladna, pogledao me je u oci, nasmijao se malo i rekao:"Volim te, Olivia Black."
Ja:"I ja tebe volim, Draco Malfoy."
Stavio je svoju ruku njezno na moj vrat, ostavljajuci njezni poljubac na mij usnama, na sto sam mu ja uzvratila, legli smo na krevet, zagrlili se i zaspali..................................Evoo gaa napokom 10.dio, nadam se da vam se svidja, ne mogu bas cesto pisati jer imam puno testova i zadace, ali evo gaa hahaha, nadje se vremena i za pricu! Ostavite komentar i vote, tako da znam da vam se svidja, volimm vas💛🌻
YOU ARE READING
Hladan Dodir
FanfictionPriča o kćerki Sirius Black-a po imenu Olivia Black, dolazi u sred 7.godine u Hogwarts, ono što je čeka tamo neće biti nikako lako za nju, ako želite znati, čitajte moju priču, hvala❤❤ P.S. Sirius i Narcissa nisu rođaci u mojoj prici😊