Part 3

726 30 16
                                    

*flashback*
Profesorica je dosla do njega, stavila svoje ruke na njegovu glavu, zazmirila i izgovorila neku caroliju te se brzo odmaknula, sva prestrasena.
"STA MU JE?!"-proderao sam se glasno dok su mi suze klizile niz lice(Da musko sam ali imam osjecaje)
Prof.McGonagall:"Draco......

Prof. McGonagall:"Draco......nije dobro, moramo ga brzo odnijeti u bolnicu!!
Dosli smo u bolnicu i stavili ga na krevet, dok ga je doktorica pregledavala, ja sam bio sa McGonagall ispred vrata i ond ami je objasnjavala sta mu je.
McGonagall:"Izgleda da se njegov otac povezao s njim jos kad je Draco bio jako mali i nije znao i ocito mu nista nije rekao, a ono sto sam vidjela u njegovoj glavi je uzas, otac mu je poginuo, to jest, nepoznata osoba ga je ubila, sada se bojimo za Draco hoce li ostati ziv, jer ako je povezanost prejaka, nazalost ce nas i Draco napustiti..."
Nisam mogao vjerovati da je to rekla, doslo mi je crno pred ocima...
Ja:"Ne zelim izgubiti najboljeg prijateljaa!!!! Neeee!!"-poceo sam glasno vikati dok su mi se suze slivale niz lice...

Olivia's POV
Sjedila sam u Great Hall cekajuci Harrya i ostale, vidjela sam Blaisea kako place i trci do naseg stola, brzo sam ustala i pitala ga sto se desilo kao sto su i drugi ucinili.
Blaise:"DRACOOO!! LUCIUS, O BOZE, NE ZNAM, DRACO MOZDA NECE PREZIVJETI!!!!"
Bila sam u šoku, jer, Draco je sinoc bio odlicno.
Ja:"MOLIMM??!!"-nisam nista ni htjela pitati, otrcala sam odmah do ogromnih vrata bolnice, otvorila ih i vidjela kaki Draco lezi nepomicno na krevetu. Brzo sam sjela na krevet uzimajuci njegovu hladnu ruku i pocela plakati. Ne znam kako ni kako je saznao, ali Harry je dosao sa ostalima i stao pored kreveta.
Harry:"Uhmm, sto se desiloo?"
Olivia:"Ne znam tacno, ali je u zivotnoj opasnosti!"-pocela sam plakati jos jace.
Ron:"Uhm, zasto ona place zbog njega?"-cula sam kako Ron tiho ispituje druge.
Ja:"Ron...ne znam ga dugo ni kakva je tacno osoba, ali me pogodilo jako, ne zelim da mu nesto bude!"
Ron:"Okej, izvinii"
Doktorica je dosla do nas i odmah sam ju pitala sta je bilo.
Mrs. Pomfrey:"Dracov otac se povezao sa Dracom jos dok je Draco bio jako mali, Prof. McGonagall je uspjela vidjeti sto se desava s tim sto je dodirnula Dracovu glavu, njegov otac je ubijen i sad jos ne znamo da li ce Draco uspjeti da prezivi jer ako je povezanost prejaka, nazalost mogli bi ga izgubiti..."pocela sam jos vise da placem i nagnula sam se na Dracova prsa i govorila da se probudi, ako cemo iskreno, jako sam se povezala s njim, iako je bio moze se reci drzak prema meni, ali mi se jako svidio.
Mrs. Pomfrey:"Bacila sam najsnazniju caroliju na njega, sto bi mu mozda i pomoglo, jer imali smo dosta ovakvih situacija, neki su prezivjeli, neki ne..."

*3 sata kasnije*

Sjedili smo u Great Hall, nisam mogla apsolutno nista jesti, jos nema novosti o Draco...Blaise je cijeli vrijeme kod njega, dopustili su samo njemu da tamo bude, ako bi se Draco slucajno probudio...vec 3 prokleta sata su prosla i nista...izasla sam van na zrak, sjela na zid i razmisljala o svemu..iskreno, falio mi je tata, on bi me u ovoj situaciji ohrabrio, zagrlio i rekao da ce sve biti uredu, odjednom su se oreda mnom stvorili Fred i George, Boze, jesam jedina kojoj oni iste sekunde izmame osmijeh na licee😄🤩
Fred:"Dosli smo te malo oraspoloziti!"
George:"Iskreno cu ti reci, Draco je jaka osoba i imam osjecaj da ce uspjeti, iako ga i ne volim toliko, ali mislim da ce sve biti uredu.."
Fred:"Slazem se sa Georgeom!!"
Ja:"Hahah, stvarno znate usreciti ljude, volimm vas!!"
Obojica:"I mi tebee, Liv!"

Fred's POV
Nisam je mogao gledati tuznu pa sam predlozio Georgeu da ju idemo malo oraspoloziti, jer nam je to posao, mislim, ide nam jako dobro hahaha, a kad smo rekli da ju volimo, sigurno nisam mislio kao George onako prijateljski, vec malo vise od toga, svidja mi se jos od prvog dana..

Olivia's POV
Cijelo vrijeme sam bila s njima dvojicom i pomoglo mi je, pricali su o svemu i namsijavali me...Fred je toliko sladak, jooj poludit cu, Draco je drzak prema meni i svidja mi se, ali onda je tu i Fred, koji je stvarno odlican prema meni i sve bi ucinio samo da se smijem i da sam sretna... ne znam sta cu..😩
Odlucila sam ne otici u sobu, vec u bolnicu da vidim kako je Draco, polako sam otvorila vrata i ugledala kako Blaise spava na jednom krevetu, a Draco sjedi sav izgubljen, dotrcala sam do njega, a on me gledao u fazonu "sta ces ti ovdje"
Ja:"Dracoo, probudio si se!!"-probudila sam Blaisea dok je Draco samo gledao i nista nije govorio, Blaise je ustao iste sekunde i sjeo pokraj njega, ja sam ucinila isto samo s druge strane.
Draco:"Sta? Sta mi se desilo, zasto sam ovdje? I sta ti tu radis, mala?!"
Ja:"Dracoo.. kako se osjecas?"
Blaise:"Bro kako si???"
Draco:"Super sam, hoce mi sad neko reci sta mi se desilo i zasto sam ovdje??!"-pocela sam plakati jer je to bila najlaksa stvar sto sam mogla uciniti u tom trenutku, dok mu je Blaise sve ispricao..
Draco:"Koliko sam shvatio, otac mi je umro, a i ja skoro jer se on povezao sa mnom dok sam bio beba??!"
Blaise:"Tacno.."
Draco:"Oh..ne znam da li mi je drago ili krivo, taj gad je napokon mrtav, jest da ne bi smio tako govoriti za oca, ali je moj cijeli zivot pakao, samo zbog njega, mama je plakala dan i noc zbog njega...skoro si je oduzela zivot.."-tada je pogledao u mene i rekao:"Krasno, nisi ovo trebala cuti, ovo je jedino Blaise znao o meni, mala."
Ja:"Vidim da se osjecaj i bolje nego odlicno!"-govorila sam placuci "i znas sta jos, kajem se sto sam uopce dosla da vidim kako si, dok sam cijeli dan uzas ti meni ovako kazes, rekla sam Dumbledoreu da otkaze glupi metlbij jer ne mogu igrati bez tebe, ne bi bilo fer, ali ne, DRACO MALFOY JE BEZOSJECAJNA HLADNA OSOBA KOJOJ NIJE STALO DO NIKOGA!"-rekla sam i otisla...

Draco's POV
Iznenadilo me sto je bila tu, nisam ocekivao da ce brinuti za mene, a kamoli plakati, slusao sam je sta mi je sve izgovorila i rasoadao se iznutra, za sve je kriv moj otac, navikao sam biti drzak prema svima, kao i prema osobama do kojih mi je stalo, koje volim, a nju volim, ne znam zasto ali ju volim...pogledao sam Blaisea i on u mene te mi rekao:"Bro, sve sto je rekla je na neki nacin i istina...povrijedio si ju jako, cijeli dan sjedi za stolom kai da su joj svi umrli, a ti ovako..."
Ja:"Glup sam🤦🏼‍♂️, ali stvarno sam glup, sutra cu joj se ispricati, ali i sam znas da je moj otac kriv zbog toga kakva sam osoba postao..."
Blaise:"Da.. znam brate...nego ostajes li ovdje ili ides gore u sobu?"
Ja:"Ostajem, ne zelim da ju sretnem trenutno, raspao bih se, a i moram se doktorici javiti da sam dobro i tako."
Blaise:"Okej, vidimo se!!
Samo sam se bacio nazad u krevet i poceo plakati, bolje da si umro Draco, glup si, napokon vidis da osoba brine za tebe i ti ovako reagiras, budalo!!!🤦🏼‍♂️

*Sljedece jutro*

Olivia's POV
Probudila sam se tuznija nego juce, zbog njegove glupe reakcije, mislila sam sa i on osjeca nesto prema meni, ali vidim da je zapravo ona hladna osoba kao sto i svi kazu. Ustala sam i obukla uniformu kad sam zacula kucanje na vratima, mislila sam da je Pansy ili neko od cura pa sam rekla da moze uci, al zapravo se ispostavilo da je to bio ko drugi nego Draco Malfoy...
Ja:"Izlazi, odmah, dok nisam pocela vristati, apsolutno me ne zanima sta imas za reci i nikad me nece zanimati, za mene si zavrsio!"
Draco:"Bolje da sam umro kao i moj otac, jesam upravu?"-nisam nista mogla odgovoriti na to jer me jako pogodilo to sto je rekao, sutala sam neko vrijeme dok on opet nije progovorio.
Draco:"Glup sam, oprosti mi zbog onoga  sinoc, moj otac je kriv za to sto sam postao drska, hladna i bezosjecajna osoba! Oprosti Olivia!
Ja:"Zasto ti je sad odjednom stalo do mene i da ti oprostim, je li?!"-stajao je tamo dok su nam oboma suze klizile niz lice.."ZASTO, DRACO, ODGOVORI M---prekinuo me poljupcem, odmaknuo se malo i rekao:"Jer mi se svidjas i zaljubljen sam u tebe uzasno jako........

Evo ga treci dio, nadam se da vam se svidja i opet, sorry na malim greskama u pisanju jer brzo pisem pa sigurno negdje pogrijesim, ali valjda razumijete hahaha, pisite mi u komentarima da li vam se svidja! Volimm vas punoo i hvala na citanju!❤❤

Hladan DodirDove le storie prendono vita. Scoprilo ora