*flashback*
Ustali smo brzo i krenuli trcati za Blaiseom, prosli smo kroz ogromnu guzvu ucenika i nastavnika, prizor koji nas je docekao je sokirao sve, a pogotovo Draca.........................Draco's POV
Moja majka je lebdjela u zraku, dok je moj otac drzao stapic uz pomoc kojeg je drzao majku iznad tla. Bio sam u šoku jer znam da mi je otac mrtav, kako je moguce da je on sad ovdje, imao sam tokiko pitanja.
Ja:"Zar...zar ti nisi mrtav?"
Lucius:"Kao sto vidis sine, nisam, tvoja majka me je drzala zatvorenig u tamnici da ti se ne bi mogao pribliziti, ali uspio sam, nakon 250 dana, osloboditi se i povrijediti sve!"
Krenuo sam prema njemu, adrenalin u mome tijelu od ljutnje je bio sve veci i veci, oko njegovih ociju je sve bilo tamno, kao da nije spavao nikad. Napravio sam jos dva koraka kad je on viknuo:"JOS JEDAN KORAK I MRTVA JE!"
Ja:"Pusti nju, ja sam sad tu! Mene si cekao!"
Olivia:"Dracoo!!!"-okrenuo sam se i kimnuo glavom u znaku da ce sve biti dobro.
Lucius:"Jesam, Draco, tebe sam cekao, jer me nisi slusao, pa ti je ovo kazna!"
Ja:"Zasto bih slusao tebe?! Ti si mi unistio zivot, ti si taj sto je od mene napravio hladno cudoviste! Zbog tebe nisam mogao inati prijatelje koje sam ja htio, a ni ljubav zvog zivota!!"-rekao sam i pogledsi u Oliviu.
Lucius:"Ti si rođen kao zla osoba!"
Ja:"Zlo nije rodjeno, zlo je napravljeno, a ti si taj koji me je na sve lose nagovarao!"
Lucius:"Sam si kriv! Isti si majka, jadniče!!"-rekao je i odjednom se skamenio i pao na pod, a s njim i moja mama, koja je hvala Bogu ziva! Odjednom se iza njega pojavio profesor Snape, sa stapicem u ruci. Moj otac je lezao na podu, gledajuci Snapea i rekao mu:"Kako si samo nisko pao, Severuse!"
Snape:"Nize od tebe niko ne moze, Luciuse, ubijas svoju vlastitu obitelj, iz razloga da budes najbolji, zapravo si ti taj koji je jadan!"
Ja sam otrcao do mame i zagrlio ju, dok se moj otac nije mogao pomjeriti, nego samo pricati.
Dumbledore ga je zatvorio dok smo cekali da ga odvedu u Azkaban.*2 sata kasnije*
Fred's POV
Lezao sam u krevetu poslije svega sto se desilo, naravno, ne bi to bilo to da mi Hermione nije dosla u glavu. Odlucio sam da odem do nje, nadam se da je samaa. Ustao sam i rekao Georgeu da idem prosetati. Otisao sam polako do njenih vrata i pokucao, na sto je Ginny otvorila, a ja se skamenio.
Ginny:"Fred? Sto ti radis ovdje?"
Ja:"Uhmm..ja..ovaj, treba mi Hermione nesto objasniti iz herbiologije!"-napokon sam nesto slagao na sto je Hermione iz sobe govorila:"Daa, moram mu objasniti, pusti ga!!"
Usao sam u sobu i sjeo na krevet.
Ginny:"Sta ti nije jasno iz herbiologije?"
Ja:"Uhmm, a ono o onim biljkama sto vriste.."
Ginny:"Aha..okej, ostavljam vas onda same, ja i onako imam trening za metlboj, tako da se vidimo za nekih 3 sata."-rekla je i pocela spremati stvari u torbu dok je Hermione gledala u mene sa svojim predivnim ocima, imala je toliko taj neki zavodnicki pogled, namjerno sam joj se nasmijao s obim "zlobnim" osmijehom na sto se ona zacrvenila.
Ginny:"Sta sutite? Pa pocnite!"
Ja:"Sta da pocnemo?"
Ginny:"Pa uciti, sta sutite?"
Hermione:"Ah, daa, idem po knjige!"
Hermione je otisla kao naci knjige i Ginny je ubrzo izasla i pogledala me cudno, na sto sam se ja nasmijao. Krenuo sam do Hermione dok je ona stvarno gledala nesto oko knjiga, dosao sam do nje i okrenuo je prema sebi, nalazila se izmedju mene i stola, mogao sam joj osjetiti srce kako ubrzano lupa.
Ja:"Zar ti to stvarno trazis knjigu?"
Mione:"Uhmm, ma, hah ne.."
Ja:"Rekao sam ti da cemo nastaviti.."-nasmijao sam se u kut usana dok sam joj se piceo priblizavati, a i ona meni, usne su nam se spojile, ima toliko mekane usne i tople i sve joj, nisam htio da ikad stanemo.Hermione's POV
Poceli smo se ljubiti, ja sam svoje ruke stavila oko njegovog vrata, a on oko mog struka, uzvracala sam mu svaki poljubac, toliko je bio zgodan, nisam mogla izdrzati i uhvatila sam se nigama oko njega na sto je on mene uzeo i odnio na krevet. Bacio me je lagano na krevet, dok sam ga ja drzala za kravatu i povukla za sobom na sto se on nasmijao.
Fred:"Opaa, postali smo opasni hahahaha!!"-odvalio se smijati, nisam mogla izdrzati pa sam se i ja nasmijala.
Ja:"Suti i ljubi me!" Pogledao me je iznenađeno i rekao:"Jasno, sefice!"
Skinuo mi je majicu, ja sam mu otkopcala kosulju i sjela preko njega, pocela sam ga ljubiti po vratu i spustala se sve nize, toliko je savrsen.Fred's POV
Toliko ima savrseno tijelo, nisam mogao da odolim, poceo sam ju ljubiti svuda, doslovno svuda, ona mi je skinula hlace, dok sam ja nju vec prije toga skinuo jer se nisam stvarno mogao suzdrzati. Legao sam preko nje.
Ja:"Jesi sigurna da to zelis?"
Mione:"Da, sigurna sam!"
(Dalje znate sta se desilo, nisam dobra u opisivanju svega toga tako da eto, zamislite ostali kako zelite hahaha)Maria's POV
Umirala sam od dosade, uzela sam mobitel i gledala sta ima na Wizardgramu, nista posebno, sve neki ruzni carobnjaci i vjestice.
Gabi spava, Toni po wc-u roni, oke ne, salim se, otisla je sa Harryem van. Odlucila sam otici van. Setala sam i razmisljala o mome zivotu u bezjackom svijetu, iskreno, malo mi fale klubovi i muzika, mogla bi nesto uciniti pa da i odvje uvedu barem jos nesto, barem muziku i svaki petak neki party...razmisljala sam tako i odjednom se nasla na podu.
Ja:"PAZI GDJE IDES!"-Vikala sam dok se nisam ustala i ugledala predivne zelene oci, koje su me sa ljutnjom gledale.
Xx:"Pazi ti gdje ides, mala!"-ja sam ga samo gledala, bez da sam trepnula.
Xx:"Okej, ne moras tako buljuti u mene, znam da sam zgodan!"
Ja:"Uhm, ne nisi, gledam i ne vjerujem koliko si smotan!"
Xx:"A tako znaci?"
Ja:"Da! Nisi zanimljiv, idem!"-rekla sam, okrenula se i htjela da s evratim nazad u sobu na sto me je on povukao za ruku i vukao sve do neke ucionice.
Ja:"Pusti mee!! Gdje me vodis?!"
Xx:"Prvo, nisi mi se ispricala sto si udarila u mene, drugo, nemas pojma ko sam pa ces me sad malo upoznati!"
Ja:"Ne zelim te upoznati!!"-lagala sam sama sebi, htjela sam da ga skinem u ovoj ucionici jer znam da je zgodan, mogu se kladiti, jer je zgodan! Gurnuo me na stol, na sto sam se ja udarila u ledja, al bas jako.
Ja:"Aaaa, to boli, jesi normalan, zasto me guras tako??!"
Xx:"Eto, jer hocu, a sada ponavljaj za mnom:"Izvini Tom, nisam htjela onako udariti u tebe."
Ja:"Pff, da bas, nema sanse.."-uhvatio me je za vrat, ali ne jako vec onako lagano, uh koliko je zgodan, aki cemo iskreno namjerno sam ga zivcirala jer vidim kakva je osoba.
Tom:"Govori!!"
Ja:"Necu!"-poceo je jace da mi stisce vrat.
Ja:"Aajj, prekini, bolii!!!"
Tom:"Bolje ti je da mi se ispricas, da te ne bi jace boljelo, mala!"
Ja:"Ughh, izvini Tom, nisam htjela onako udariti u tebe.."
Tom:"Isprika prihvacena, jel to bilo tesko?"
Ja:"Pa jeste, s tim da sam ti se bez razloga izvinila!"
Tom:"Sto si to rekla?"-priblizio mi se jos vise.
Ja:"Nista, bolje da sutim, idem!"-opet sam krenula ali me zaustavio.
Tom:"Jos nismo gotovi, naređujem ti da me poljubis!"
Ja:"Zasti bih te poljubila, ni ne znam te uopce?!"
Tom:"Znat ces, znam da te privlacim, vidim ti to u ocima!"-pa bio je u pravu, toliko je HOT. Gledala sam ga u ici nekoliko sekundi, imao je toliko lijepe oci i vidjelo se da stvarno zeli da ga poljubim, krenuo je nesto reci, ali sam ga ja prekinula poljupcem, stavila sam jednu ruku na njegov vrat i stisnula mu vrat, da vidi kako je meni bilo.
Tom:"Hah, znaci tako cemo?"-rekao je kroz poljubac i uzvratio mi ga. Uhvatio me je za struk sto je meni slalo trnce kroz cijelo tijelo, aki cemo iskreno doslovno je ispipao svaki dio mog tijela, sto mi se jako svidjelo, a ni ne znamo se, o Boze...toliko me privlaci. Zavukla sam svoje ruke ispod njegove dukse i osjetila da ima plocice, mislim ako cemo iskreno, znala sam da ih ima. Prolazila sam polako prstima po njegovom stomaku, na sta je on ubrzano disao. Ja sam se odmaknula od njega i nasmijala mu se.
Ja:"Izvini, uzasno se ljubis!"-namjerno sam mu to rekla da mu vidim reakciju.
Tom:"Znam, zato si me skoro silovala ovdje.."-nisam ocekivala da ce to reci, pa sam mu se samo nasmijala u facu i krenula prema sobi kad sam zacula:"Rookwood!"Evoo gaaa, 18.dio, nadam se da vam se svidjaa, ostavite vote i komentar, hvala na citanjuu, volimmm vaas 💛💛😊🤭
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hladan Dodir
FanficPriča o kćerki Sirius Black-a po imenu Olivia Black, dolazi u sred 7.godine u Hogwarts, ono što je čeka tamo neće biti nikako lako za nju, ako želite znati, čitajte moju priču, hvala❤❤ P.S. Sirius i Narcissa nisu rođaci u mojoj prici😊